4/Karışık Duygular

19 3 1
                                    

"Teşekkür ederim yoongi,iyiki varsın.Bana bu dediklerin bile ayağa kalkmama yetti."

Dediğinde gülümsedim,sırtını sıvazlayarak;

"Önemli değil,çünkü ben her zaman yanında olacağım.Nasıl ki sen bana bu beş ayda yol gösterici olup ışığını benimle paylaştıysan,ben de sana güç verip ayağa kaldıracağım.Çünkü,ay'ın bir tarafı daha karanlık olursa,geceleyin o güzel aydınlığıyla insanlara önder olamaz."

4.Bölüm

Dediğim sözlerden sonra yüzüme bakıp gülümsedi,ben de ona gülümsedim.Gülümserken gözleri'nin kısılışı onu bir o kadar şirin yapıyordu.Akıllı,güçlü ama narin.Sanki dokunsam kırılacak bir vazo gibi.

Şuan bile gözleri dolu doluydu.En ufak umut dolu söze veya içtenliğe ihtiyacı vardı.İnsanlar,zor durumdayken yanında birisi olsun,ona umut versin ve sarılsın ister.Yapmacık dahi olsa "sen güçlüsün ve ayakta kalmalısın"sözü ayağa kaldırır insanı.Bana bunları diyen hatta zor anlarım da destek olup sarılan birisi yoktu fakat ben bana gösterilmeyen bu desteği taehyung'a gösterip onu ayağa kaldıracağım.

Sonra birden telefonum çalınca sarılmayı bırakıp elimi cebime attım,telefonu alıp açtım.

"Efendim?"

"Hey,Yo-Yo-Yoon bu akşam sahne alacağız neredesin dostum"

Arayan,beraber sahne aldığım grubun üyesi Doo-yun'du.Biraz çılgın bir kişiliğe sahip,telefon da konuşurken de rap yapar gibi konuşur eleman.

"Gelirim az sonra biraz işim var"

"Ta-Ta-Tamam yo yo ama dur bir dakika yoon kapatmadan önce şu rapimi dinle"

Al işte başladık kafamı iki yana salladım.

"Eyvah eyvah, yine yedi yaşındaki çocuğun yazdığı şiir tarzında bir rap dinleyeceğim. haydi söyle bakalım"

"Kalbimi kırıyorsun yoongi.Neyse, kulakarını aç ve iyi dinle.

Ben çalıştım,siz yattınız ey.
Masama geçtim ve kalemi elime aldım yeah
Kinimi,öfkemi biriktirdim satırlarıma ah
...."

Söylemesi yarı da kalınca gülmemek için kendimi zor tuttum.Yazdığı rapi yine unuttu salak.

"Eee?gerisi nerede bu rapin?yine unuttun değil mi?herneyse zaten güzel de değildi git kendini biraz daha geliştir"

Dediğim anda telefonun diğer ucundan bağırmaya başlayınca kulağımdan beş saniyeliğine telefonu çekip tekrar kulağıma dayadım.

"Bağırma lan milletin içinde!"

"Aaaaaaağğğhhh sürekli bunu yapıyorsun!bir türlü beğe-"

Derken telefonu kapatıp cebime attım.Yanımdan kahkaha sesi gelince baktım,taehyung kahkaha atıyormuş.Gerçi,buna kahkaha denmez herif kumsalı sahili sırtlayıp götürecek gibi.

Çokta güzel kahkaha atıyor zalımın oğlu.Ha?bir dakika?bu da ne böyle?ben mi dedim bunu?Oofff neden böyle birşey geçirdim içimden?herneyse.

"Arkadaşınla aranızdaki diyalog çok iyi"

Diyerek gülmeye devam etti.Bense yandan gülüp omuzlarımı silktim.

"Bu akşam sahne alacağız sana da bilet getirmiştim izlemek istediğini düşündüm.Hem,kafan da dağılır hm?"

Dediğimde olumluca başını salladı.

"Tabiki isterim hem dediğin gibi kafamda dağılır belki"

Kolumu omuzuna atıp gülümseyerek sıvazladım biraz daha kumsal da oturduk ve kalktık.

********

*Taehyung'un anlatımı*

Bugün üzgün ve mutsuzdum.Yere düşmüş,beni kaldıracak birisini arıyordum.Yoongiyse beni ayağa kaldıran o kişi oldu.Yoongi'yle beş aydır birbirimizi tanıyor olsakta,sanki beş yıldır arkadaşızmış gibi hissediyorum.Dışarıdan soğuk,sert görünen bu kişi aslında göğüs kafesinde yumuşak bir kalp,yüzün de ise sıcak bir gülümseme taşıyordu.

Beraberce sahne alacağı yere gelmiştik.Pekte büyük değildi,fakat onu dinlemek için bekleyen düzinelerce insan vardı.Bilmem kaç dakika sonra bir melodi,ondan sonraysa yoongi'nin sesini duydum.Kafamı çevirip sahneye baktığımda,gördüğüm yoongi,benim tanıdığım yoongi degildi.Yüzündeki sert bakış,gözlerini gezdirişi ve mikrofonu tutuşu...ah kahretsin çok seksi gözüküyor.

Ne?

Ne?

NE?

Neden bunu dedim şimdi?kalbimde bir an hızla tekledi.Elimi kalbime koyup gözlerimi kapatarak kendimi sakinleştirdim.

"Ah,evet iyiyim,iyisin koçum.Şimdi adam akıllı izle"

Dedim kendi kendime ve yoongiyi izlemeye devam ettim.Öyle içten söylüyordu ki,resmen sahne ve söylediği raple bütünleşmişti.

Her zaman dediğim gibi;yoongi bir ay,çevresindeki yıldızlar da onun birer süsü ve kendi galaksisinde en büyük parıltıya sahip bir gezegen lakin o hala bunun farkında değil.

Dance of the moon(Taegi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin