Oylar bir tık düştü gibi bu yüzden oylarınızı beklemekteyimm
Not:Saliha'yı tahtalı köye göndericez
Ebrar'dan
Başımın ağrısıyla uyandığımda beyaz tavanı görünce yüzümü buruşturup etrafa bakındım kafam yan tarafa dönünce sevdiğim kadını görmem bir olmuştu bir hışımla yatakta dikleştim ve ayağı kalktım başım dönüyordu ama Ebrar'dan daha önemli değildi.
Ebrar'ın saçlarını okşayıp öptüm şuan ona deli gibi sarılmak istiyordum ama uyanmasın diye yapamıyordum bu yüzden odadan çıkmadan önce dudağına çok hafif bir şekilde öpücük kondurdum.
Odanın kapısını açtım ve Vargas'a bakarak odadan çıktım etrafa göz gezdirdim olduğumuz koridor boştu sadece bizimkiler vardı onlarda koridorun biraz ilerisindeydiler.
Onlara doğru yürürken Saliha'yı görmemle hızlanmam bir olmuştu hızla onun yanına gittim ve bağırdım.
Ebrar:SEN NEDEN HÂLÂ BURDASIN
Saliha:aaa yarım kalan işimi halletmeye geldim
Gülmesine izin vermeden boğazından tutup yere yapıştırdım.Gülmesinden nefret ediyorum iğrenç bir insan.
Ellerimi çektim ama beni itmesine izin vermeden saçını tutmuştum.Kafasını yere vuruyordum Saliha'nın ağlama sesleri beni daha çok sinirlendiriyordu bu yüzden daha sert vurmaya başladım.
İçim ancak böyle soğurdu belkide sogumazdı bile.Saliha'nın çığlıkları ve ağlama sesleri kulağımı doldurup taşsada bırakmadım.
Ellerim kasmaktan güçsüzleşmişti bunu fırsat bilip beni iten ellerle birlikte arkaya doğru oturur pozisyonda düştüm ve yüzü kandan görünmeyen Saliha'ya baktım bundan daha fazlasını hakediyordu..
Gücümü topladım tam tekrar saldircakken ama duyduğum sesle koridorun başına döndüm Vargas bana bakıyordu..
Vargas:Ebrar
Ayağı kalktım ve ona doğru gittim ellerimde azda olsa kan vardı ama yinede Vargas'a sarıldım..
Ebrar:çok korktum sana birşey olcak sandım
Vargas'ın başını okşuyordum fakat o bana ne karşılık veriyor nede bakıyordu.Ondan ayrıldım ve baktığı yöne baktım kızların kaldırmış olduğu Saliha'ya nefretli bir şekilde bakıyordu..
Ve bir anda bağırmaya başladı
Vargas:BEN SANA BU KIZDAN UZAK DURUCAKSIN DEMEDİM Mİ
Ebrar:tamam sakin ol canın yanacak
Vargas:BANA BAK DEDİM SANA
Saliha:BEN BİRŞEY YAPMADIM SENİN SEVGİLİN KUDUZ GİBİ SALDIRDI BANA
Ebrar:LAN KURTULDUN AMA BU SEFER BIRAKMAM GÖZLERİNİ YERİNDEN ÇIKARIRIM
Saliha:ALLAH BELANIZI VERSİN MANYAKLAR UZAK DURUN BENDEN
Ebrar:KORKUYORSAN YAPMAYACAKSIN KIZIM
Melis Saliha'nın yanına gidip onu kaldırdı ve uzun koridorda yürütmeye başladı.
Vargas:sana birşey mi yaptı
Cansu:ona değil sana
Vargas:bana ne yapabilir ki?
Cansu:arabayla sana çarpmış
Vargas kambur duruşunu şaşkınlıkla duzelttiginde acıyla bağırdı hemen onun beline elimi sardım ve odaya doğru yürütmeye başladım.
Odaya geldiğimizde hemen peşimizden kızlarda geldi.Vargas'ı yatağına uzattım..
Ebrar:iyi misin canın acıyor mu doktor çağrıyımı eee susadın mı şu getireyim m-
Vargas:gerek yok hiçbirine ne olduğunu anlatın bana
Ebrar:şeyy
Vargas:ney
İlkin:ya senin anlaticagin yok Ebrar ben anlatayım bu Saliha gelmiş arabayla sana çarpmış
Vargas:OROSPU
Elif:iyisin ama şimdi dimi
Vargas:iyiyimde ne istemiş o
Derya:sence
Dedi beni göstererek
Vargas:onun isteme fonksiyonunu yok ederim
Ebrar:tamam bebeğim sakin
Bana ters bir bakış attı ne demek istediğini anladığımda sustum işareti yaptım
Ebrar:ama iyisin dim-
Vargas:iyiyim diyorum ya
Ebrar:ama
Vargas:aması yok iyiyim
Kapının neredeyse kırılır hızla açıldığında hepimiz kapıya doğru döndük.
İçeri giren salya sümük olan Dani'ye baktığımda beni gülme tutmuştu
Daniele:(salya sümük bir şekilde)MİLE'M İYİ MİSİN
Vargas:sakin o-
Koşarak Vargas'a sarıldı gülmemek için yanaklarımı sisirmiştim ama Dani'nin çıkardığı garip sesle gülmekten altıma sicacaktim Dani bir an ciddilesip bana döndü..
Ebrar:eee pardon
Herkes bu dediğime gülünce bende tekrar gülmeye başladı.
Bu şunu farketmiştim her güldüğümde otomatikmen Vargas'a dönüyordum onunda benden farklı kalır yanı yoktu göz göze gelince muzip bir şekilde gülümsedim ve öpücük attım..
_--_-_-_-_-_-_--_-_-__-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınnSizi seviyoremm🐢❤️🔥