Uzun zaman önce, galaksinin sonsuzluğunda ve güneş sisteminden çokça uzakta bir gezegen varmış, güneş sisteminden her ne kadar uzakta olsalarda bu sisteme dair herşeyi bilirlermiş. Bu gezegende doğanlar supernova patlamasında diğer enerjilerden farkı olarak özelliğini yitirmemesi ve patlama oluşmadan önce galaksiye doğru fırlatılması sonucu oluşurmuş. Hepsi birbirinden farksız oluşsada bazı enerjilerin diğer enerjilerden daha yoğun olması nedeniyle içlerinden bazıları diğerlerinden farklı olarak daha güçlüymüş, ayrıca geldikleri yıldızın kalıntısı da güçlü olduğundan kara delik oluştururmuş, onlarsa daha da güçlenmek adına kara delik enerjisini çekermiş. Kısacası onları yenmek imkansız sayılırmış.Bu üstünlüğü kabullenen halk onları diğerlerinden ayırt edebilmek adına gruplar oluşturmuş.
[Gruplar]
Koyu enerjiler: Güçlü olanlardır, güçleri sadece kızgın olduklarında belirir ve çoğunlukla bu aşırı derecedeki gücü kontrol edemezler.
Açık enerjiler: Koyular kadar olmasa da güçlülerdir, güçleri sadece bir şeye kırıldıklarında belirir. Onlara verilen güç daha orantılı olduğu için çoğunlukla kendilerini kontrol edebilirler.
_________________________________________Koyu enerjililerin azalması sonucu içlerinden kalan bir koyu çifti gezegenin yönetimini üstlenerek soylu durumuna gelmiş. Soylular koruma altında tutulmuş ve bir ışık yılı boyunca yönetim soylu ailelerden gelen koyularla devam etmiş. Yaklaşık bir ışık yılı sonra enerjilerin gezegenleri dünyaya çarpmış ve enerjiler insanlara karışmış. (enerjiler insan boyutlarındalar ve insanlardan tek farkları daha güçlü olmalarıdır.) Bir zaman sonra enerjiler ve insanların üremesi sonucu melezler dünyaya gelmiş ve dünyada yaşamlarını sürdürmüşler. Yine bir zaman sonra melezler ve safkan enerjilerin neslinin tükendiği ortaya çıkmış. Bu olay zaman içinde insanlar için bir efsaneye dönmüş. Efsane...
Supernova: Supernova, enerjisi biten Büyük Yıldızların şiddetle patlaması durumuna verilen addır.
[kurgudur]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernova [Taekook]
FanfictionSupernova: Süpernova, enerjisi biten Büyük Yıldızların şiddetle patlaması durumuna verilen addır.