Bölüm 48

216 50 8
                                    

"Ne yapacağız? " Louis boğazını temizlerken Iana doğru eğilerek fısıldadı.

"Ağız birliği... " Ian iç geçirerek dönüp Roberte baktı.

"Simonun yaşadığı kısmı es geçerek olan biten herşeyi anlatacağız Louis! "

"Simonun yakın zamanda öldüğüne kadar olan kısım mı... "

"Evet herşeyi... Lakin bunu anlatırken Markle, stone, James McNeil, Balford ve Dublin kontunu da atlamayarak Caelanı bir kurban olarak göstermeyi unutmadan... " Ian derin bir nefes çekti. "Pekala... " Louis yavaşça Eathanın yanına ilerleyip babasının söylediğini ona bildirdi ve başıyla diğerlerini işaret etti.

"Olan biten herşeyi anlatacakmışız lakin Caelan kurban Simon ortada yok! " Eathan Aodha göz devirdi.

"Pekala sen mübalağa et Eathan! Fazlaca"  Aodh kafa salladı. Eathan abartmayı pek güzel başarırdı. Dönüp duyduklarını Aloine anlatırken " Aloin sen bu adamlara fazlasıyla öfkeli olan tarafsın ve Caelanın yaptığını haklı buluyorsun! "

"Pekala... " Aloin dayısına yaklaştı. Söylenilenleri anlatması ardından "Biz haklı buluyoruz dayı..." diye mırıldandı.

Connor ufak bir baş onayı ile hemen yanındaki Noaha fısıldadı. "Uzun... Sen... " Adam kuzeninin anlamsız ifadesine baktı. "Sen böyle devam et... "

"Ağabey... " Noah da Roberte döndü. "Sen konuyu dağıtacak birşeyler bulursun" Dedi

Robert omuz silkip Harrisona "Oyala Harrison... Bayıltana dek anlat... Öyle bir anlat ki ne anlattığını unutsunlar"

Adelard gözlerini kırpıştırarak önden giden Marklea baktı. "Ben araya katacaklarımı iyi bilirim... "

"E böylemi kurtaracağız bu adamı... " William kaş çattı.

"O işi kadınlara bırakacağız Will. " Noah damadına döndü. "Şu an Caelanın yargısını oyalamak ve kendi klanlarımız ve insanlarımızı koruyabilmek adına yapabileceğimiz başka hiç birşey yok.

" Kadınlara?" William gözlerini kırpıştırdı.

"Kadınlara! " Connor adama göz kırptı.

Caelan kafesli arabaya Frigg ve Leif ile bindirilirken derin bir iç çekerek gözlerini kaleye dikti.

"Tüm dünyaya karşı üç adam kaptan..." Leif kafa sallafı.

"Tün dünyaya karşı üç adam ile buraya kadar Leif! "

"Yinede iyi geldik" Frigg omuz silkti. "Olur da buradan kurtulursak evlenip çiftçilik yapacağım... "

"Sen ne yapacaksın Leif? " Caelan dostuna gülümsedi.

"Ne yapacağım? B-ben sanırım o sarışın deniz kızını alacağım kaptan"

"Ya... " Caelan sırıttı. "O seni alacak mı dersin? "

"Gelmezse kaçırırız kaptan! " Frigg güldü. Ardından sırtını parmaklıklara dayayıp gözlerini tavana dikti. "Bizi kızartırlarmı dersiniz? "

"Sizi bilmem ama beni ortadan ikiye bölerler" Caelan kaşlarını kaldırdı.  Leifin başını öne eğerek eğlenceli bir ava gidiyorlarmışçasına kaptanın öğrettiği şarkıyı söylemeye başladığını duyduğunda ise boğazındaki ateş topunu yutarak elindeki tahta kelepçeye ardından başını kaldırıp göz göze geldiği ve onlara göz kırpan Robert McDonalda baktı. Bu defa ne yapacaklardı bilmiyordu... Kaosun orta yerindeydiler ve bu herifler kendilerini ateşe atmayacak kadar akıllı adamlardı. Biri giderse hepsi giderdi...

KÖRDÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin