Sıradan

33 5 4
                                    

Chaewon saat sabah 6'da yine uyanıktı çünkü uyuyamıyordu Minju gittiğinden beri. Ona sarılmadan uyuyamıyordu. Onum yerine aldığı peluş oyuncaklar onun yerini tutmuyordu. Elini yüzünü yıkadı, biraz televizyon izledi. Sonrada markete çıktı çünkü evde yenilebilir hiçbir şey yoktu. Markette dolaşırken rastgele bir yabancıya çarptı. O yabancı
çok güzeldi. Ela gözleri ve sapsarı saçlarıyla çok güzeldi. Yabancı Chaewon'un dikdik bakmasını garipsedi ve "İyi misiniz?" diye sordu. Chaewon onun güzelliği karşısında donup kalmıştı, yabancı o kadar güzeldi ki onun ne dediğini bile duymadı. Bunun üzerine yabancı tekrar sordu sorusunu, "İyi misiniz?". Chaewon ağzından kaçırarak "Çok güzelsin" demişti. Yabancı "Teşekkür ederim, bunu bana bu kadar içten söyleyen biriyle daha önce hiç tanışmamıştım." Chaewon bunu sesli söylediğini yabancı bu kelimeleri söyledikten sonra anladı ve utandı, özür diledi hemen. Yabancı "Sorun değil utanmana gerek yok ama istersen tanışabiliriz ben Yunjin". Chaewon "Bende Chaewon, az önce biraz garip davrandım özür dilerim gerçekten" "Özür dilemene gerek yok gerçekten" "Olsun, birde şey diyeceğim.. telefon numaranı alabilir miyim?" "Hızlısın bakıyorum" "Vermek istemezsen sorun değil, ben sadece seninle iletişimi sürdürmek istiyorum." "Yok ben ondan demedim, aslında bu kadar cesur olman hoşuma gitti. Telefonunu verde yazayım numarımı" Chaewon Yunjin'in numarasını aldıktan sonra vedalaştılar. Chaewon alıcağı şeyleri aldıktan sonra eve gitti, yapacak hiçbir şey yoktu. Sonra Yunjin aklına geldi yeniden.. Onun o güzel gözleri, saçları ve dudakları, çok güzeldi o. Sonrasında ise ona ne yazabileceğini düşündü, nasıl konuşma başlatabileceğini. Aklına sadece naber yazmak gelmişti o da gelişine yazdı.

                                                                       Chaewon
                                                                        Naber?


arkadaslar ilk ficim lutfen zorbalamayin 😔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

safe place // purinz-2kimWhere stories live. Discover now