oy vermeyi unutmayın lütfen❤️ bölümler ona göre gelecek✨✨
•
"Bu kar küresi ne kadar acaba?"
"Siz ne kadar verirseniz hanımefendi."
"Nasıl yani?"
Yaşlı amca huzursuzca iç çekti.
"Onu yaparken mutlu değildim. Sadece dükkanımdan gitsin istiyorum."
Lenora şaşırmıştı, halbuki ona göre bu dükkanda ki en güzel kar küresiydi hatta şu ana kadar gördüğü en iyilerinden biriydi.
"Pekala bunu alıyorum.""Anne bu çok güzel."
"Başka beğenmelisin-
"Anne onu istiyorum!"
Ağlayan kız çocuğunun sesi tüm dükkanda yankılanırken tamamen yalandan olduğunu bilse de Lenora üstündeki gözler yüzünden yetişkin gibi davranmak zorunda kalmış, bunun için kendini zorlamıştı. Tam da kasadaydı keşke biraz daha acele etmiş olsaydı ve alıp çıkmış olsaydı diye düşündü."Alabilirsiniz."
"Pekala."
Kadının teşekkür bile etmeyişine, elinden kar küresini hızla alışlarına sinirlense de bu anları unutmak isteyerek hızla dükkandan, elleri boş bir şekilde çıktı.Lenora genel olarak sakin kalan, sessiz kendi halinde birisiydi. Sinirini, üzüntüsünü hatta mutluluğunu bile pek belli edemezdi.
Kapının üstündeki deniz kabuklu çan çalarken, kapı kapanmadan Lenora'nın açıp çıktığı kapıyı Taehyung tuttu ve uzun süredir dışardan izlediği kadına doğru yürüdü.
Kadın, kızının elindeki kar küresini aldı ve Taehyung'a doğru uzattı. Kızı timsah göz yaşlarını sildi, bu sırada dükkan sahibi, yaşlı tonton amca olanları şaşkınlıkla izledi.
Taehyung cebimden çıkardığı iki deste parayı kadın ve dükkan sahibi olmak üzere uzattı. Hiçbir şey demeden de dükkandan çıktı. Kadın bu küçük dükkanın önünden kzııyla geçiyorken Taehyung'ın para teklifiyle alelacele girmiş ve bu oyunu oynamıştı ama onun aksine tonton amcanın hiçbir şeyden haberi yoktu ve kapıdan çıkan Taehyung'ın elinde ki seneler öncesinde yaptığı kar küresine son kez baktı.
Bu kar küresi için olan biten şeyler onu şaşkına çevirmişti. Halbuki yaptığı en sevmediği küresiydi. Kendisine lanetten başka bir şey getirmemişti.
•
Kar küresinin içindeki salıncakta sallanan kadın yüzündeki ince çizimlere rağmen o kadar mutlu görünüyordu ki ortalama bir kar küresi ve içindeki minik heykeller ancka bu kadar güzel olabilirdi ve yansıtılabilirdi.Arkadaki başka bir heykel kadını sallıyordu. En az kadın kadar mutlu bir adamdı. Öte yandan ön tarafta çimenler içinde uzanmış ve gizlenmiş başka bir adam ise kadını yüzünde gülümseme ile izliyordu.
İkiside onun aşığı gibi duruyor onun iyiliğini istiyor gibi duruyordu. Tabii yorumlamak herkes için farklıydı.
Minicik, zar zor gözüken iki melek heykeli ise sağ çaprazında kalmıştı ve bu sanki iyiliğini, iyimserliğini gerisinde bırakmış olarak gözükebilirdi. Artık ne saf ne temizdi.
Şeytana benzeyen başka minik bir heykel ise sol tarafından sus işareti yaparak her şeye göz yummasını söyler gibi dursada ihanet olarak da yorumlanabilirdi.
Etrafta bulunan bir kaç kurt ise ulur bir vaziyette gökyüzüne bakıyor, tüm yorumları alt üst ediyordu. Ne için uluduklarını tahmin edemiyordunuz. Üzüntüden mi yoksa uyarı olarak mı? Belkide sürülerine bir savaşın haberini veriyorlardı.
Sadakat, aşk, ihanet kavramlarını simgelediğine kesin gözüyle bakılsada, bu kar küresi Lenora için ölümü simgeliyordu. Bitişi ve toparlanmayacak kadar altüst olmuş yaşamını simgeliyordu.
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vengeful wolf • kth
Fanfiction••• Hayatımda bir şeylerin ters gittiğini anlamam sadece bir kaç dakika sürmüştü. Ne kadar çabalarsam çabalayayım sonunda asla eskisi gibi olamayacağını kabul etmem ise bir kaç saniye sürmüştü. •••