Передісторія

5 0 0
                                    

Це було несерйозно.

Катря лише нещодавно обірвала стосунки зі своїм колишнім, але їй вже подобався інший хлопець. Напевно, це було їй потрібно: її попередні стосунки тривали майже два роки, але останнім часом вони були більш неприємними, ніж щасливими, тож легкий флірт та двозначні натяки з чарівним блондином однозначно не завадили б дівчині.

Андрій

доброго ранку, киця

Катря сором'язливо всміхнулася, помітивши сповіщення в телефоні.

З Андрієм вони познайомилися рік тому. Спочатку хлопець їй не сподобався: в день їх зустрічі вона придурилася, що їй погано, та поїхала додому. Через якийсь час виявилося, що він досить приємний. Андрій сів на ескалатор, щоб Катря могла сісти йому на коліна, коли вона стомилася після довгої прогулянки. А ще, він часто їй писав та, здавалося, дійсно цікавився нею, в той час як її тоді хлопець був надто зайнятий, аби проводити з нею час.

Андрій

як тобі спалося?

У Андрія тоді також була дівчина. Як і Катря, він був в довготривалих та не дуже щасливих стосунках. Частково, це і допомогло їм зблизитись, але, як це буває, з часом вони перестали спілкуватися.

Андрій

Мені снився дуже дивний сон

Їх спілкування поновилося після повідомлення "я скучив" та короткого обміну новинами з життя одне одного. На наступний день вони вже гуляли Хрещатиком та спілкувалися про все на світі: буденність, навчання, бажання з'їхати від батьків, філософію, улюблені книжки, фільми, смішні меми, спогади про першу зустріч. Звичайно, не залишили осторонь і тему романтичних стосунків.

За останній рік Андрій порвав з дівчиною, з якою зустічався три роки, та вперше зайнявся сексом. Вау.

Андрій

ми з тобою зайшли в магазин, але його почали грабувати, коли ми були всередині

Катря здивовано підняла брови, однією рукою наливаючи чай, а іншою тримаючи телефон. Таке сниться не кожен день.

Андрій

один грабіжник погрожував якійсь бабусі пістолетом, а потім я прокинувся

Андрій

якщо що, бабуся це не ти)

Їх зустріч пройшла чудово. Вони багато сміялися, жартома фліртували та легко знаходили про що поговорити. Андрій навіть запросив її святкувати Новий рік разом з ним та його друзями, що дуже здивувало Катрю, - це ж була їх перша зустріч за рік! - але вона погодилася.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Sep 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

то може бути інакше?Where stories live. Discover now