(The Neighbourhood - Female Robbery)
𝓁
Korkun hiçbir zaman incinmekten yana olmadı.
İncitmekten korkan iki kişi olmamız, sana uymazdı. Bencil ve arsızdın.Bir korkağı, hayatına almazdın.
𝓁
Gördüğüm kısa süreli hayalden ve düşünce yolculuğundan sonra, buradaki sınıflandırma hakkında bilgi edinmek için kafamı toplamam gerekmişti ve bu, neredeyse sıfır uykuyla oldukça zordu.
Sistem yeteneklere göre sınıflandırma yapsa da, yaşa ve yeterliliğe göre genelde C sınıfından başlatıyordu. Genel olarak vücut geliştirme, duruma göre dans ve dil öğrenme odaklıydı.
B sınıfına yükselenler ise şehre iniyor ve A sınıfının oluşturduğu planlara göre konumlandırılıp yönetiliyorlardı. A sınıfı bu planları hazırlayabilmek için mimari ve bilişim alanında donanımlı kişilerden oluşuyordu. Sadece onlar ve S sınıfı laptop sahibi olabiliyor, onun dışında herkese, yalnızca C sınıfında erişim izni bulunmayan, sistem programlarının ve verilerinin olduğu özel telefonlar veriliyordu.
S ise Levi gibi son seviye yetki sahibi birkaç kişiden oluşan bir sınıftı. B sınıfı da burada sayılı kişiden oluşmasına rağmen şehre yakın olan kızların binası hesaba katıldığında en kalabalık sınıf sayılabilirdi.
Görevler söylenene göre suçu önleme amaçlıydı fakat tek bir örnek dahi vermeye yeltenmiyorlardı. Ek olarak binada kalma zorunluluğu olmayan yalnızca iki kişi olduğunu öğrenmiştim. A sınıfını fikirleriyle bir üst seviyeye taşıyan cinsiyeti bile bilinmeyen bir yönetici ve asıl patron.
"Patron babamız gibidir. Belki zalim görünebilir fakat o olmasa toplumda bir yerimiz olmazdı, zamanla demek istediklerimi, tarzını ve ideallerini anlarsın."
Enok, Ezra'ya hak veriyor gibi gözükürken Cal öyle düşünmediğinden, her şeyi kendi çabalarıyla başardıklarına inandığından bahsetmişti. Edindikleri meslekler, kazandıkları paralar ve daha nicesi.
"Bu yaşta, başka bir yerde bu donanımları kazanır, böylesi bir hayatı yaşardın yani? Kendini buna inandırmaya devam et ama ben biliyorum ki sosyal hizmetler seni aldığında başkası ailen olsaydı bu psikolojinle iki güne terk edilirdin hatta hepimiz böyle. Yaşadıklarımızı iyiye yönlendirip bizlere tüm bu imkanları sağlayan yer burası." dedi binayı kastettiğini anlatmak ister gibi gözlerini salonda gezdirerek. "Bunu gururuna yedirmelisin artık."
"Buna katılıyorum." diyerek devam etti Enok. "Öz aileler bile bedelli askerliği ödemezken hepimiz bu imkana sahiptik. Ben bunu unutmam abi."
"Burada yaptıklarımızın askerlikten ne farkı var, şaka mı yapıyorsun? Takıla takıla buna mı takıldın diyeceğim de gerek yok, yeterince erkek olamadığın için korkmuştun tabii. Ayrıca ben sizin aksinize onun kendi kazandığım para olduğunun farkındayım. Bundan daha çok kâr yapan birinin varlığının da."
Cal'ın bakış açısı ilgimi çekmişti ki, Levi'ın cam kapıdan girmesiyle herkes sustu ve konu olduğu gibi kaldı.
Yanıma geldiğinde grup kendiliğinden dağılıp laptoplu elemanın başına toplanmıştı. C sınıfı bugün tüm alanları kullanıyor olduğundan, en sessiz yer olarak yarının görevinin planını tazelerken burayı tercih etmek zorunda kalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BESK | Kukla İpleri
Misterio / Suspensoー Ortak evrende geçen üç kitaptan birincisidir. ..."Başından beri dokunmamam gereken ipleri her zamankinden daha sıkı tutmamı diliyordun; kendini bir an bile düşünmeden ellerimdeki yaraların nasırlaşmasını, bir daha acımamasını." "Ben bir avdım, öle...