Taehyung, bebeğinin dudaklarına kapanıp onu altına aldı. Jeongguk, onu öperken altındaki ıslaklıktan rahatsız olduğu için dudaklarını ayırmıştı.
"Aşkım çamaşırı çıkarmak istiyorum. Beni rahatsız ediyor."
Taehyung onun bu halde halde bile bıcır bıcır konuşan sevgilisinin yanaklarını öpmüş ve elleri altındaki bedenin ıslak çamaşırını bulup çıkarmıştı. Taehyung, ıslak çamaşırı burnuna yaklaştırıp gözlerini kapatarak kokladığında altındaki Jeongguk ona bakarak ihtiyaçla inledi.
"Mmh Taehyung dayanamıyorum."
Taehyung, elindeki çamaşırı son kez koklayıp bir köşeye attı. "Mmh mis gibi kokuyor bebeğim."
Taehyung, altındaki bedenin dudaklarına kapanıp açlıkla öpmeye başladı. Jeongguk ellerini onun çıplak ve kaslı sırtında gezdiriyordu. Sevgilisinin üstünde siyah boxerdan başka hiçbir şey yoktu ve bu Yunan tanrısına benzettiği sevgilisine daha çok yükselmesini sağlıyordu.
Taehyung altındaki bedenin penisine kendini sertçe bastırdığında Jeongguk zevkle inledi.
Taehyung'un öpüşmekten şişen ve kızaran dudakları Jeongguk'un çenesinden boynuna ordan da göğsüne indi. Jeongguk'un üzerindeki tişörtü çıkartıp attı. Dudakları dikleşmiş minik tomurcuğa kapanıp emmeye başladığında alttaki beden gözlerinden zevk yaşları aka aka inledi.
Taehyung, dudaklarının arasındaki tomurcuğu dişleriyle kıstırıp emiyordu. Jeongguk altında bir yılan misali kıvranıyordu.
Taehyung dudaklarını şişen tomurcuktan ayırıp diğerine de aynı işkenceyi yapmak işin dudaklarını diğerine kapatıp sertçe emdi.
Jeongguk ellerini sevgilisinin saçına çıkarıp çekiştirerek inledi.
"Aaah!"
Taehyung sevgilisinin göğüslerini rahat bıraktı. Dudakları hem öpe öpe hem de yalaya yalaya çıplak kasıklarına indi. Taehyung sevgilisine bunları yaparken aynı zamanda da elleri sevgilisini kıvrımlı bedeninin heryerinde geziniyordu.
Taehyung bir eliyle Jeongguk'un bacaklarını aralamıştı. Diğer eliyle de kasıklarını okşuyordu.
Taehyung çenesine değen penisi diliyle yakalayıp ağzının içine çekerek sertçe emdi. Jeongguk bu hamleyle gafil avlanmış ve çığlık çığlığa inlemişti.
"Taee aahh!"
Taehyung, ağzındaki penise hızlı hızlı sakso çekiyor ve diğer eliyle de sevgilisinin toplarını okşuyordu.
Ağzındaki penisi boğazına kadar çarptırıyor ve aynı zamanda da diliyle yalayarak emiyordu.Jeongguk dayanamıyordu. Bu zevk çok fazlaydı. Mahvetmişti onu.
Taehyung ağzındaki penisi sertçe emdi. Daha sonra şapırdatarak ağzındaki penisi çıkardığında ağzı ve az önce delicesine yalayıp emdiği penisin arasında oluşan ince tükürük köprüsünü dudaklarını yalayarak kopardı.
Dilini sivrilterek sevgilisinin toplarını sertçe yaladı. Jeongguk tuttuğu saçlara asılıp sertçe çekti.
Taehyung, saçlarının acısıyla daha da şehvetlenip sevgilisinin iki topunu da birden ağzına alıp sertçe emdi. Jeongguk, bu hareket sonrasında çığlık çığlığa inleyerek boşalmıştı. Sevgilisinin saçları ve sırtı onun beyaz sıvısı ile bezenmiş ve şahane bir görsel oluşturmuştu.Taehyung ağzındaki topları son kez yalayıp emdikten sonra onları ağzından çıkardı. Lezzetli bir yemek yemiş gibi ağzını şapırdatıp dudaklarını yaladı.
"Saçlarımı mahvettin Jeongguk. Bende senin o güzel yüzüne boşalacağım güzel oğlum."
Jeongguk, kızaran yanakları ve gözleri , öpülmekten şişen dudakları ve gözlerinden akan zevk gözyaşları ile üstündeki sevgilisine adeta görsel şölen sergiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE PUZZLE MAN//taekook +18
FanfictionYeni bir eve taşınan Jeongguk, evin kilerinde bulduğu puzzle parçalarını birleştirince, yıllardır o puzzle'a hapsolmuş Kim Taehyung kurtarılır. SEMETAE UKEKOOK Yanship= NamJin Rahatsız edici içerik!!! başlangıç Tarihi=09.09.2023 Bitiş tarihi= 11.12...