"Ah,evet iyiyim,iyisin koçum.Şimdi adam akıllı izle"
Dedim kendi kendime ve yoongiyi izlemeye devam ettim.Öyle içten söylüyordu ki,resmen sahne ve söylediği raple bütünleşmişti.
Her zaman dediğim gibi;yoongi bir ay,çevresindeki yıldızlar da onun birer süsü ve kendi galaksisinde en büyük parıltıya sahip bir gezegen lakin o hala bunun farkında değil.
5.Bölüm
Nihayetinde konser bitmişti.Yoongi sahne arkasına gidince ben de yanına gittim.Onu gördüğüm de terlemiş,gözüne sürdüğü siyah göz kalemi gözlerinden akmıştı.Saçları da bu haline ayrı bir hava katıyordu.Mint rengi belki çoğu kişiye yakışıyordur fakat eminim ki kimse yoongi kadar havalı ve seksi gözükmüyordur.Kendi kendime yutkundum,yanına yaklaşıp gülümsedim.
"Performansın harikaydı artık düzenli olarak buradayım"
Göz kırptım,yoongiyse gülümsedi lakin yanakları kızarmıştı.Bu dediğimden mi utandı?yoksa terlediği için mi yanakları bu kadar kızarık?anlam veremesem de bu dediğimin hoşuna gittiğini anlamıştım.
"Seni burada görmekten mutluluk duyarım"
Deyip benim ona yaptığım gibi bana göz kırptı.Kafamı öne eğip gülümsedim,daha sonra kafamı kaldırıp yoongiye baktım.
*****************
(1 Hafta Sonra)*Yoongi'nin anlatımından*
Çok gergin ve heyecanlıydım çünkü bugün taehyung benim evime geliyor.Normalde üşendiğim için evi kaba bir çekilde toparlarım tabi benim arkamdan da söverek Jimin toplar.
Ah,Jimin demişken.Kendileri ev arkadaşım arada sinir bozucu olsa da iyi anlaşıyoruz.Eh konu arkamı toparlamaya gelince iyi anlaşamıyoruz fakat bugün temizliğe ayrı bir özen gösterip temizlediği yerlerin üzerinden beş kere geçiyor.
Yandan gülüp,bardağımdaki kahvemden içerken alaycı bir ses tonuyla;
"Jimin?hayırdır sen normal de bu kadar özen göstermezdin temizliğe?"
Dedim.Bir an durup bana baktı,gözlerini kısıp elini ensesine koyarak gülümsedi.
"Yoo her zaman ki halim hyung ne de olsa evimize bir misafir geliyor ve kaldığımız evi dağınık ve pis görüp "ayy bunlar da ne kadar pismiş ayol"derse hem onlar afedersin onun için ayıp olur hem de bizim için ayıp olur"
Arada laflarını karıştırıyordu,bense gülmemek için kendimi tutuyordum.Kahvemden bir yudum daha alıp "tamam tamam" anlamında elimi salladım.
"Bence,sen bana asıl sormak istediğin soruyu sor jimin.Çünkü sabahtan beridir davranışların sadece tek kişi gelecek davranışı değil."
Dediğim de dudağını büzdü,ilk gözlerini yere dikti daha sonra yüzüme baktı.Bu sefer utangaç bir şekilde gülümseyerek sorusunu sordu.
"Hyung bahsettiğin şu Taehyung yanında arkadaş getirecek mi?"
İç çekip kafamı iki yana sallayarak güldüm.
"Lan oğlum sen daha bir hafta önce ihanete uğramadın mı?nasıl bir kalbin var senin ayran gönüllü piç"
Jimin yalandan yüzünü düşürüp kendini beğenmişçesine gülümseyerek;
"Ah hadi ama hyung,ben onu sevmiyordum tipim değildi yani.Ayrıca,beni kıskandırıp kılımı kıpırdatmam için yaptı bütün bunları.Eh,istediğini de alamayınca ayrıldı.Dediğim gibi,o herif benim tipim değildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance of the moon(Taegi)
Fanfic"Sana bakıyorum da,birçok zorluk atlatmana rağmen ayakta duran birisin.Bir tarafın aydınlık,diğer yanınsa karanlık.Tıpkı...tıpkı bir ay gibi.Bir parçan güneş ışığına doymuş,bir parçansa o ışıktan mahrum.Sana ışık tutabilecek daha büyük güneş,hatta k...