Játékszabályok

1.2K 55 16
                                    

Akik már régóta olvasóim, azoknak bizonyára ismerős lehet a cím, (legalábbis a második fele) és többen már kérdeztétek is tőlem, hogy lesz-e idén Kinktober.
Nos, örömmel mondhatom, hogy lesz! :D

Ezt most egy beharangozó, illetve a játékszabályokat tisztázó fejezet lesz, ahol ismertetem ezt az egész koncepciót azok számára akik csak nem régóta követnek, vagy akik még nem ismerik, nem olvasták a 2022-es Kinktobert.
(Akkor bizony fussatok gyorsan pótolni, megéri, ígérem! ;) )

Pláne, hogy idén egy kis változtatást eztközöltem a klasszikus Kinktober mechanikához képest, ezért lesznek merőben új dolgok a 2022-es könyvhöz képest.

De ne siessünk ennyire előre, kezdjük is az elején.

Mi is az a “kinktober”?

A kinktober alapvetően az “inktober” unokatestvére csak nem a digitális művészek, hanem az írók számára készült októberi kihívás. Mostanra már rengeteg ilyen októberi (és nem csak októberi) kihívás létezik, de szeretném ha az alapokat megismernétek, és látnátok, hogy miért pont ezt a kihívást választottam.
Az “inktober” jelenség az USA-ból indult a 2010-es években és az “ink” (mint tinta) és az október szavakkal való angol szójáték. Az egész lényege az, hogy október minden napjára megvan adva egy kulcsszó, ami alapján a művészeknek (eredetileg kifejezetten tetoválóművészeknek) az adott napon ezen szó alapján készíteniük kell egy alkotást, amihez akármilyen technikát felhasználhatnak . És természetesen ez a kihívás nem véletlenül októberben van, hiszen október az év legjobb hónapja, ugyanis ilyenkor van a spooky season és természetesen a Halloween, (ami az USA-ban hatalmas ünnep) így az egész kihívás témája alapvetően az ijesztő és félelmetes motívumokra és kulcsszavakra épül.

Ennek a hagyománynak az újragondolása a “kinktober” ami egy nagyon hasonló tematikájú kihívás-sorozat írók számára. Ez a “kink” (mint perverz) és az október szavak összefűzése, és értelem szerűen ez egy igen perverz kis írói játék. Itt is meg van adva egy 31 kulcsszóból álló lista, ami alapján októberben minden nap írni kell egy 1000 - 3000 szó közötti novellát, naponta egy másik szexuális fétist megjelenítve.

Ha régebb óta követsz, akkor tudhatod, hogy ezzel a kihívással én már megpróbálkoztam egyszer.
Ezt "Kinktober 2022" címen meg is találhatod a Wattpadomon.

És több mint valószínű, hogy te is találkoztál már az oldalamon a Kinktober-rel, ugyanis a Külcsíny című írásom is egy igen hosszúra nyúlt kinktober rész, méghozzá az “uniform” (egyenruha) kulcsszóra íródott, csakhát kinőtte magát, és némileg elszabadult, mondhatni :D

Tavaj már sikeresen teljesítettem a Kinktobert legalábbis az első felét. Ugyanis a tavaji évben a Kinktober könyvem ketté volt oszta, és csak a kihívás fele olvasható itt Wattpadon. Ennek természetesen megvolt az oka. Történt ugyanis, hogy 2021-es Kinktober könyvemet a wattpad letörölte, mert valaki feljelentette irányelv sértés miatt. (Öncélú szexuális tartalom)

Ezért tavaj a kihívás fele csak a VIP Email tagoknak volt elérhető. (Amiről egy picit később.)

Idén azonban mind a 31 rész itt watrpadon lesz elérhető. Legalábbis terveim és jószándékom szerint.

Ennek az az oka, hogy az ideji kihívás egy kicsit más jellegű lesz.

El is mondom, hogyan:

1,
Iden nem lesznek promtok, kulcsszavak, sem különálló, egymagában is olvasható epizodok, ahogy azt egy Kinktobertől elvárná az ember.
De akkor mik lesznek?

2,
Idén a Kinktober egyetlen kulcsszóra épül, ami nem más, mint a "secret lover" - vagyis tirkos szerető.

3,
Idén egy egybefüggő történetet olvashattok majd, természetesen Snarry párosítással, mégpedig egy olyan koncepciót, amit már elég régen meg akarok valósítani.

4,
Ugyanis ez egy Hades & Persephone retelling, vagyis újramondás lesz.
Egy kalsszikus görög mitológiai történet újramesélése némi csavarral és rengeteg erotikával, az én verziómban. Tudom, ez így elsőre kicsit zavaros lehet, de majd meglátjátok, fog ez működni remekül.

5,
Természetesen idén is elgalább annyi erotikára és túlfűtött jelenetre számíthattok, mint tavaj. Csak ezúttal kicsitt "Külcsíny-szerűbben". ;)

6,
Arról, hogy a Kinktober 2022 második fele hogyan, mikor és hol lesz olvasható, október második feléven részletesen beszámolok. Elöljáróban csak annyit, hogy nem feletkeztem meg róla, hogy lemaradt 12 rész. Terveim szerint pótolni fogom idén.

Remélem, kellően felcsigáztalak benneteket, és várjátok már a részeket!

De csak hogy még inkább fokozzam a hangulatot, hagyok itt nektek egy kis ízelítő montázst, hogy milyen hangulatra számíthattok:

De csak hogy még inkább fokozzam a hangulatot, hagyok itt nektek egy kis ízelítő montázst, hogy milyen hangulatra számíthattok:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Írjátok meg kommentben, hogy mit gondoltok az idei koncepcióról!

Holnap kezdődik a buli! 

Kinktober 2023 [18+] - HoldvirágWhere stories live. Discover now