*Pn. Lizah*- Aduh usman lepaskan, sakit tangan aku ni, kau nak bawak aku pergi mana ni usman?
*Usman*- Sabar la kakak cantik, sikijap lagi kita sudah sampai la kakak, kakak jangan takut, kita mau sama-sama enjoy saja kakak, tara mau bikin jahat sama kakak, saya manyak sayang sama kakak juga, kakak tara picaya sama saya ka kakak cantik?
*Pn. Lizah*- Habistu kau tak cakap nak pergi mana ni, risau la aku, biasanya kalau nak main kat tempat biasa tu je.
*Usman*- Ok kakak kita sudah sampai kakak, ini kawan saya punya rumah kakak, saya saja mau kasi tukar kita punya selera saja kakak, mau main lain tempat jugak, situ sudah selalu kita main juga.
Pn. Lizah turun dari motor si Usman itu dengan selamba dan bersahaja tanpa mengesyakki apa-apa yang buruk akan terjadi kerana mempercayai segala kata- kata dan janji-janji manis si Usman budak Pakistan itu kerana mereka berdua masing-masing terlalu sayang menyayangi diantara satu sama lain.
Usman pun pada dasarnya memang sangat sayang akan Pn. Lizah dan pernah beberapa kali ia mengajak Pn. Lizah untuk mendirikan rumah tangga bersamanya tapi masaalahnya Pn. Lizah masih sah lagi sebagai isteri orang, emak kepada 3 orang anak dan nenek kepada 4 orang cucu namun bagi si Usman, ia sanggup walaupun Pn. Lizah sudah berpangkat nenek sekali pun.
Pernah juga si Usman mengajak Pn. Lizah kahwin lari tapi di tolaknya kerana memikirkan tentang keluarganya. Pasangan itu boleh dikatakan seperti ibu dan anak kalau nak dikira perbezaan umur diantara mereka berdua namun nafsu tidak mengenal tua atau muda selagi seseorang itu masih mampu melayani serta memuaskan pasangannya sudah cukup untuk seseorang itu.
Kalau nak dikira, nafsu Pn. Lizah ketika ini sememangnya sangat menggebu-gebu kerana di penghujung waktu untuk wanita yang seusianya mengalami saat monopous, mengikut kajian sains pun nafsu seorang wanita akan melonjak kembali seperti nafsu seorang gadis remaja kembali sewaktu usianya diantara 50 ke 60 tahun mengikut puratanya.
YOU ARE READING
BAHAGIA BERTUKAR NERAKA
RomanceMadu yang kuharapkan, racun yang kau hidangkan kepadaku Usman. Kalau ku tahu inilah perangai kau yang sebenar, takkan ku serahkan tubuhku kepada kau untuk dijaga Usman. Sanggup kau kendurikan aku dengan kawan-kawan hindu banglades kau kerana duit da...