Görev - 1.Bölüm

15 2 12
                                    

Uçsuz bucaksız vadiler,dağların arasında bir krallık.Gizemli bir kadın, hakında o kadar çok söylenti varki diğer krallıklarda bile ağızdan ağıza konuşuluyor.Kimse bu kadının ismini bilmiyor ama o uzun beyaz saçlar,kusursuz fiziği ve görenleri büyüleyen mor gözler.Kim bu kadın ?

"Kirli Beyaz" herkes onu böyle anardı.Asırlardır var olan saf kan bi cadı ve şifacı soyundan geldiği söylenir.Bence dikkate almaya değer.İnsanlar ona büyü yaptırmak için giderdi.

Onu bulmalıyım.Bu bir emir,krallık onu bulmam için bana yüklü bi miktar vermişti.Bu paraya fazlasıyla ihtiyacım vardı.Halktan kişilerle konuştum,insanlar ona büyü yaptırmak ya da fal,kehanet tarzı şeyler için gitmesine rağmen kimse net olarak yerini bilmiyordu.Bu da işleri daha karmaşık hale getiriyordu.Bu sihirli evrende yaşamak oldukça zor ama yinede onu bumalıyım,ne olursa olsun...


Hava karanlıktı,cadının şehirden uzaklarda olduğunu öğrenmiştim birkaç kişi onu gölün çevresinde bulabileceğimi söyledi.Atla gideceğim için hızlıca oraya varabilirdim... Birkaç saat çoktan geçmişti bile.Güneş doğmaya başlamıştı,parlayan sarı ışıklar gözümü alıyordu.Bu güzel hissi tatmayalı uzun zaman olmuştu...

Sonunda göle varmıştım.Suyun enginliği biraz da olsa stresimi almıştı.İlerlemeye başladım,anlaşılmayan mırıltı sesleri geliyordu.Sanıırm bi çocuğun sesiydi.Yavaş yavaş bi silület yaklaşıyordu.Çalıların arasından küçük bir kız çocuğu çıktı.Tupturuncu örgülü bir saç,yemyeşil şakınlıkla bakan bir çift göz ile bana bakıyordu.Elinde bir sepet,sepetin içinde birkaç tane portakal vardı.

Genelde buralarda kimse olmazdı,bu küçük kız burada tek başına ne yapıyordu? İnce ve oldukça sakin bir ses tonuyla konuşmaya başladı:

-Burada ne yapıyorsun ağabey?

+"Kirli Beyaz" onu arıyorum küçük kız, asıl sen burada tek başına ne yapıyorsun?

-Ben hep buradayım,gölün kıyısındaki güzel bayan bana arkadaşlık yapıyor onun yanına gidiyorum.

"Güzel Bayan" büyük ihtimalle ondan bahsediyor.

+Bana onun nerde olduğunu söyleyebilir misin küçük kız?

Kız biraz duraksadı,tereddüt edercesine bir bakış attı.

- Sol tarafta bir patika var. Oradan düm düz ilerle,sivri kayaların olduğu bir yer göreceksin sağ tarafa doğru yürü şelalenin orada bi klübe var genelde orada olur.

+Teşekkürler küçük kız.

Kızın başını okşadım,kız gülümsedi ve yoluna devam etti.Arkasından "dikkatli git" diye bağırdım...Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum.Kafamın içinde deli sorular dönüyordu. "Ne zaman orada olacağım?", "Kadının dış görüntüsü nasıl?" düşünmekten yorulumştum artık. Dinlenebileceğim bir yer gözüme çarptı.Attan indim ve biraz dinlenmek için ağacın altına oturdum..

Sonunda küçük kızın bahsettiği o sivri kayalara varmıştım.Attan indim ve yürümeye başladım.Burası ormanın diğer kısımları gibi değildi daha farklıydı hem görünüş olarak hem de hissiyatı garipti.Kayaların üzerinde garip semböller ve anlaşılmayan yazılar vardı.Yavaştan su sesi gelmeye başladı.Yaklaşmaya başladığımı hissettiğim her saniye daha da heycanlanıyordum. Şelale resmen nefes kesiciydi.Bu o klübe olmalıydı sanırım.Atı bir ağaca bağladım.Klübeye doğru yürüdüm, sanırım birisi yoktu.Kapıyı çaldım hiçbir ses gelmeyince kapıyı yavaşça açtım.Gıçırtı sesi oldukça rahatsız ediciydi.Bir anda arkamda bir ses bana seslendi:

-Sen kimsin?



-Kirli Beyaz-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin