Chan ve cocuklari
Chan
UYANİNSeungmin
OfChan
?Minho
GünyanskdknChan
MinoNerdesin
Minho
MutfaktayımChan
Kahvaltı hazırmıSeungmin
Hyunjini uyandırın hemenMinho
Kendin uyandırŞuan chanın yemeğini yemekle
MeşgulumChan
Annemin seni doğurduğu
Güne sıçayım MinoMinho
KıskanmaNeyse hyunjini uyandırırsınız
Okula gidiyorum!!Hyunjin
Günaydın herkeseeeeeChan
Senin böyle pozitif uyanman
Beni geriyorHyunjin
Çünkü rüyamda JEONGİNİ gördüm🥳🥳🥳
Seungmin
İyChan
Çocuklarım atlayın çantama
Çabuk okula geç kalıyoruzHyunjin
O KADAR UYUDUMMUSeungmin
Seni erkenden uyandırsaydık keşke ya
Jeonginide görmezdinChan
Lan hyunjin jeongine aşık mısın?Hyunjin
Yok ya ne aşık olması değilimSırılsıklam aşığım/
Hadi okula çabuk geç kalacağız
Chan
TAMAMChan ve çetesini sıramda beklerken ayağa kalktım ve kantine indim. Chana ve öbürlerine tost alıp sınıfa girdim ve kafamı sıraya koyup cama doğru baktım. Gerçekten merak ediyorum bu yıl güven sorunlarımı aşabilecek miyim? Bu yıl bir daha aşık olabilecek miyim? Yaşadıklarımı bir daha yaşayacak mıyım? Bu yıl bir daha arkadaş edinenilecek miyim? Neden güven sorunlu bir aptalım? Diye düşünürken ensemde bir acı hissettim. "Seungmin sana tost falan yok yarramı ye!"
"Sanki bende çok meraklıydım tostuna" dedi seungmin. Hyunjin seungmine kötü kötü bakıp ittirdi ve yanıma oturdu. "Sıramızada oturmamıza izin vermiyorlar ya"
"Ne yaptık ya" dedi seungmin üzgün gözlerle hyunjine bakarken.
Seni yerim bak seungmin??
Hyunjin göz devirdi. Ortamın gerildiğini çok hissediyorduk. Chan ortamı yumuşatmak için "tostunuz soğuyacak" dedi ve ellerine tost verdi.
Bazen hyunjin ve seungmin büyük kavga ederse, grup dağılırsa ne yapacağım hakkında düşünüyorum.
Bir şey yapamazdım. NEYSE mino şuanki görevin abini ısırmak!!
"Minho tavşan dişini sikeyim" ben kırıldım, siz kırıldınızmı??? (Paramparcayim😞)
Hyunjin, Changbin adlı çocuğun sınıfa girdiğini gördüğü anda koşa koşa kafasına atladı. "hayır hyunjin seni boğamam" dedi kaslı çocuk.
Hyunjin "o zaman ben seni boğarım" dedi ve arkadaşının kafasına atlayıp kol kaslarını ısırmaya çalıştı.
-------
Lütfen şu kısacık bölümü beğendiyseniz söyleyin beğenilmezse diye uzun yazmak istemiyorum şuanlık bir kişi beğense bile uzun yazarım!!
Lütfen bolca oy ve yorummm ★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trust?「Minlix」
FanfictionGüven sorunları olan Minho, lisenin 3. Yılında insanlara güvenebilecek miydi? Minho'ya platonik olan Felix, Minhonun kalbini kazanabilecek miydi? ✩★♥︎