Wróciliśmy do domu o godzinie 21:40. Odrazu położyliśmy się do łóżka i przytulaliśmy.
Po pięciu minutach zasnełam na klatce piersiowej Bartka.Miałam bardzo chory sen: była impreza i Julita z Bartkiem poszli do naszej sypialni. Ja mocno się wkurwiłam, więc poszłam za nimi. Zostałam ich już w łóżku. Wtedy Bartek zapytał:
B- Dołączysz się? -bardzo się wtedy zdenerwowałam, aż się obudziłam.
Byłam zdezorientowana i przez chwilę nie wiedziałam co się dzieje.
Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki. Zrobiłam skin cere i ubrałam się w pastelowy fioletowy top i białe parachuty(nie wiem jak się pisze). Makijaż zrobiłam też lekki, pastelowy. Zeszłam na dół. Dzisiaj nie było nagrywek. Postanowiłam więc spytać karola kiedy otworzę swój kanał. Napisałam do niego a on odpisał że skoro dzisiaj mamy wolne to w wolnym czasie mam go założyć.Zrobiłam sobie śniadanie. Nie było dzisiaj nikogo w domu. Genziaki pojechali na nagrywki do Wery a ja jako jedyna zostałam bo musiałam odpoczywać po zabiegu.
Natalka miała przyjechać dopiero o 15 więc miałam jeszcze 5 godzin. Usiadłam do stołu i włączyłam YouTuba. Weszłam na moje konto i stworzyłam kanał. Chwilę potem usłyszałam dzwonek do drzwi, był to Patryk Lubaś.M- hej, co tam?
Q- hejka, nic jest już Bartek?
M- niestety nie ale powinien niedługo być.
W- okej dziękuje.
M- nie ma za co. Chcesz coś do picia?
W- poproszę kawę.Zrobiłam chłopakowi kawę i w tym momencie do domu wszedł Bartek.
B- hej, kochanie zrobiłabyś mi kawkę mrożoną?
M- jasne. -Bartek usiadł obok Patryka.
B- Dobra patryk to co z Trzema Królami?
Q- no tworzymy nowy kanał, czekamy tylko na Przemka.
*dzwonek do drzwi*Prz- siemano co robicie?
Q- obgadujemy Trzech Króli.
Prz- zajebiście.
B- to co zaczynamy?
Prz&Q- tak.Chłopacy zabrali się do tworzenia jakiegoś kanału, a ja żani odłam im 3 kawy mrożone.
M- Qry mogę zabrać szklankę od tamtej kawy?
Q- jasne.Odłożyłam szklankę do zlewu i usiadłam na kanapie.
M- no to teraz powiedzcie mi co robicie.
B- to niespodzianka.
M- mi nie powiesz?
Q- tworzymy nowy projekt.
M- o ja, zajebiście!
Prz- nazwa to "Trzech Króli".
M- gratulacje.•
Hejka kolejny rozdział. Cieszycie się? Niedługo myśle że będzie koniec tej historyjki i zacznę nową. Wy będziecie decydowali o kim. Dzisiaj mamy 375 słów. Papa.
•
CZYTASZ
Nastoletnia miłość #GenZie# 1
Ficção AdolescenteCo mam powiedzieć? Jest to książka o Genzie a raczej będzie opowiadać o "Początkach" Genzie wymyślonych przeze mnie. Będzie to historia która opowiada o czasie gdy byli nastolatkami. Historia będzie o osobach które są aktualnie w projekcie i osoby k...