I haven't been myself lately. I think it's my fault that I induced them to die and they were all killed, even though I was the only one who survived.When it's good it's very good
When it's bad it's very bad
Even if I knew what I had
When I ended up chasing their lives away, I didn't even say goodbye.
Because I'm the one who led them all to this area, no one can see it, no one can see it but me, and I'm the one holding the dagger.
Every inch of my body was burnt God, what happened to my heart?I feel like I'm about to collapse Again, again,And my teammates never come back and I'm not okay with that and I shouldn't have gotten attached to them.Again, again,
Again, again,Again, again,Again, again.
Not returning to the covered basinand nothing changesshould move onBut I still feel the sameAnd every day is like a fight for my lifeTo acquire a certain degree of self-controlAnd when you forget who I amI just feelI just feelas if I'm nothing
Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.Again, again,Again, again,Again, again.
「It's my fault... yes」
YOU ARE READING
human female prototype X female human boxy boo X female child reader
Fanfiction「And my teammates never come back and I'm not okay with that and I shouldn't have gotten attached to them」