Bölüme geçmeden önce oy vermeyi unutmayın.
Ceilings-sp3d up
Those eyes-speed up
Apocalypsa
7.bölüm
'EFKARLILAR PARTİSİ'
Hepiniz efkarımıza davetlisiniz.
Direk olarak üstüme mont aldım ve kapıdan çıktım. Attığı konum bir evi işaret ediyordu.
Madem efkarlıydım o zaman bu bir efkar partisiydi, benim için.
Sokakta bizimkilerin kullanmadığı uzun yıllardır sokak lambasının altında kalan arabaya doğru yaklaştım ve kapısını kendisine doğru çekerek açtım. Sürücü koltuğuna binerek arabayı çalıştırdım ve ona atılan konuma doğru sürdüm.
Konuma yaklaştıkça çoğunlukla gece Mekanları karşıma çıkıyordu. Bunun sebebinin konumdaki yerin de bu mekanlardan biri olduğunu anlamam fazla geç sürmedi.
Arabayı kaldırımın kenarına park ederek mekandan içeri girdim.
İçki kokuları havada uçuşuyordu. Yüzümü kıvırarak elimle burnumu kapattım. Bu konu çok kötüydü. Çünkü kokan şey tek alkol kokusu değildi...
Vücutların birleşmiş halinin kokusuydu.
Yüzümü ekşiterek bizimkileri aramaya çalıştım. O kadar fazla insan vardı ki onları bulmak imkansız gibiydi.
Barmenin olduğu yere doğru ilerleyerek barmene "sarışın birisini gördünüz mü? Yanında 2 kız ve 3 erkek de vardı" dedim.
Barmen gözlerini etrafta dolaştırarak bana döndü "Şurdaki masayı görüyor musunuz? Onun arkasındaki masadalar." dedi. Kafamı sallayarak "Teşekkürler." dedim.Barmenin yanından uzaklaşarak bizimkilerin olduğu masaya doğru yürüdüm.
Onlar şarkının ritmine göre dans ederken kendilerinden geçmişlerdi.
Ben de onlara katılarak vücudumu ritme uydurdum. Her şeyi anın akışına bıraktım. Vücudumun kıvrımları kendini belli ederken saatler geçmiş gibiydi. Hafif ara vererek içkilerden yudum yudum içerek geri sahneye geldim ve Nida ile beraber şarkıya ritim uydurduk.
𝖳𝖺𝗆𝖺𝗆𝖾𝗇 𝗋𝗂𝗍𝗆𝖾 𝗎𝗒𝖽𝗎𝗄 𝗏𝖾 𝗏𝗎̈𝖼𝗎𝗍𝗅𝖺𝗋ı𝗆ı𝗓 𝗌̧𝖾𝗄𝗂𝗅 𝖺𝗅𝗆𝖺𝗒𝖺 𝖻𝖺𝗌̧𝗅𝖺𝖽ı. O sıralarda üstümde olan bakışları hissediyordum ama bakışların sahibine bakınca duraksadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPARE KORUYUCULARI
Aksi"Sanki karanlığın içine gömülmüş gibiyim. Elim ayağım sürekli birbirine karışıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum, düşünüyorum ama doğru yolu bulamıyorum. Her gece düşünüyorum, gerçekten. Bu işin sonu nasıl bitecek? Birisi zarar görecek mi diye. Biliyorm...