Nikah memuru sonunda gelmişti hemen yerine geçmişti oda şuanda çok mutluydum memur hemen bize bakıp "başlayalım bence artık efendim" "evet başlayalım hazırmısın jeon?" Diye sormuştum ona çünkü çok gergin gözüküyordu ve hemen soruma cevap verip "Evet kim" demişti gülümsemiştim ve memura dönmüştüm ciddi halime bürünerek ve kafamı sallamıştım artık başlaması için ve oda hemen söze girdi "Evet arkadaşlar bugün burada toplanma nedenimiz kim taehyung ve jeon jungkookun evlenmesi içindir"
"Evet siz sayın bay kim jeon jungkooku kim jungkook olarak sonsuza dek eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Demişti memur dönüp jeonun gözlerine baktım ve ellerini tuttum fark ettim ki elleri titriyordu siktir..neden bu kadar heyecanlanmıştı bu bebeğe bir sorun yaratır mı ki? Sanmıyorum ama yinede..daha sonra dönüp mikrofona eğilip "Evet" demiştim boğuk çıkmıştı biraz sesim ama sorun değil bir elimi jeonun karnına koydum ve okşadım sakin olsun diye masa olduğu içinde kimsenin gördüğünü sanmıyordum.
Nikah memuru daha sonra jeona dönüp "siz sayın bay jeon kim taehyungu eşiniz olarak kabul edip sonsuza dek kim jungkook olmayı kabul ediyormusunuz?" Demişti ben jeonu izliyordum titriyordu şuanda belki daha sonra altımdada böyle titrer...pf tae onun hamile olduğunu unutma! Diye bir hatırlatma yapmıştım kendime tekrardan herkes jeonun cevabını bekliyordu bende öyle daha sonra oda mikrofona eğilip "e-evet evet!" Demişti herkes alkışlamıştı bizi memurda tekrardan mikrofon başına geçip "bende sizi sonsuza dek mutlu olmanızı dileyerek evli olarak ilan ediyorum" demişti şuanda kim jungkook ile bakışıyorduk gözüm karnına indi ve sırıttım siktir o şuanda ağlıyordu tekrar ona baktım ve sarıldım "neden ağlıyorsun hayatımın anlamı" "mutluluktan tae...mutluluk göz yaşı bunlar hepsi sen ve...bebeğimiz için" demişti gülmüştüm "ağlama artık bebeğim mutluluktan olsa bile ağlama.."
(Düğünü uzatmayacağım cünkü ne yazacağımı bilmiyorum aaaaağğ)
Jungkooktan...
Düğün bitmişti yüzüklerimizide takmıştık ve bitti....şuanda ailem gidiyordu ben onları geçirmek istedim taede isminin namjoon olduğunu öğrendiğim korumayla birşeyler tartışıyordu tanrım...sabah ilk geldiğimizdede böyleydi.
Abime sarılmıştım onun gözleri doluydu abimi ilk defa böyle gördüm ona sarılmayı kesip gülümsemiştim sadece ve diğerlerine dönüp sadece baş selamı verdim gitmişlerdi...ben ise taeyle evimizde kalacaktım artık... mutluydum..kapıda durmayı kesip tae yanına gittim "içeri geçelim bebeğim" dedi bende kafamı onaylarmışcasına salladım içeriye girip bir koltuğa oturduk ikimizde yorgunduk saat daha akşam 6 Buçuk bu ne ya zaman durmuş gibiydi!
Taeye baktığımda bacaklarını aralamış pantolonunun tokasını açtığını görmüştüm yutkunmuştum şuanda ona sakso çekebilirdim...ama şimdi olmaz belki gecenin ilerleyen zamanında..."taetae~ banyo yapıp yemek yiyelim mi~ çok açım" demiştim taede "olur güzelim şimdi sen duşa git gir bitir sonra ben girerim sende ben duş alana kadar yemekleri hazırlarsın biliyorsun yemek yapamıyorum" siktiri çekmiştim içimden yorulacaktım demek pff ya kalkıp yerimden tae'nin kucağına oturdum ve ona "Babacık~ igye post atalım mı birliktee" "siktir bebeğim azdırma beni azarsam sikerim seni ama sikememde çocuk var" "of tae alt tarafı babacık dedim! Ve soruma cevap ver sen!" "tamam hayatım atalım post.."
Instagram...
Kimjeonggukgguk