Stefan:
In urma cu 12 ani...
In timp ce o privesc in oglinda,las o mana sa-mi alunece intre coapsele ei si gemem amandoi cand ii ating carnea moale.
„Dumnezeule! Cat de mult am visat la ziua asta! Si mai de fiecare data cand o vedeam,mi-o imaginam goala si tremurand de placere sub mine. Alteori ma întrebam ce gust are? Si cum am sa reactionez cand am sa-l simt pe limba mea. Astazi s-a produs minunea. Dupa atâtea săptămâni în care mi-a bantuit zilele si nopțile,am aflat cat ii e de dulce gura,iar in cateva momente am sa vad dacă pasarica ei o sa-mi fie nectar pe cerul gurii. Deși,n-am nici un strop de indoiala ca nu va fi asa. Ispita mea bruneta cu ochi verzi,n-are cum sa nu fie din cap pana-n picioare doar dulceata,iar eu sunt nerăbdător sa ma infrupt din ea. Cu toate ca o sa fie prima data în viata cand am sa fac lucrul asta. Avand in vedere ca nu mi-am dorit pana la ea nimic serios de la nici o tipa cu care am sfarsit in pat,n-avem cum sa ma pun sa le fac oral. Dar nici eu n-am cerut niciodata de la ele lucrul asta. Si cu toate astea,unele si-au dorit sa-mi ofere aceasta placere,iar eu n-am avut cum sa le refuz. Cat despre săruturi...hmmm...daca stau bine sa ma gândesc,ultimul pe care l-am avut,a fost prin liceu. Cand vecina mea se îndrăgostise de unul,dar nu se pupase niciodata in viata ei. Asa ca,m-a rugat sa ma sacrific in numele iubirii. Am facut-o si o data cu ea,am învățat și eu sa sarut...dar in rest,n-am mai facut-o. Am considerat ca un sărut e ceva prea intim ca sa-l impart cu oricine. La fel și sexul oral. Iar cand deja ajunsesem prin ultimii doi ani de liceu și mai ieșeam cu colegii la discoteca atunci cand unul isi serba ziua de naștere,tot ce imi pica la așternut,sfârșea sub mine din pura placere carnala. Nu a existat niciodată nimic romantic intre mine si ele,fiindca nu ma implicam emoțional. Dar acum...hmmm...acum urmează sa dau totul din mine. Pentru ca in fata mea sta iubirea vieții mele. Aici vorbim de micuta cu care vreau sa-mi formez pe viitor o familie. Nu e vorba de o oarecare,ci despre inima mea."
-Stefan...imi geme numele atunci cand incep sa o mangai,iar scula imi zvacneste atat de tare cand o aud,incat un marait imi iese din adancul pieptului.
Isi întoarce incet capul spre mine,iar cand privirile ni se întâlnesc,vad in ochii ei cum preda toate armele. Se dezbraca singura de data asta de armuri si ma lasa sa o vad cat e de vulnerabila.
Inima imi tremura cu putere in piept cand vad cat e de rănită si imi jur in gand pentru a nu stiu cata oara,ca am sa schimb lucrul asta la ea. Indiferent de cat timp o sa dureze,am sa o ajut sa fie bine. Am sa o învălui in iubire ca sa o pot lipi la loc,fiindca vreau sa se vindece de fiecare rana ce i-a fost provocata cu buna stiinta sau neintenționat.
-Te iubesc...soptesc in timp ce continuam sa ne privim si scoate un sunet plin de dorinta.
-Cel mai mult,spune,apoi geme lung cand imi las un deget sa-i alunece printre labiile ude si o pătrund.
Isi lipeste ceafa de umarul meu si inchide ochii,in vreme ce eu mai bag un deget in pasarica ei si incep sa le misc.
-Ah! Doamne!exclama cand podul palmei mele ii atinge clitorisul si zambesc,dupa imi trec usor nasul pe maxilarul ei si o sarut in coltul gurii.
Isi lipeste spatele mai tare de pieptul meu,apoi isi depărtează picioarele mai mult si isi ridica puțin fundul de pe saltea.
Ma prind imediat ca isi cauta plăcerea in presiunea ce o pun cu podul palmei pe clitorisul ei si o apas mai tare.
-E bine...geme cuvintele.
-Sa-mi spui când iti place sau nu...ii soptesc la ureche. Sau cand nu e ce trebuie. Ori daca apas prea tare sau prea incet,continui si incuviinteaza din cap. Habar nu am ce sau cum îți place,inimioara...si chiar nu tin morțiș sa o dau în bara,spun si chicoteste.
-N-ai sa o dat...ce faci acum ma excita îngrozitor.
„I-as spune ca simt,fiindca excitatia ei a devenit foarte abundenta,dar și ca intre placere si sa-ti piară cheful,nu e decât o linie foarte subțire,pe care daca faci un pas greșit,totul se duce pe apa sâmbetei. Degeaba mai încerci sa o dregi dupa,ca intensitatea plăcerii nu o sa mai fie ca la început daca unul dintre parteneri o da de gard. Ajungi sa ti-o tragi mecanic. Si vorbesc aici din propria experienta. Adevarat ca niciodata partidele mele n-au fost însoțite de sentimente,dar in relatia mea cu ea,chiar nu imi doresc sa ajungem vreodata in acel punct. Sa ne-a tragem doar de dragul de a o face sau ca sa bifam un punct de pe lista. Sa o facem doar ca sa nu zicem ca n-am facut-o. Eu vreau pasiune,nu sa fim precum acele cupluri ce si-o trag,dar nu mai contează cum...important e ca au facut-o. Sa nu zică ca-s nefututi. Ei bine...nu imi doresc niciodata sa experimentez asa ceva cu ea. Poate ca cer imposibilul,pentru ca,vorba aia:niciodata sa nu spui niciodata. Dar am sa încerc pe cât posibil sa obtin acel imposibil. E puțin mai greu acum la început,fiindca abia ne cunoșteam si abia ne invatam unul cu celalalt. Dar o data cu trecerea timpului,sunt ferm convins ca o sa fie floare la ureche sa ne pierdem în placere,faca sa vorbim macar. Pentru ca ard pentru ea. Respir si traiesc prin ea. Fiindca imi bate in piept si cu siguranta in timp,iubirea ce ne leaga o sa ne ghideze spre cele mai inalte culmi."
-O vai!suspina cand trupul incepe sa-i vibreze tot mai tare.
-Intinde-te pe spate,ii zic si scot degetele din pasarica firbinte,pentru ca nu imi doresc sa termine asa.
Respiratia i se opreste in gat,iar inainte sa-si găsească din nou suflul,inghite zgomotos.
-Eram atat de aproape...scrasneste din dinți și ii vad picioarele cum inca ii vibrează usor.
-O sa termini imediat,inimioara...ii soptesc si imi bag nasul in scobitura gatului ei,apoi o sarut si ii ling pielea.
Se trage putin,dupa se zburleste ca un arici.
-Ce e?intreb si inspira adanc.
-Nu suport sa simt o atingere străină pe gat mai mult de cateva secunde. Iar dacă sunt excitata la maxim,atunci nu o suport deloc.
„Hmm...e bine de știut."
-In regula...atunci treci pe spate. Vreau sa-mi bag botul intre picioarele tale,murmur pe un ton ragusit si chicoteste putin rusinata inainte sa faca ce-i cer,iar cand isi deschide genunchii îndoiți in fata mea,o ard cu privirea in vreme ce o mananc cu ochii.
Desi nu cred ca are 50kg cu tot cu haine,bruneta are niște forme foarte voluptoase. Soldurile au o curbura delicioasa,ca sa nu mai zic de sani.
„Hmmmm...ce sani are...deja îmi ploua în gura cand ii vad."
Mormai in vreme ce ma pun în genunchi intre picioarele ei si incep sa o mangai. Imi trec degetele pe interiorul coapselor ei,apoi o prind de solduri si fara sa vreau,o ating putin in zona inghinala.
Bufneste in ras și incepe sa se zvarcoleasca.
-Alta zona sensibila?intreb si incuviinteaza din cap cu zambetul pe buze.
Chicotesc.
Imi retrag degetele si urc cu ele in sus,conturandu-i trupul pana cand ajung in dreptul sânilor. Ii prind in palme si incep sa-i masez,iar cand sfarcurile ii devin tari,ma aplec si imi trec limba de pe unul pe altul.
-Hmmm...geme senzual cand o musc incet si se cambreaza de spate.
-Bine ca aici e o zona sigura. Altfel înnebuneam de nu puteam sa ma ating de sanii tai,mormai in timp ce imi plimb gura cand pe unul cand pe celalalt.
Surade,dupa isi da capul pe spate cand o ling pe valea dintre ei si imi frec nasul de pielea catifelata.
-Sa știi ca de când sunt la Timisoara nu m-am culcat cu nimeni,zice printre gâfâieli.
-Stiu,raspund si imi cobor gura spre pasarica ei. Nici eu n-am facut-o,continui,iar cand ajung intre coapsele ei,o foame cumplita pune stăpânire pe mine.
Imi cobor mainile ca sa o pot deschide și gem grav cand vad plăcerea cum picura din ea.
„Dumnezeule! Cat e de uda..."
In vreme ce imi apropii gura de carnea ei,ii deschid mai tare vulva,iar cand imi trec limba pe despicatura sa si gustul ei imi invadează cavitatea bucala,mintea mea se blochează.
Inchid ochii si trag aer adanc in piept,iar acum nu doar mintea imi e praf,ci și simțurile. Mirosul ei ma amețește,iar dulceata o simt cum pătrunde pana in cel mai adanc substrat al ființei mele.
-Stefannnn...geme lung cand imi apas gura peste carnea fierbinte,iar mainile ei isi găseasc imediat drumul spre parul meu.
Degetele ei se inclesteaza in șuvițele mele si ma trage de ele,urcandu-mi automat gura mai sus. Ma las ghidat de mișcările ei,iar cand limba imi trece mai mult pe partea dreapta a clitorisului ei,soldurile ii zvacnesc in sus și isi lipeste pasarica mai tare de gura mea.
-Ahhh!!!tipa in vreme ce incepe sa se frece si o las sa-si faca de cap. Doamneeee!!!continua sa strige cand o pătrund cu doua degete si imi ridic privirea in a ei.
Ochii verzi incep sa i se tulbure,iar cand orgasmul ajunge sa o învăluie,scot degetele din pasarica fierbinte in timp ce trupul ii e cuprins de spasme si ii prind labiile intre buze.
-Nuuu!!!ridica tonul si incepe sa se zbată cand incep sa ii sorb ca un hamesit dulceata. Stefannnn!!!!zbiara si isi strange genunchii,prinzandu-mi capul in prinsoarea lor.
Ii eliberez labiile si chicotesc cand simt cat de tare ma strange intre coapsele ei.
-Stai puțin,imi cere cu respiratia sacadata.
Imi bag mainile sub fesele ei cat timp aștept sa se calmeze si imi afund degetele in carnea moale.
-Aolo...geme si incepe sa se zvarcoleasca.
-Ce e cu tine?intreb in vreme ce ea trage sacadat aer in plamani.
-Sunt atat de excitata ca nu pot sa-ti suport atingerea nicăieri pe trupul meu. E prima data cand pățesc asa ceva,raspunde si zambesc in coltul gurii cand o aud.
-Pai trebuie sa remediem cumva situația asta,inimioara. Fiindca imi doresc sa te ating.
-Ramane de văzut pe unde ai sa si poți sa o faci,zice printre gafaieli,apoi isi deschide usor coapsele si o sarut pe mugurul umflat inainte sa ma ridic deasupra ei.
Imi înconjoară gatul imediat cu bratele si ma aplec sa o sarut. Limbile ni se împletesc intr-o clipa si ajung sa se soarba cu lacomie,iar pofta de ea ajunge sa atingă in mine cote colosale in urma inflacararii cu care ne sarutam.
„Si ai sa ramai cu pofta,Stefane...fiindca nu ai nici un prezervativ la tine..."
In vreme ce gandul mi se invarte prin minte,continuam sa ne sarutam si observ cum din nou incepe sa ma priveasca ciudat. Ii sug usor buza de jos si suspina cand rup sarutul.
-De ce ma privesti asa?vreau sa știu și incepe sa-si muste buzele pe rand. Ce ai mai văzut de te fascineaza?continui si lasa cateva chicoteli sa-mi încânte auzul.
-Aaa...pai...ma excita foarte tare faptul ca esti imbracat,iar eu sunt goala,sopteste,iar o roseata delicioasa ii aprinde obrajii,apoi coboara incet pe gatul ei si se răspândește pana aproape de zona sanilor.
Zambesc in coltul gurii și imi las capul in jos,dupa ii ling clavicula si urc pana in dreptul gatului. Se trage putin si rad usor in barba.
"Dumnezeule...micuta asta este atat de diferita. Am aflat ca ii plac mainile mele,apoi faptul ca are cateva zone ce sunt trecute deja in capul meu cu rosu,dar pe care am sa încerc sa le aduc macar intr-o zona galbena,daca verde nu o sa am vreo sansa,iar acum îmi zice ca o excita faptul ca sunt îmbrăcat. Pai...numai bine,pentru ca asa am sa raman. Fiindca,desi imi doream sa ajung cu ea în pat,nu am vrut niciodata sa-mi fortez norocul. Am zis de la început ca nu vreau sa o presez,așadar...n-am venit niciodata chitit cu gândul ca vreau neapărat sa o fac a mea. Nu a fost un lucru prioritar,chiar daca am tânjit mereu dupa ea de cand mi-a apărut în cale. Mi-am zis mereu ca atunci cand o sa fie,o sa se întâmple fără doar și poate și fără sa grăbim lucrurile."
-Atunci...cum facem?intreb aproape de buzele ei. Te las sa te exiciti in continuare si ma mai bag o data intre picioarele tale? Sau ma duc acasă?intreb si clipește buimaca. Ori trag o fuga pana la non-stopul din colt si cumpăr prezervative?
-N-ai nici unul?intreaba si clatin din cap.
Cade pe gânduri,apoi incepe sa numere ceva pe degete si ma uit la ea nedumerit.
-Ce faci inimioara?
-Mai am câteva zile pana la ovulatie...deci...daca vrei...lasa cuvintele suspendate în aer și ridic dintr-o spranceana.
-Vrei sa o facem fără prezervativ?intreb si inghite in sec.
-Te vreau prea mult,raspunde soptit. Deci...da...daca si tu vrei...imi doresc sa o facem fără protecție. Ti-am zis...eu sunt in regula,plus ca de cand am ajuns aici n-am avut nici un contact sexual.
-Shhh...zic ca sa o opresc din vorbit. Nu trebuie sa-mi dai raportul tău sexual micuto. Am încredere în tine.
-Si eu in tine,raspunde si din nou inghite in sec. Deci?intreaba in timp ce ma priveste cu dorinta.
-Daca nu te sperie riscul unei sarcini...raspund si inspira adanc.
-Am sa caut mâine o farmacie deschisa daca e si am sa cumpăr o pilula pentru a doua zi ca sa fim liniștiți.
Zambesc.
-Eu sunt liniștit oricum,micuto. Pe mine nu ma sperie gandul de a avea un copil,pentru ca imi doresc totul cu tine. Întrebarea este dacă tu ești pregatita pentru unul?
-Pai...nu prea,raspunde soptit. Încă mai am multe lucruri de rezolvat la mine. Plus ca eu stau la Andras. Nu imi permit deocamdată o chirie,iar un copil...hmm...mi-ar da putin viata peste cap. Una ce oricum încă e haotica si nebuna.
„Despre subiectul chirie o sa discutam alta data,fiindca nu vreau sa mai dormim in paturi separate. Iar despre viata ei nebuna si despre cate rani i-a provocat,am mai zis ca am sa ma implic total in vindecarea ei. Dar aici si acum,în momentul asta,pun toate lucrurile pe pauza si ma las ispitit de ea ca sa-i îndeplinesc dorinta. Cu toate ca la inceput mi-am dorit doar sa-i simt gustul fiindca la mai mult nu avem cum sa sper cand stiam ca nu am nici un prezervativ la mine,acum urmează sa ma pierd cu totul in ea si am sa o fac fără nici o bariera intre noi."
Imi alung toate riscurile intr-un colt al mintii in timp ce ma indrept de spate si imi duc o mana la spate,apoi prind de gulerul pulovărului de pe mine si mi-l scot peste cap.
„Si uite ca a venit momentul in care porțile Edenului sa se deschida in fata noastră. Urmeaza ca atat eu,cat si ispita sa atingem Paradisul cu mana fiindca atunci cand o sa ajungem sa ne contopim intr-un singur trup cu siguranta asta o sa simțim la nivel energetic. O sa ne transformam si o sa devenim o singura inima. Un singur suflet si un singur gând. Pentru ca noi doi am produs o minune in urma unei singure priviri si am ajuns sa ne aparținem cu fiecare bataie a inimii. Si in urma unui singur sarut am ajuns sa respiram impreuna. Iar acum suntem prinși intr-o singura suflare ce deține doua trupuri."
*****
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Lãng mạn1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...