"Wspomnienia" rozdział 19

82 3 0
                                    

Po godzinie wyszłam z kliniki. Razem z Bartkiem pojechaliśmy do domu. Miałam wolne do następnego poniedziałku. Poszłam do sypialni, wszystko mnie bolało.
Napisałam do Wiki.

Wiczka🥰

M- hejka co u ciebie?

W- u mnie nic lepiej opowiadaj jak po operacji.

M- dobrze wszystko mnie boli ale poza tym jest okej.

W- okej kochana, powinnaś teraz odpocząć papa.

M- pa. ❤

(Real)

M- Bartuuuś! -krzyknełam. Brunet szybko przyszedł.

B- co tam kochanie?

M- położysz się że mną?

B- tak. -położył się obok mnie i mocno przytulił.

M- kocham cię.

B- ja ciebie też.

Zasneliśmy i obudziliśmy się około 18. Bartek wziął laptopa i włączył film, w tym czasie ja poszłam się umyć. Weszłam pod kołderke i wtulił am się w bruneta. W połowie filmu zasnełam.

Pov Bartek

Marcelina zasneła więc wyłączyłem film. Przytuliłam się do niej i też poszłem spać.

Rano wstałem jako pierwszy więc zjadłem śniadanie i napisałem jej liścik.

"Pojechałem do domu genezie na nagrywki a ty odpocznij. Tu masz śniadanie. Wieczorem zabieram cię na kolacje więc się uszykuj, wracam o 18.
Całuje Bartek"

Uszykowałem się i wyszłem z domu.
W domu Genzie czekali na mnie już genziaki.

W- hejka jak u marceliny? -spytała zaciekawiona brunetka.

B- dobrze jak wychodziłem to jeszcze spała więc żeby się nie martwiła napisałem jej liścik.

W- ooo jakie słodkie.

Wszyscy zeszli i zaczęli my nagrywać. Dzisiaj nagrywamy odcinek pt: losujemy z kim jesteśmy w ciąży. Z gościem specjalnym, którym był Qry

Oto pary
Hania-patryk
Wika-Oliwier
Julita-Qry
Bartek-Świerzy

Ja i Bartek poszliśmy z naszym dzieckiem na plac zabaw, a potem na kolację. Wróciliśmy do domu Genzie i skończyliśmy odcinek.
Była już prawie osiemnasta więc pożegnałem się że wszystkimi i pojechałem do Marceliny.

W domu byłem o godzinie 17⁴², więc na szybko się przebrałem i wziąłem Marcelinkę do samochodu. W restauracji siedzieliśmy 30 minut. Po kolacji wyszliśmy na spacer, tak jak w dniu kiedy się jej oświadczyłem co też ona zauważyła.

M- chcesz mi się jeszcze raz oświadczyć czy co? -zaśmiała się.

B- wiesz co? No w sumie mogę bo za bardzo cię kocham.

M- awww. Też cię kocham Bartuś.


Kolejny rozdział kochani. Jak myślicie, co będzie dalej? Udostępniajcie i piszcie komętarze bo jak już mówiłam na 100 wyświetleń kolejna historyjka. 👋👋

Nastoletnia miłość #GenZie# 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz