Elkezdődött a pizsiparty. Nagyon jol szorakoztunk . Nagyon sokat nevettünk és beszétunk. Mar meg volt csinalva bunker es mar itt volt a pizza és meg sok nasi,na persze meg a sütik is amiket csináltunk.
- Na milyen filmel kezdjük? Kerdezte bill.
- szerintem kezdjük egy vígjátékkal aztan egy romantikus és aztán jöhetnek a horror filmek. Mondtam én. ( ja amugy az ulesrend : bill en tom)
- Nekem oke. Mondta tom.
- jolvan akkor legyen így . mondta bill. Elkezdtuk nezni a filmet, egyszer arra leszek figyelmes hogy tom nez.en epp egy pizza szeletet ettem ,ezert gondoltam hogy a pizzát nezi ezert tom szajaba nyomtam a pizzám. Tom gyorsan meg ette. Mar megint a szamba volt a pizza amikor tom kivette a szambol a pizzát es el kezdte enni. Pont abba a rèszbe harapott amelyik resze a szamba volt. Na mindegy lehet hogy nagyon éhes. Tovabb neztem a filmet. Vege a vígjátéknak, most jön a romi film.tudni kell rolam hogy nem vagyok ugy oda a nyalas filmekért. Tom pont azt a romi filmet valasztotta amelyikben volt a legtöbb 18+ os resz. Hat igen tom hozza a formajat mint mindig.( amugy a filmet a nagy bunkerben néztük)
Mindig amikor jött egy 18+ os rész , akkor probaltam minnel jobban el takarni a szemem. Ezem tom mindig nevetett es megolelt. Bill is csak nevtett. Mar lassan 01:00 ora es en mar kezdtem almos lenni . Bill mar reg aludt . Befekudtem a matracra es mar aludtam is . Tom meglatta hogy mar alszom ezért lekapcsolta a tvt es befekudt mellem. En billnek voltam szembe. Tom el kezdte az oldalamat simogatni. Amikor ezt meg èreztem akkor tagra ki nyilt a szemem. Ugy tettem mintha aludnek.megfordultam. ekkor tom meg mindig az oldalamat simogatta. Amikor meg fordultam akkor tom maris abba hagyta. Most meg bill rakta a kezet aderekamra,es lassan magahoz akart volna huzni amikor tom benyult a ket combom koze es magara huzott . Na itt tejjesen el pirosodtam.( meg mindig "aludtam")
Meg szerencse hogy sotet volt es nem lehetet latni az arcomat . Tom erősen atolelt mintha meg akart volna vedeni . Kezdtem MEGINT almos lenni. Ezert el aludtam . Tom azt hitte hogy mar melyen alszok ezert ezt sugta a fulembe: nem engedem hogy másè légy.csak magamnak akarlak örökké. Bár te is ugyan ezt èreznèd. Miután ezt a par mondatot befejezete, adott egy puszit az arcomra. Mar el aludtunk.
ESTÁS LEYENDO
barát. vagy több mint barát?! || tom kaulitz||
Fantasíakis korom óta ismerem tom és bill Kaulitz ot. egy játszótéren voltunk, én még csak 6 éves voltam, tomék pedig 7 évesek voltak. ez az egyész barátság akkor kezdődött amikor én homokoztam és épp egy homok várat építettem, ekkor tom és bill oda jöttek...