helloo uzun sürdü biraz ama geldi sonundaa bolca yorum yapıp devamının gelmesini istiyorsanız yıldıza basmayı unutmayın
iyi okumalar perileriim😍
ebrar karakurt, yatağının büyüklüğünde odasına bağlı olan balkonunun, tek kişilik salınacğında bağdaş kurmuş, yıldızları izliyormuş gibi yapıyordu. asla yıldızlara odaklanamıyor, hatta bir keresinde az buz yıldız olmasına rağmen sayarken kaçta kaldığını unutmuştu. o yöne karışıktı düşünceleri.
akla hayale sığmayacak bu dehşete kendini hazırlamıştı. ama gerçek neredeyse daha kötüydü.
günlerdir aklını yiyen tek sorununa odaklıydı, düşünceleri.
yarın hazırlık maçı için almanya'ya uçak biletleri vardı. hazırlık maçı yaparak takımının hangi seviyede olduğunu gösterecek bir maçtı bu. ancak melissa vargas'sız bir takım onların hücum gücünü bir hayli düşürüyordu. kızın gelip gelmeyeceğinden şüphe ediyordu ebrar. iki gün önce elleri, bacakları, sesi ve hatta dudakları titreyerek antrenmana geldiğinden bu yana bir daha onu görememişti. uçak biletleri hazırdı, ancak geleceğine dair bir kanıt yoktu. ses seda yoktu. ebrar karakurt, onsuz bu turnuvanın nasıl yürüyeceğini düşüncelerine sokmak dahi istemiyordu. onsuz bir hafta daha geçirmek istemiyordu.
yarın erken kalkacağı fikri ile yerinden istemese de doğruldu, ebrar. yatağına doğru ilerledi, telefonunu açtı. tam kendisini yatağa bırakacaktı ki gelen bildirimle sevinç hıçkırıklarına boğulmaktan bunu unuttu bir çırpıda.
vargas: ebrar
beni yarın alabilir misin?
arabamda bir problem oluştu çalışmıyor
bu saatten sonra tamire
götüremem sanırım (22.31)heyecandan eli ayağına dolandı, ebrar'ın. yatağının kenarına bacaklarını kırarak oturdu hayatında hiç heyecandan titrediğini hatırlamıyordu, kemiklerine titremeleri kesilsin diye yalvarmak zorunda kalmıştı, ebrar. hiç bir arabaya bozulmuş olduğu için minnet duyacağını düşünmemişti, genelde siniri bozulurdu kendisine olsa. kafasındaki kurduğu bir cümleyi ağır ağır yazdı, göndere tıkladı.
ebrar: alırım tabi
gelmene sevindim :) (22.34)vargas: teşekkürler,
karıştırma ihtimaline karşı
konum atmamı istermisin? (22.36)ebrar: karıştırma ihtimalim yok güzelim (22.37)
vargas tarafından ❤️ ifadesi bırakıldı.ebrar: yarın görüşürüz iyi geceler (22.38)
vargas: iyi geceler (22.38)
ertesi gün
apartmanın kapısındaydı gözleri, on dakika boyunca girip çıkan herkesi izliyordu. tekrar bir hareketlenme oldu, kapı açıldı, ebrar'ın gözleri parladı, melissa vargas apartmanın kapısından özenle valizini geçirdi, ardından kendisi de geçti, valizi siyah ve parlaktı. giyimine uymuş asil bir görünüm katmıştı görünümüne.
ebrar, uzun süredir beklediği araba koltuğunda hareketlenerek duruşunu düzeltti. araba camından gözleri buluştuğunda, sırıtmadan edemedi, ebrar. acaba onu özlediği kadar o da özlemiş miydi? rüyalarına girmiş miydi? düşüncelerinden çıkarabilmiş miydi?
üstünde kapkalın heryerini kapatan siyah bir sweat, altında aynı renk vücudunun hatlarını iyice saran ve kalçasını ortaya çıkaran kısa tayt şortu vardı.
yanık teni her yönden büyüleyici geliyordu gözlerine, dudağını ıslattı. bedenini süzmeye ara verdi. yüzüne dikkat kesildi. kahvenin en zehirli tonlarına kayan gözleri nefes kesiciydi. bakışlarındaki ciddiyet karışımı soğukluk içini titrettiğinde kendisine gelmişti. ve arabadan dışarı atıldı.