Jyp'ye haberi vermemizi üzerinden tam bir hafta geçmişti.
Bugün sevdiğim adamla evleniyorum.
Benden daha mutlusu olamaz sonra açıklama yapacaklarmış.Birkaç hafta sonra ise hamile olduğumun açıklamasını yapacaklarmış.
Yani son bir ayımız full açıklama yapmakla geçecekti.
Bütün herşey bittikten sonra ise tekrar kamera karşısına geçtik ve açıkkamamızı yaptık.
Ne kadar mutlu olsam da yine de korkuyordum beni linçlerler diye.
Herşey bittikten sonra tekrar yurda döndük. Diğer üyeler de kendilerini koltuklara zor atmışlardı.
Sonra ise biz de tatlı bişeyler yapmaya mutfağa geçtik.
Hazırlarken Minho benim heryerimi batırmıştı. Kurabiyeleri fırına attıktan sonra duş almaya yukarı çıktım.
Duşumu da aldıktan sonra aşağı indiğimde 8 tane koca oğlanın masanın etrafında toplandığını gördüm.
Yanlarına gittiğimde birde ne göreyim. Tepsiyi fırından çıkartmışlar ve hepsi içinden 3er 5er tane almaya çalışıyordu.
Hepsini uzaklaştırmaya çalışıyordum. Tam hepsini uzaklaştırdım derken bir baktım ki tepside hiç kurabiye kalmamış.
Üzüntüyle boş olan armut koltuklardan birine oturdum. Benim üzgün olduğumu gören Minho hemen bağırdı. "Yengenize neden bırakmadınız elinde fazladan olan yok mu? " dedi.
Jeongin "Ben hepsine tek attım elimde dört tane vardı. Ellerine sağlık yenge çok güzel olmuş. " dedi.
Minho tam harekete geçmişti ki Seungmin Jeongin'in kafasına geçirdi.
Baktım ki kimsede yık bende yukarı çıkıp yatmaya karar verdim.
Minho'dan
Y/N yukarı uyumaya çıktı. Bu haline gerçekten çok üzüldüm. Beraber yaparken öyle güzel hayaller kurmuştu ki.
"Bunları 10 kişi beraber yiyeceğiz " diyordu.
Ama bende dahil olmak üzere dayanamadık ve hepsini Y/N gelmeden bitirdik.
Bende bir karar aldım ve Y/N'ye o kurabiyelerin aynısını yapacağım. Sonuçta beraber yaptık ve bütün her şeyini ezberledim.
Elim yatkın olduğu için yarım saat demeden fırın tepsisine dizdim ve fırına verdim.
Bu sefer başında bekledim ne olur ne olmaz diye.
Olduğunda fırından çıkarttım ve tabağa dizdim.
Geri kalanları ise bir saklama kabına koyup sakladım.
Sonra yukarı odamıza çıktım.
Y/N'den
Minho içeri bir tabakla girmişti. Çok geçemeden yanıma geldiğinde bunların kurabiye olduğunu anladım.
Hemen birini aldım ve ağzıma götürdüm. Ama götürmemiş olmayı dilerdim çünkü kurabiyeler o kadar sertti ki Minho'nun kafasına atsam kafası kırılırdı.
Zor zar bir ısırık aldıktan sonra Minho "Beğendin mi? " diye sordu.
Bende " Minho sen bunun içine kabartma tozu atmadın mı taş gibi olmuş "dedim.
Hemen o da birini aldı ve ağzına götürdü sonra bana " Eee sanırım atmayı unutmuşum "dedi.
Bu haline gülerken " Daha var mı bunlardan?"diye sordum.
O da "Evet var ne oldu ki? " dedi.
Bende "Kalanları diğerlerine ver benim kurabiyelerimi yemenin cezasını çeksinler . " dedim.
Sonra kafa salladı. Ve harekete geçti. Ardından bende indim. Ne de olsa bu durumu kaçıramazdım değil mi?
Hepsi hayatında hiç kurabiye görmemiş gibi tekrardan saldırdı.
Ama pişman oldular. Hyunjin Drama Queen liğini konuşturacak bağırmaya başladı.
"Minho seni mahfedicem senin yüzünden dişim kırıldı ağağağağağ" diye bağırmaya başladı.
Bende ordan seslendim. "Birde bayıl istersen Hyunjin " dedim.
Beni duyan Hyunjin bayılma numarası yaparak kendini yere attı. Daha ne olduğunu anlamayan Felix "Hyunjin'ime noldu " diye bağırmaya başladı.
Hyunjin yerinden doğruldu ve "Bişi olmadı hayatım "dedi. Felix sonunda rahat bir nefes aldım.
Diğerleri de sızlanmaya başlayınca daha fazla kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım.
O kadar çok güldüm ki birden sancı tuttu. Ve ağrının acısıyla öyle bir bağırdım ki herkes bir anda sustu.
Sonra Minho "Hayatım iyi misin? " dedi.
Biraz oturmuştum ve sancı geçmişti. Hemen "Evet hayatım sıkıntı yok çok gülünce birden sancı tuttu " dedim.
Minho hemen "Bu böyle olmayacak hemen hastaneye gidiyoruz. " dedi.
***************
Çok geçmeden hastaneye geldik ve hemen beni muayeneye aldılar.Doktor olanları sonrunca bende olanları anlattım. Sonra doktor bir bana bir Minho'ya bakarak
"İyiki gelmişsiniz biz gerekli müdahaleleri yaptık. Y/N hanım sanırım öyle bir gülmüş ki neredeyse bebeğinizi düşürüyormuş" dedi.
Sonra Minho panikle sordu. "Şuan ikiside iyi mi yani? Peki yapmam gereken bir şeyler var mı? " dedi.
Doktor da "Evet var Bay Lee Y/N hanım bir hafta boyunca sürekli dinlenecek. " dedi.
Sonra bütün kontrolleri yaptıktan sonra ise çıkmamız gerekiyordu. Tam ayaklanacakken kendimi havada buldum.
Minho'ya "Ne yapıyorsun sen? " diye çıkıştım.
Minho ise "Senin ve bebeğimizin dinlenmesi lazım yürümeniz değil " dedi.
Bende kafamı olumsuz anlamda salladım.
Daha sonra yurda geldik. Yurtta bile beni kucağında taşıdı. Sonrasında ise yatağa nazikçe bıraktı.
Daha sonra o da yanıma uzandı. Beni öyle güzel sarmalamıştı ki. Kısa süre içinde uyuya kaldım.
Helloooo nasılsınız.
Umarım iyisinizdir.
Sonunda yeni bölüm geldi yeeehuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÜYE Mİ? (HEMDE KIZ)
FanficStray Kids'e 9.Üye olarak bir kız gelirse ne olur. üyeler nasıl karşılar. Yeni aşklar doğar mı? Eğlence amaçlıdır. Y/N hikayesidir. Keyifli okumalar