7.kapitola

9 0 0
                                    

Wolf střelil na Lucase vrazedný pohled , kterým kdyby to bylo možné už byl mrtvý.

,,Prosím v klidu dojíme a potom ti to postupně skusim vysvětlit. "

Pomalu jsem dojidala a zjistila ,že ostatní na mě upřeně hledí. Přestala jsem žvíkat ,, Děje se něco?"

Nikdo neodpověděl. Až po delší době konečně promluvila Charlotte, ,, jsi mu hodně podobné a ..."
,,A... ?"
,,To je jedno brzy to zjistíš. "

Už mě to začínalo všechno štvát.  Furt kolem někoho byli tajnosti . Dozvíš se to později,  brzy ti to vysvětlím,  jsi mu podobná? Kdo je to ON a co já mám s ním společného.

,,Dario budeš ještě jist ?"

,,Ne ,"

,, Tak pojď prosím se mnou , pokusím se ti to vysvětlit. "

Vzral od stolu a šel ke dveřím. U nich se otočil a když viděl, že furt sedím tak mi pokynul hlavou aby šla za ním.

Šli jsme chodbou až ke dvoukřídlím dveřím.  Wolf je otevřel . Nechal mě projít jako první .

Vešla jsem do velké místnosti, která vypadala jako spojená knihovna s tělocvičnu.

,, První ti ukážu něco z dějin aby jsi to první pochopila z té lehčí stránky, "
Šel ke knihovně a začal vytahovat svazky ,které potom pokládal na stůl.

,, Sedni si ."
Poslechla jsem a sedla si na jednu z kavic ,které tam byly.  Wolf si sedli na tu stejnou hned vedle mě.

Otevřel první knížku,  chvilku listoval a potom konečně našel to co hledal . ,, Tady to je tohle je náš rodokmen . "
Ukázal mi ho . Byly to dva různé rodokmeny , které se hodně odlišoval.  Všude byli jména které jsem neznala až na pár jmen . Přejela jsem po nich prstem.
Prichad ,Emika ,Adrie ,Lucas , Charlotte . Oni byli napsání v rodokmenu ,který se skládal že světle modrých rámečku. Šlo poznat, že jsou ti tři sourozenci a Emika a Prichard jsou její rodiče.

Podívala jsem se na druhý rodokmen ,který se skládal z tmavě červených čtverečků. V tomhle rodokmenu jsem poznala další tři jména Wolf, Leonard a Katie .
Jak jsem pochopila Leonard byl bratr od Wolfova otce, který se jmenoval Noah .

Od Katie vedla čára,  která naznačila další příbuznost .V dalším čtverečku, který byl uprostřed papíru mezi dvěma rodokmeny , společně s jedním dalším , akorát ohraničený světle modrou barvou stalo jméno Lorando , které mi vůbec nic neříkala a v tom modrém bylo napsané Anna .Z téhle dvou čtverečků vedla jedna společná čára k dalšímu čtverečku, který byl úplně odlišný od všech ostatních na papíře.
Byl totiž rámovany aji modrou aji červenou barvou . Uvnitř něho stal jen černý otazník

,, Proč je téhle úplně jiný než ty ostatní a proč ti dva jsou uprostřed tak odstranění od ostatních? A proč vůbec je v tom jednom jenom otazník? "

Wolf se nadechl k odpovědi ale než mi stačil odpovědět dveře do místnosti se rozletěli a dovnitř vběhl nějaký pro mě neznámý člověk. 

,,Wolfe potřebujeme tě hned naléhavě. Něco se děje v severní části země. "

Wolf bleskově vystřelil z místnosti a ani jsem si nevšimla jak rychle se dostal ke dveřím tam se otočil podíval se na mě a potom zamířil za tím mužem a mě nechal tady samotnou na pospas svím nezodpovězeným otázkám.
______________________________________
Ahoj další kapitola ❤️.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 25, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kdo jsem ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat