נקודת מבט ג'ימין
זהו זה! יום החתונה הגיע וליבי מאיץ ככל האפשר רק קמתי בבוקר וכבר לקחו אותי לחדר אחד ואת יונגי לחדר אחר.
'למה אנחנו לא יכולים להתארגן ביחד!' חשבתי לעצמי לחוץ ומתחיל להזיע, ידעתי שאם יונגי היה פה הוא היה מרגיע אותי.
התרחצתי ואכלתי קצת בחרתי תסרוקת לשיער ובאמצע נכנסה המלכה בשמלה מהממת ונוצצת!
"נו ג'ימין איך אתה מרגיש?" שאל ונשמתי עצור לפני שעניתי לה "בסדר, אני נורא מתרגש!" אמרתי והיא צחקק "גם אני!" צעקה וקיפצצה לה צחקקתי אחריה, היא ידעה להרגיע אותי, זה מזכיר לי את יונגי.
"תתארגן אני לא אפריע לך רק רציתי לתת לך משהו וגם להודיע לך משהו" היא אמרה מפתיעה אותי היא התיישבה לידי הושיטה יד למשרתת שנכנסה איתה והמשרתת נתנה לה קופסא "זה מתנה ממני אליך שעברה דורות במשפחת מין, תמיד המלכה ובמקרה שלכם המלך מקבל מתנה אשר עברה מדור לדור אני קיבלתי את זה מאימו של בעלי" אמרה והושיטה לי את הקופסא ופתחתי אותה, שרשרת יהלום ענקית מכסף היא נראת כל-כך זוהרת ויפה! "אשמח אם תענוד את זה לחתונה למרות שאתה לא חייב" אמרה והנהנתי מהר "ברור שאני הענוד אותה! היא כל-כך יפה!" אמרתי בהתרגשות והיא צחקקה "אני כל-כך שמחה שאתה אוהב אותה!" אמרה "ויש לי עוד חדשות" הוסיפה והנהנתי "נכון בעקרון אני ובעלי אמורים ללוות את יונגי אל הבמה?" שאלה והנהנתי זה היה ברור מאליו "אז זה לא יקרה" אמרה והרמתי גבה 'למה היא מתכוונת?' חשבתי "בעלי ילווה את יונגי ואני אלווה אותך, חשבנו אני ובעלי שתרצה מישהו לידך שליווה אותך וירגיע אותך" אמרה ורעדתי דמעות התחילו ליפול מעיני "תודה" אמרתי בקול רועד והיא מהירה לחבק אותי "זה בסדר" אמרה והתייפחתי "אני באמת מודה לכם" אמרתי לה והיא צחקקה "זה מגיע לך ג'ימין תאמין לי!" אמרה וצחקקתי.
לאחר שסיימו לשוחח היא יצאה ונתנה לי התארגן לחתונה כמובן שטאהיונג וג'ין היו חייבים לבוא לבקר אחרי הכל הם השושבינים שלי.
לאחר שסיימתי את הכל וסיימנו להתארגן החתונה התחילה.
ופה ליבי החל לפעום ממש חזק חשבתי שלבי עומד לחטוף התקף לב, ג'ין שראה את הרעידות שעוברות בגופי תפס בכתפי וסיבב אותי אליו "תרגע הכל יהיה בסדר אין לך מה לדאוג" לחש לי וליטף את גבי "אני יודע אני יפשוט בלחץ ואני מתרגש מהמעמד הזה..." אמרתי והוא הנהן "אני יודע זה מעמד גדול בשביל אנשים כמונו" אמר וידעתי שהוא מבין אותי אנחנו באנו באותם מקומות "אבל תירגע זה מגיע לך, אל תחשוב על המעמד המלחיץ הזה תחשוב על האחד שלך הנסיך יונגי" אמר ואז ליבי החל להרגע 'יונגי' זה כל מה שהיה בראש שלי 'מי יונגי' האהוב שלי "אתה צודק ג'יני, תודה רבה!" אמרתי לו בליבי וראשי הודתי לו מאוד על כך "אין בעד מה, עכשיו תהיה מרוכז ואל תרעד" אמר והנהנתי.
עכשיו המלך קרא לשושבינים לבוא וזה אומר שאחריהם אני נכנס, יונגי נכנס ראשון, לאחר מכן השושבינים ואז אני..... פאק זה מלחיץ.
המלכה ניגשה אלי ותפסה את ידה בידי "אתה מוכן?" היא שאלה כמעט ושכחתי שהיא אמורה להכנס איתי ליבי שוב נרגע "כן" אמרתי לה ונשפתי עמוק "יופי ילד יפה שלי" היא אמרה וגמעתי את רוקי משתדל שלא להזיל דמעה מהמילים שלה.
"ועכשיו אני אשמח להזמין את הבעל השני להערב הנסיך פארק ג'ימין!" המלך אמר ואני והמלכה נכנסנו יחד יד ביד, פיו של יונגי נפער הוא היה נראה בהלם, אני והמלכה המשכנו ללכת עד שהגענו לבמה, יונגי ישר תפס את ידי "אתה נראה כל-כך יפה אהוב!" אמר והסמקתי "אוי הסומק הזה" הוא לחש והסמקתי עוד יותר "גם לך לא חסר אהבה שלי" אמרתי לו והוא חייך "אני יודע" אמר והעפתי לו מכה קטנה לחזה "תפסיק להתנשא!" לחשתי לו מעוצבן והוא צחקק "וואו אני לא מאמין שאני הולך לשמוע את זה כל חיי אני כל-כך שמח אהובי" הוא לחש וצחקקתי "אני אוהב אותך" אמרתי לו והוא חייך יותר "אני עוד יותר שמח שאת זה אצטרך לשמוע כל חיי" אמר והנהנתי "אני אמשיך לומר לך את זה כל חיי אני מבטיח, אני רוצה לעשות אותך מאושר" לחשתי לו חזרה בינתיים שהמלך לא מפסיק לדבר "אתה כבר עושה אותי מאושר אהוב" אמר והסמקתי שוב "אני באמת אוהב את הסומק הזה עליך" אמר וחייכתי.
"אז הנסיך מין יונגי ממלכת מין האם תיקח את הנסיך פארק ג'ימין ממלכת מין להיות בעלך החוקי?" שאל המלך "כן" הוא ענה וליבי רטט "אתה מבטיח לציית לכל תנאי האהבה הכוללים: לדאוג אחד לשני, לאהוב אחד את השני ולא לעזוב אחד את השני גם ברגעים הקשים ביותר לתמוך ולעזור בעוני ובחולי?" המשיך לשאול המלך "ברור שכן!" ענה יונגי וליבי שוב רטט "האם אתה הנסיך פארק ג'ימין ממלכת מין תיקח את הנסיך מין יונגי ממלכת מין להיות בעלך החוקי?" שאל המלך "כ-כן" עניתי מרוגש "אתה מבטיח לציית לכל תנאי האהבה הכוללים: לדאוג אחד לשני, לאהוב אחד את השני ולא לעזוב אחד את השני גם ברגעים הקשים ביותר לתמוך ולעזור בעוני ובחולי?" שאל המלך והביט בעיני בהתרגשות "כמובן!" עניתי "אני מכריז עליכם כבעל ובעל לממלכת מין!" אמר המלך וטאהיונג הגיע עם הטבעות והביא לנו אותן יונגי שם לי את הטבעת ואני שמתי לו חזרה "אתם רשאים להתנשק" אמר המלך יונגי תפס בי ומשך אותי אליו ונשק לי בחוזקה נשיקה לוהטת החזרתי לו חזרה כמובן ותפסתי בו.
נכנסנו לחדר של יונגי מתנשקים בפראיות, יונגי הרים אותי על מותניו ורגלי נכרחו אוטומטית סביב מותנו, ירדתי על איברו עם הישבן שלי לאט לאט כאשר שנינו עדיין עם בגדים "שיט!" הוא צעק והצמיד את גבי לקיר "מה אתה לעזאזל עושה לי!" אמר והמשכתי עם התנועה הזו ששגע אותו אותי כל-כך "אתה כל-כך סקסי ככה מין ג'ימין" הוא אמר את שמי עם שם משפחתו וזה חרמן אותי עוד יותר "אופה~" לחשתי בגניחה "פאק הוא צעק וקרע את החולצה ממני "אין לך דרך חזרה לאחר הגניחה הזו" אמר ואני גנחתי כאשר נישק את צווארי יותר נכון לומר מצץ "מי אמר שרציתי דרך חזרה?" שאלתי והוא גיחח נגד צווארי, לפתע נזרקתי על המיטה הוא הוריד את מכנסיו ומכנסי מהר יחד עם התחתונים הכין אותי ונכנס אליי "פאק!" צעקתי ותפסתי בכתפיו עם שני ידי הוא החל לזוז לאט "יותר מהר!" צעקתי "אין בעיה" אמר והחל נוע בצורה מטורפת "אההה אופה!" צעקתי והוא המשיך לזוז הרגשתי את הזין שלי מתנפח מהזרע ואת שלו מתנפח בתוכי מהזרע שהצטבר אצלו ורק מחכה שהתפוצץ, הוא תפס בזין שלי וחל לשפשף אותו לא יכולתי לעמוד בזה יותר כשהוא גם נכנס אלי בצורה כזו וגם שיפשף לי את הזין וגמרתי על ידו הוא נשק לי מהר וגמר בתוכי "אני אוהב אותך מין ג'ימין!" הוא אמר ונשק לי "גם אני אוהב אותך מין יונגי!"
YOU ARE READING
My Future Kingdom (Yoonmin)
Romanceהנסיך יונגי תמיד רצה להיות המלך הכי גדול וטוב שישלוט על הממלכה, אחרי שהוריו יורישו לו את המלוכה. אביו תמיד היה גאה בו ואימו תמיד תמכה בו כל מה שרצה קיבל. לנסיך יונגי יש אח קטן ומאומץ קים טאהיונג, יונגי תמיד דאג לשלומו של אחיו הקטן ונשבע לעצמו שמי שי...