2/Kaderden Öte.

30 4 5
                                    

*İlahi Bakış Açısı'ndan*

Bu iki genç...kaderin yeni oyuncağı olan,bilmeden maceralardan maceraya sürüklenecek,belki de birbirlerini ölesiye çok sevecek bu iki genç,duraktan kalkmış beraberce sokaklarda yürüyorlardı.Yoongi bütün yorgunluğunu,hatta eve gitmeyi bile unutmuş,bu güzel çocuğun suyunda yüzüyordu.

Taehyung,elleri cebinde yürürken gökyüzüne baktı ve iç çekip gülümseyerek konuştu.

"Sonbahar akşamları bir harika oluyor...değil mi?gökyüzündeki bulutlar; yağmur damlacıklarına gebe kalmış,az sonra doğuracak ve o damlalarla bizi ıslatacakmış gibi.İşte,sonbaharı bu yüzden seviyorum."

Min yoongi yanındaki bu gence baktı.Ona hayret ediyordu."Nasıl bu kadar olumlu ve iyimser olabilir?"dedi içinden ve bir an kendisini dışarıdan gözlemliyormuş gibi hissederek içinden konuştu."Oysa ben hayata anlam arayan,karamsar ve pesimist bir herifim.Ah tanrım anlam arayışı içindeyken bu adamı bana yol gösterici olarak mı gönderdin?"

Yine sessiz kaldı yoongi.Yanındaki gence baktı.

"Nasıl bu kadar iyimser ve olumlu olabiliyorsun?"

Taehyung bunu duyunca,gözlerini yoongiye çevirip kocaman gülümseyerek;

"Aslında,tam anlamıyla iyimser birisi sayılmam.Benimde kötü düşündüğüm zamanlar var fakat karamsar veya pesimist birisi olup bunu dışarıya yansıtsam ne fark eder?insanlar birbirini anlamaz,bu yüzden'de senin veyahutta benim dertlerim kimse'nin umurunda değil."

Yoongi nedensiz Taehyung'a hayranlık beslemişti.Konuşmaları,düşünceleri sanki beynin'deki soru işaretlerini gideriyordu.

"Bu arada,seoul'den olmadığın kesin,hangi şehirden geldin?"

Taehyung ellerini tekrar cebine attı,önüne bakarak konuştu.

"Daegu'dan geldim malum üniversite okuyorum.Peki ya sen?"

Ve kader,ilk ağlarını örmüştü ikisinin üzerine.Yoongi hafif gülümsedi ve;

"Ben de daegu'dan geliyorum.Aynı senin gibi,üniversite okuyorum ve underground rap yapıyorum."

Taehyung şaşkınca yüzüne baktı.

"Vayy hem aynı şehirden geldik,hem de rap yapıyorsun.Peki,bir yerler de sahne alıyor musun?"

Yoongi,Taehyung'un bu şaşkınlığını şirin bularak içtenlikle gülümsedi,olumluca kafasını salladı.

"Yani bazen sahne aldığım oluyor onun dışında bir pizzacı'da kurye olarak çalışıp beat isteyen rapçiler için beat yapıyorum."

Yoongi'nin dediklerinden sonra ikisi de sessiz kaldı.İkisi'nin de kafasından aynı düşünce geçiyordu.

Kader,onları bu akşam bir araya getirmiş,arkadaş yapmıştı.

Ve yine kader,ikisinin arkadaşlığını ilerletip bundan da ilerisini gösterebilir.Fakat şu kesindir ki,kader;iki kişiyi boşuna bir araya getirmez.Dünya'da yaşıyorsan,seni tamamlayacak birisi vardır ve kader de bu iki kişiyi bir araya getirmekle yükümlüdür.

Dance of the moon(Taegi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin