1.

22 3 0
                                    

Park Chae Won

Ďalší deň ako každý iní. Možne áno no ja som vedela že nie.

Ráno som ako každý deň išla do práce. Precujem ako sekretárka v jednej veľkej spoločnosti. Môj šéf, Park Young Joon (nie sme rodina) je trochu sebecký a zahľadený do seba ale nieje zlý. No v poslednej dobe sa trochu zmenil.

Keď som vošla do kancelárie sadla som si na svoje miesto no v okamihu som sa opäť postavila pretože vošiel šéf. Postavila a poklonila som sa. "Aký je program na dnes?" spýtal sa prísnym hlasom. "Dnes máte schôdzu o 11:00 kôli spolupráci z iními spoločnosťami. A  o 12:30 máte pracovný obed z vašim otcom." "Dobre ak je to všetko tak mi choď urobiť kávu, bez cukru a z mliekom ako vždy. Chcel by som aj nejaký zákusok, a pohni si!" "Dobre, hneď som späť."

Odišla som z kancelárie a išla som urobiť kávu a zákusok.

Vrátila som sa do kacelárie naservírovala som mu to čo chcel a odišla som si robiť svoju prácu.

O zopár hodín som už končne bola na ceste domov. Keď som prišla domov išla som si oddýchnuť pri pozeraní nejakej telenovely.

Zaspala som a zobudila sa až keď už bola tma. Pozrela som sa na hodinky, bolo 19:47. Rozhodla som sa že sa oblečiem a pôjdem sa von vyvetrať.

Išla som po parku a v hlave mi vírili milióny myšlienok.

Ani som si neuvedomila a niekto do mňa narazil. Nevšimla som si tvár lebo mal rúško a kapucňu, no keď sme do seba narazili rúško sa mu zosunulo a ja som mohla vidieť jeho líca posiate miliónmi pieh ako nočná obloha hviezdami.

"Mrzí ma to, nepozeral som pred seba." povedal urýchlene prekvapivo hlbokým hlasom. "O to nič, aj ja sa ospravedlňujem tiež som nedávala pozor kam idem." povedala som. "Myslím že by som už mal ísť, panáhľam sa. A ešte raz sa ospravedlňujem. Dovidenia." "Aj aj už by som mala íst. A tiež sa ospravedlňujem. Dovidenia, dúfam že sa ešte stretneme." "Nápodobne." povedal tým krásnym hlasom a odišiel.

Celý večer som premýšľala kto to bol. Zdal sa mi veľmi povedomý. Niekde som ho už videla. No nevedela som si spomenúť kde a kedy. Možno som si to len domyslela. Možno sme sa dnes videli prvykrát. A možno sa mýlim.

Je jedno či sme sa už videli alebo nie, či sa poznáme alebo nie. Jedna vec bola istá bol pekný. Jeho hlas ma očaril. A verila som že sa ešte niekedy stretneme.

𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓐𝓷 𝓘𝓭𝓸𝓵Where stories live. Discover now