"trudne pytanie" rozdział 21

67 4 0
                                    

~następny dzień~

Bartek wstał jako pierwszy. Gdy się obudziłam chłopak bawił się moimi włosami a ja leżałam na jego ramieniu.

B- wyspałaś się?
M- z tobą? Zawsze. -Dałam mu buziaka.

Wstaliśmy i uszykowaliśmy się. Pojechaliśmy na nagrywki i przywitaliśmy się z Genziakami.

Nagraliśmy film z trudnymi pytaniami. Na pytaniu do mnie prawie zrezygnowałam z nagrywek. Pytaniem do mnie było:
N- czy uprawiałaś kiedyś seks z bliską ci osobą typu: brat, kuzyn.
To pytanie zmiotło mnie z planszy totalnie.
M- t- tak

Wszyscy się na mnie śpojżeli. Po nagrywać Kubicki poszedł do pokoju. Podeszła do mnie Julita.
J- serio bzyka łaś się z członkiem rodziny?
M- Julita to nie tak. To było jak miałam 14 lat. Mój brat miał wtedy 17 i stwierdził że chce się zabawić. A że jego koleżanka, z którą zawsze spał poszła 30 minut wcześniej, przyszedł do mnie. Ja od razu powiedziałam że po pierwsze nie chcę a po drugie nie możemy bo jesteśmy rodzeństwem. Ale on i tak to zrobił. Zgwałcił mnie. Od tego czasu nie rozmawiam z nim tak jak wcześniej. Nie rozmawiam z nim prawie w ogóle. -tłumaczyłam przyjaciółce nie mogąc powstrzymać płaczu.
J- wspułczuje. A teraz idź do Bartka bo chyba jest nie w sosie.
M- idę. -przytuliłam blondynkę i uważam się na górę. Bardzo zaskoczył mnie widok krzyczącej na bruneta Hani. Chłopak wyrzucał właśnie moje ciuchy na korytarz.
M- co ty robisz?! -Krzyknełam.
B- Wypraszam cię z mojego pokoju.
M- ale to nie tak.
B- a jak?!
M- on...on mnie... zgwałcił mnie. -powiedziałam i głos mi się załamał.
B- ja... Ja przepraszam -przytulił mnie.
M- nic się nie stało to było jakieś 2 miesiące temu jak byłam w domu rodzinnym.
B- mogłaś mi powiedzieć. Wiesz że zawsze cię wysłucham, prawda?
M- tak. Kocham cię.
B- ja ciebie też. -złożył lekki pocałunek na moim czole.
Hania podbiegła do nas i mocno przytuliła.
H- to co idziemy na spacer? Wezmę Świerzego i zawołam Wikę i Patryka. -zapytała blondynka.
B- świetny pomysł. Co ty na to? -spojżał na mnie.
M- dla mnie spoko.

Poszliśmy na spacer i wróciliśmy około 18.


Hejka. Przepraszam że dawno nic nie wstawiałam ale miałam przygotowania do osiemnastki, i nie miałam czasu. Papa😘. Mamy dzisiaj 358 słów😁.

Nastoletnia miłość #GenZie# 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz