Szép jóreggelt mindenkinek, igen ma vagyok 15 éves aaa, még most sem hiszem el . Ja és agusztus 18.ka van . Kikeltem az ágybol és a fürdöhöz vettem az utam . Arcot mostam, ki fésültem a hajam ,és meg is vagyok . Lemegyek a konyhába és fözök egy kis kávét. Igen tudom mièrt iszok kávék ilyen fiatalon, hát azért mert túl sok dolgom van és néha már aludni sincs időm . Ezért iszom a kávét. Anyámék üzleti uton vannak ,meg kértek hogy mennyek át addig a szomszédba( vagyis a Kaulitz ék hoz) hogy addig se legyek egyedül.de én erösködtem hogy maradjak itt. Szinte minden nap át megyek és jokat beszélünk a fiukkal. Fel mentem és kiválasztottam egy egyszerű ruhát. Egy baggy jeanst vettem fel és egy bő polót. Gyorsan fel huztam a cipőm,mert már bill irt hogy siessek oda . Nem tom hogy miért kell sietnem , nagymindegy. Át mentem a szomszédba és csengettem. Nyitva volt az ajto ezért gondoltam hogy bemegyek . sötét volt és alig láttam valamit. Ekkor fel kapcsolodott a lámpa és az egész kaulitz család és gustav és Georg is fel köszöntött,azzal hogy BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!! Nagyon boldog voltam. Mindenkitől kaptam egy ölelést.-Na először jöjjön a torta és aztán jöhetnek az ajándékok. Mondta tom és Bill anyukája.
- jaaj nem kellet volna már épp elég hogy fel köszöntötetek. Mondtam én.
- dehogy nem ennyit csak megérdemelsz ! Mondta tom és bill apukája.
- olyan aranyosak vagytok. Mondtam miközben már be könnyeztem .
- jaaj gyere ide kami. Mondta tom. Oda mentem és megölettem tomot. Gyorsan el is emgedtem tomot mert már alig vártam jogy megkapjam az ajándékom. Fel vágtuk a tortát és megkaptam az összes ajándékot.
- kami, milenne ha ma tartanánk egy ittalvos bulit?! Kérdezte bill.
-ez jó ötlet és kik lesznek ezen a bulin? Kérdeztem őt.
- hát én tom meg persze te .
- hát okee legyen de csináljunk bunkert és aludjunk ot. Mondtam izgatottan billnek .
- szupiii akkor szólok tomnak hogy akkor ma egy ittalvos buli lesz. Bill kiment hogy meg keresse tomot és meg beszélje vele is . Addig amig bill tommal beszél addig én le irom egy papirra hogy mikeket fogunk csinálni hárman.Filmezés
Sütés
Nagy és puha bunkert épiteni, és benne aludni
Este storykat mesélni
Felelsz vagy merszeset játszani
Telefon betyárkodni
Pizza rendelés
És mégy egy filmet meg nézni,de nasivalEzeket le irtam . Eddigre bill már vissza ért tommal.
- na milyen pizsiparty lesz? Kérdezte izgatottan tom.
- tessék leirtam hogy mikeket fogunk csinálni .
Mind a ketten végig olvasták .
- hát akkor kezdődjön a pizsiparty!! Mondták mindketten egyszerre tom és bill.
ESTÁS LEYENDO
barát. vagy több mint barát?! || tom kaulitz||
Fantasíakis korom óta ismerem tom és bill Kaulitz ot. egy játszótéren voltunk, én még csak 6 éves voltam, tomék pedig 7 évesek voltak. ez az egyész barátság akkor kezdődött amikor én homokoztam és épp egy homok várat építettem, ekkor tom és bill oda jöttek...