1. Rész

4.3K 81 9
                                    

-Ne, most már tényleg abba kell hagynunk!-mondtam nevetve, de ekkor csak mosolyogva rá tapasztotta az ajkát az ajkamra.-Muszáj elkezdenem készülődni! A szüleim megölnek, ha nem leszek kész időben, tudod milyen sokat jelent ez nekik...-kezdtem el gyorsan hadarni, mire Cole megadóan sóhajtott egyet, majd már le is gördült volna rólam, de az utolsó pillanatban meggondolta magát és visszatornyosult fölém.

-Csak még egy utolsót!-hadarta el, majd már meg is csókolt úgy, hogy gondolkozni sem maradt időm, de annyira cukin tette meg, hogy halkan felnevettem.

-Így el fogunk miattam késni!-mondtam nevetve, mire ő is elmosolyodott.

-Szerintem megéri!-mondta a szemembe nézve.-Hiszen így is annyira gyönyörű vagy!-suttogta halkan komolyan, mire önként elmosolyodtam, majd ezúttal átkaroltam a nyakát és én csókoltam meg! Cole keze már szinte reflexszerűen kezdett el elindulni a felsőm alá, de ekkor kivágódott az ajtó!

-Mi a fene folyik itt?-kérdezte anya idegesen. Cole persze azonnal lepördült rólam, majd gyorsan kikelt az ágyamból és vigyázzba vágta magát, ahogy alapból is szokott állni. Mármint ha van valaki körülöttünk, hiszen a testőröm.-Most azonnal takarodj ki a lányom szobájából!-mondta anya mérgesen, de végig figyelt, hogy a hangja ne legyen túl erős, nehogy bárki is meghalljon minket. Cole gyorsan kisietett néma csendben a szobám ajtajának bal oldala elé, ahonnan ,,mindig őrködik".-Azonnali magyarázatot követelek!-mondta anya mérgesen, mire én csak nagyot sóhajtottam.

A nevem Cora és három szóval le tudom írni az életem:

Színjátékok végtelen sora!

-Nem történt semmi...-motyogtam halkan, pedig, az igazság teljesen más.

-Hát nekem nem úgy tűnik!-mondta mérgesen anya.-Van fogalmad, hogy mi lett volna, hogyha a testvéred, vagy ha az apád nyit rátok?-kérdezte pánikolva.

-Bocsánat...-suttogtam halkan, de egyáltalán nem így gondolom. Anya csak sóhajtott egyet, majd még egyet. Az évek során már kitanultam, hogy így próbálja magát visszafogni és lenyugtatni, amit azért az elmúlt évtizedek során már tökéletesen megtanult, hiszen a világ legnagyobb maffia főnökének a felesége. Én pedig a lánya... És ezzel milyen csoda klassz dolgok járnak együtt?! Semmi! Az égegyadta világon semmi, sőt! De az igazság, hogy én mégis szeretem az életemet.

-Mióta?-kérdezte halkan és higgadtabban.

-Néhány hónapja.-motyogtam halkan. Semmi értelme nem lett volna hazudnom anyának! Valósággal lehetetlen küldetés lenne, hiszen Emily Blacknek senki sem tud hazudni!-Cora, szerintem beszélnünk kell néhány dologról...-mondta, miközben elindult az ágyam felé, majd leült.-Tudom, hogy valószínüleg eddig túl keveset mondtam, csak a lényeget, de ezek szerint beszélnünk kell róla...-mondta megnyugtató hangon.

-Most felvilágosító órát akarsz nekem tartani?-kérdeztem elhúzott szájjal. 21 vagyok, ha gyakorlatban nem is, elméletben azért már tudom, hogy működnek a dolgok...

-Nemcsak egy felvilágosító órát.-mondta és szemmel láthatóan küszködik a szavakkal. Nem tudom, hogy hova akar kilyukadni.-Történt köztetek bármi olyan, aminek nagyon nem örülnék?-kérdezte óvatosan.-De persze azért nyugodtan elmondhatod!-hadarta hozzá gyorsan.

-Nem.-feleltem halkan. Coleal kipróbáltunk már egyszer-kétszer néhány dolgot, de egyáltalán nem sokszor és egyáltalán nem olyant...

-Cora, vagy ezerszer mondtam már, hogy milyen szabályok vannak. Tudom, nekünk nőknek sokkal nehezebb az egész... Velünk ez a világ nem olyan elnéző, mint a férfiakkal, akik létre is hozták ezt. Nekünk egyetlen egy rossz döntés és soha többé nem moshatjuk le magunkról. Nekünk, nőknek ez a sorsunk! Csak szépen mosolyogni, illedelmesen válaszolni, persze ha csak kérdeztek és végül férjhez menni. Én is utáltam ezt az egészet a te korodban, én is már akkor egy valóságos középkornak tartottam, de látod, hogy hiába fejlett körülöttünk minden, a játékszabályok még mindig ugyanazok!-mondta végig nyugtató hangon.-A te korodban én is vágytam a társaságra és a szerelemre. Tudom, hogy ,,ciki"-mondta és macskakörmöket rajzolt a levegőbe.-lehet hallani, de nézd meg... Rám talált. Apád a legjobb dolog, ami történhetett velem, és hidd el Cora, hogy ez a testőr nem az! Számodra nem!-mondta, mire csak elfordítottam a fejem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A maffia átkaWhere stories live. Discover now