...
„Hosgeldin Sükut"
...
Cöktügüm yerden yavas yavas ayaga kalkarken duydugum sesin sahibi en son görmek isteyecegim insandi.
Kalbim durma noktasina geldiginde bana dogru attigi bir adimi duymamla hirsla arkami döndüm.„Sakin bana yaklasma", diyerek ciglik attim.
Tekrar kapiya dönerek ellerimin acisini umursamadan kapiyi yumruklamaya, avazim ciktigi kadar bagirmaya basladim.„LÜTFEN ACIN KAPIYI, LÜTFEN", diye bagirarak, ciglik cigliga hirsla, aciyla, hickira hickira aglayarak vurdum... ellerimin acimasini, kanamasini umursamadan vurdum ama kimse gelmedi...
Hizlica arkamdan gelip beni sarip kollarimi tuttugunda kilitlendim. Kokusu burnuma doldu bir anda sanki zaman durdu aylar sonra ellerini vücudumda hissetmek tüm vücudumun elektrik akimina kapilmasi gibiydi.„Lütfen kendine zarar verme", diyerek beni kapidan geri cekip cekistirerek lavabo kabininin icine soktu.
„Yalvaririm birak beni", dedim gücsüz bir sekilde, yalvarmaktan baska carem yoktu.
„Sakin ol sana zarar vermek icin gelmedim", dedigi an acilan lavabonun kapisiyla ciglik atmaya hazirlanirken beni duvara yaslayip agzimi kapatti.
„Eger bagirirsan iceri giren kim varsa kafasina sikarim Lavinia, bilirsin yaparim", diyerek kulagima fisildadi, biliyorum yapardi.
Evet dercesine basimi salladigimda gözlerimden akan yaslar elinin üzerinden bilegine dogru yol aldi.
Bilegine inen gözyasimi gözlerimin icine baka baka dudaklariyla yakalayip bedenine hapsetti.„Korkma Lavinia benim yüzümden aglama", diye kulagima fisildadi.
„ICERDE KIMSE VAR MI?"?, diye gelen sesler hareketlenmeme sebep olunca kaslarini havaya kaldirip basini hayir anlaminda saga sola salladi.
„Alper ile aranizda ne var", diye sordu sessizce, lavaboya girip cikanlar yüzünden oldukca dikkatli ve sessizdi.
Yavasca elini agzimdan cekti benden cevap bekliyordu gercekten bagirirsam iceri girenlerin hepsini öldürebilir miydi? Hepsini öldüremezdi sanirim ama bunu denemeye cesaretim yoktu, zaten hep cesaretsizligim yüzünden kaybediyordum bu gece oldugu gibi.
Bagirmak ile bagirmamak arasinda kaldim. Korkuyordum. Masum insanlarin benim yüzümden ölmesini istemiyordum.„Sakin bagirma Lavinia", diyerek düsüncelerimi okumuscasina beni tekrar uyardi.
„Tekrar soruyorum Alper ile aranizda ne var?", diye sordugunda lavabonun kapisi büyük bir gürültü ile acildi.
„SÜKUT, SÜKUT BURDA MISIN???", diye iceri girip tüm kabinleri dolasmaya baslayan Alper'di
„SÜKUUUUT BURDA MISIIIIIN?", dedi yine bagirarak.
„Sakin sesini cikarma, sakin hepsini gebertirim Alper dahil", dedi tehditkar ses tonu ile ve eliyle tekrar agzimi kapatti.
„CIKSANA DISARI BE, SAPIK MISIN NESIN!", diye carlayan bir kadin yüzünden Alper daha fazla kabin dolasamadan geldigi gibi gitti.
Asef eliyle kapattigi agzimi yavas yavas acinca korkuyla baktim gözlerine.„Yalvaririm birak beni", diye fisildadim.
„Ben soracagim sen cevaplayacaksin sonra gidebilirsin", dedi aliskin oldugum düz sesiyle.
„Alper ile aranizda ne var Lavinia?"
Sevgiliyiz dersem beni birakir miydi?„Alper'i seviyorum", dedim korkuyla. Beni yasladigi duvara yumruk atmasiyla oldugum yerde sicradim. Bagiramadigim icin sessiz sessiz hickirmaya basladim
Gözlerimin icine baka baka telefonunu cikarip Mehran'i aradi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam'ın Kölesi (+18) [Tamamlandi]
Romance+18 icerikler olacaktir, rahatsiz olanlar okumasin. „Senden intikam almak senden cok benim canimi yakiyor..." ... „Seni ihbar etmeyecegim Asef", dedim sesimin titremesine engel olamiyordum. „Neden titriyorsun Lavinia?", diye sordu beni kendine ceker...