Ale:
In urma cu 12 ani...Dupa un sex fenomenal,in care a reusit sa ma si convingă sa rămână la el peste noapte,am făcut un dus și am ieșit sa colindam străduțele din comuna in care sta. Una ce e la iesire din Timișoara,dar in care ajung sa se îmbarlige casele cu blocurile. Dar acum nu va gândiți la niște turnuri sau mai știu eu ce zgarie nori. Nu! Sunt blocuri exact ca în occident. Adică nu au decât un etaj sau maxim doua. Au curte ce iti lasa impresia ca stai la casa,iar apartamentele din câte am înțeles de la Stefan,au majoritatea 3 sau 4 camere.
„Interesant dacă ma întrebați pe mine. Eu in Iași n-am văzut asa ceva. La noi peste tot erau blocuri comuniste,exact cum sunt și in Timișoara."
Acum însă,e trecut de ora 21,iar ai lui se pregătesc sa meargă la biserica. Bine,mama sa se pregătește sa meargă. Din câte mi-a spus el,frații săi ies în oraș,iar tatăl lui cel mai probabil o sa doarmă.
-Mergi cu mine pana la baie?intreb in timp ce duc la gura ultima mea bucata de snitel ce se afla pe platou.
-Vrei sa merg cu tine?intreaba dupa ce inghite o felie de roșie.
-Pai...nu vreau sa dau cu ochii de mama ta,raspund pe un ton soptit.
Ofteaza subtil,apoi incuviinteaza din cap. Ne punem sa strângem toate bolurile mici ce au avut diverse salate in ele,apoi pun tacâmurile pe platou,iar Ștefan le i-a pe toate in maini si iesim din dormitor.
-Merg doar sa las astea la bucătărie. Intra la baie. Am sa te astept pe hol,zice si aprob incet din cap.
In vreme ce pasesc spre usa din capătul holului,el merge spre cea ce da in bucatarie si ii arunc o privire inainte sa intru in baie. Sta in fata ușii respectiva și ma priveste.
Zambesc in coltul gurii cand ii vad ochii frumoși tintiti pe mine,dupa deschid usa de la baie si pasesc dincolo de prag.
Calc pe gresia ce e intr-o nuanta de albastru închis și ma privesc prima data în oglinda inainte sa fac pipi.
„Doamne...ce a fost in capul meu de am acceptat sa raman la el peste noapte? Ah! Stiu! Aburii plăcerii. Pentru ca in vreme ce intra adanc in mine,imi cerea sa zic da,constient fiindca ca eu in momentele alea de extaz i-as fi răspuns afirmativ la orice imi cerea. Acum însă...cand ma gândesc ca trebuie sa o vad și mâine dimineață pe blonda ce habar nu am de ce nu ma suferă,pentru ca oricum am schimbat prea puține vorbe cu ea ca sa pot spune ca am zis ceva ce sa nu-i fi convenit...dar in fine...aia e. Nu am sa mor dacă dau și mâine ochii de ea,nu?"
Oftez in urma gândurilor,apoi ma pun sa fac pipi,dupa ma spal pe mâini și ies afara din baie. Il găsesc pe Ștefan pe hol cu o tigara aprinsa intre degete privind lung pe unul dintre cele 3 geamuri ce dau in curte.
-Imediat termin de fumat,spune cand isi întoarce ochii spre mine.
Ma apropii de el si ii inconjor talia cu bratele,iar muschii i se încordează usor in urma atingerii mele.
Surad si ridic privirea in a lui.
-Te iubesc,soptesc,iar verdele albastrui incepe sa licare intr-un mare fel.
-Cel mai mult,raspunde si isi trece o mana pe dupa umerii mei ca sa ma îmbrățișeze.
Imi lipesc obrazul de pieptul lui si inchid ochii in vreme ce ii ascult bătăile puternice ale inimii.
-Bate atat de tare doar datorita ție,sopteste cu nasul băgat în parul meu,iar vocea lui joasa are efect hipnotizant asupra mea.
„Jur ca bărbatului asta sunt in stare sa-i dau orice doar ca sa rămână pana la sfârșitul vieții langa mine. Pentru ca sunt ferm convinsa ca iubirea ce i-o port in momentul de fata o sa rămână la fel de puternica și peste zeci de ani. Il iubesc si o fac cu o forță infinita. Fiindca sunt atrasa si ahtiata dupa bunatatea,lumina si tot frumosul ce zace in interiorul lui."
-Mergem in camera?intreaba tot pe un ton soptit cateva clipe mai târziu si deschid ochii.
Vad cum trage un ultim fum din tigara si se apleaca putin ca sa o stingă in scrumiera de pe masuta din fata noastră,ce are pe o parte si pe alta a ei,doua fotolii tapițate.
-Da,raspund si continui sa ii îmbrățișez talia in timp ce ne pune în miscare.
Cand intram in dormitor,il eliberez din prinsoarea mea,iar blondul merge spre dulap si deschide doua dintre cele 4 uși. Scoate un tricou intr-o nuanta frumoasa de albastru si il intinde spre mine.
-Vrei si o pereche de pantaloni?intreaba si clatin din cap. Bine...continua in vreme ce revine cu ochii pe dulap si scoate dinauntru una de trening pentru el.
Pun tricoul pe pat si dau jos bluzița verde de pe mine ce are broderie in zona pieptului,apoi scap si de blugi,dupa de sutien si tremur usor cand degetele calde a lui Stefan imi ating usor spatele. Imi mușc buza de jos cand imi urmărește linia coloanei,dar tot scap un geamăt cand ajunge cu ele in dreptul chiloților si trage usor de ața de la bikini.
-Pot sa-i rup?intreaba pe un ton ragusit.
„Te-as lasa,dar chiar nu vreau ca mâine sa n-am nimic pe sub perechea de blugi."
-Nu poți sa-i rupi,raspund cu gura uscata,fiindca vocea lui a reusit sa aprindă intr-o clipa dorinta in venele mele.
-Pacat...data viitoare am sa o fac,dar promit ca o sa am la mine 10 perechi in loc,spune si isi lipeste pieptul de spatele meu,dupa ii simt respiratia fierbinte pe umărul drept cand se apleaca si isi infinge dintii in pielea mea.
-De ce ma tot musti?intreb cu respiratia sacadata,pentru ca de fiecare data cand m-am culcat cu el am observat ca face lucrul asta.
Chicoteste,apoi isi plimba usor limba pe semnul ce cu siguranta e vizibil pe umarul meu.
-Pentru ca imi place...rostește pe un ton atat de erotic incat umezeala dintre coapse imi devine mai abundenta. Si pentru ca din câte știu eu,mușcătura acționează precum un efect afrodiziac la femei.
-Ti-au spus multe femei asta?pun întrebarea pe un ton mai mult marait.
Din nou chicoteste.
-Nu inimioara...dar imi place sa urmăresc documentare despre lei,iar in mare parte noi oamenii functionam precum animalele...
-Iar tu cum ești in zodia leu...spun in vreme ce el isi trece limba apăsat pe pielea mea pana cand ajunge in spatele urechii mele si da drumul intenționat la aer ca sa ii simt fierbinteala pe piele.
-Iar eu cum sunt in zodia leu,imi tratez cum pot mai bine inimioara,sopteste in urechea mea.
Ma prinde de solduri si ma trage usor spre el pana cand imi lipeste fundul de pelvisul sau si gem cand ii simt penisul tare intre fesele mele.
Suspin cand isi urca usor mainile pana in dreptul sânilor,iar atingerea lui lenta si fierbinte ma excita atat de tare încât plăcerea incepe sa-mi învolbureze sangele facandu-l sa-mi dea in clocot.
-Te vreau,inimioara...sopteste in timp ce isi plimba usor buzele pe obrazul meu.
Valuri intense de firbinteala incep sa-mi strabata trupul,iar dorinta de el devine atat de copleșitoare in mine incat ma face sa-mi pierd mintile cand ii aud raguseala din glas.
-Soare...soptesc cu respiratia sacadata si incep sa-mi frec fundul nerabdatoare de penisul lui.
Geme gutural si imi strange mai tare sanii in palme.
-Ia-ma...continui,iar in clipa în care cuvantul mi se desprinde de pe buze,bratele lui se înfășoară ca un scut in jurul sanilor mei si ma lipeste cu spatele mai tare de pieptul lui.
Intorc capul,iar prin ceata ce o am pe ochi vad in privirea sa cum iubirea se amesteca cu excitatia,iar plăcerea cu dorinta si cu dragostea.
„Doamne...habar n-am de ce merita un asemenea inger langa mine,dar te rog sa mi-l lași cat mi-o fi viata de lunga."
-Micuta mea inimioara,spune cu un glas atat de profund ca imi dau lacrimile.
Ii simt iubirea din voce prin fiecare por,iar senzația e atat de copleșitoare,incat nu imi pot retine lacrimile ce imi izvorăsc direct din suflet.
-Te iubesc atat de mult...soptesc cu glas incarcat.
Zambeste fix ca un inger si ma întoarce în bratele lui,apoi se apleaca si imi saruta atat de dulce buzele,incat dulceata imi umple pieptul pana la refuz.
-Te iubesc cel mai mult si cel mai tare...spune printre săruturi si ma intinde usor pe spate.
Imi indoi genunchii si ii departez ca sa ii fac loc între ei,dar el ma prinde de solduri si ma trage la marginea saltelei. Îngenunchează pe parchet dupa ce ma scapa de chiloți si incep sa vibrez cand isi apasa doua degete pe clitorisul meu umflat.
Mi-l stimulează de cateva ori,dupa ma deschide și scoate un geamăt salbatic.
-Te mananc...maraie cu dorinta in glas.
Imi ridic soldurile ca sa-l invit mai repede la masa si vad cum buzele i se curbeaza la colturi intr-un zambet apreciativ,apoi isi baga capul intre picioarele mele si imi suge incet clitorisul in vreme ce ma pătrunde cu doua degete.
-Ahhhh!!!gem lung si imi dau de placere capul pe spate.
-Hmmm...esti atat de fierbinte si de catifelata...mormaie incantat.
Excitatia creste mai mult in mine cu fiecare patrundere de-a sa,iar umezeala devine atat de abundenta incat simt cum ii inund degetele cu ea.
-Ahh!tip si-i le baga mai adanc si incepe sa-mi maseze pereții interiori.
Vibrez usor cand imi găsește punctul sensibil dinauntru,iar limba lui apasa mai tare pe clitorisul meu,exact in locul in care trebuie.
-O doamneeee!!!!zic cu glas sacadat cand orgasmul incepe sa-mi inunde venele facandu-mi carnea sa tremure pe mine.
Geme grav cand ma aude si incepe sa-mi frece mai intens acel punct din interior.
-Ahhhh!!!ridic tonul in vreme ce ma strang in jurul degetelor lui.
Extazul ce ma cuprinde reuseste sa ma cutremure din toate încheieturile si sa ma aducă pana in pragul in care abia mai reușesc sa respir,iar dupa ce plăcerea imi trece,simt cum isi retrage incet degetele si scrasnesc din dinți cand imi prinde labiile intre buze.
Ma abțin cat pot de mult sa nu-l îndepărtez de pe mine,iar dupa ce se înfrupta din mine de cateva ori zgomotos,urca deasupra mea și ma priveste cu un zâmbet de milioane pe buze.
Imi pun palmele pe pieptul lui si incep sa-l mangai,apoi imi cobor privirea si imi ling buzele cand ii vad penisul cat este de erect.
-Ridica-te,ii cer pe un ton ragusit in timp ce il imping usor de pe mine.
Se da jos din pat,iar eu il urmez imediat. Il sarut incet pe buze,dupa pe piept si continui sa-mi plimb gura pe abdomenul lui in vreme ce îngenunchez.
Ii aud respiratia cum i se opreste atunci cand ii prind penisul catifelat intre degete si ridic privirea in a lui.
-Nu trebuie sa faci asta,inimioara,doar pentru ca mie imi place sa-mi bag botul intre coapsele tale...sopteste,dar vad in ochii lui cum isi dorește lucrul asta cu ardoare.
Si eu imi doresc,de asta ma si aflu in genunchi la picioarele lui.
-Dar vreau sa iti ofer si tie plăcerea asta,zic cu zambetul pe buze,apoi imi trec limba peste fiecare vena in parte si cateva gemete grave ii ies din adacul pieptului cand ajung sa imi rotesc de cateva ori vârful limbii in jurul capului sau.
-Fir-ar...suiera printre dinti cand il cuprind cu buzele si incep sa-l sug.
Imi strang degetele mai tare in jurul penisului tare ca piatra si geme cand incep sa-l frec de la varf pana la radacina.
Ridic din nou privirea si vad cum pasiunea si excitatia ard in ochii verzi albastrui. Buzele mi se curbeaza la colturi si il indemn din priviri sa-si dea frau liber pornirile.
Fără sa gândească,isi baga usor degetele in parul meu si incepe sa-si legene soldurile,iar cand il simt cum zvacneste pe limba mea,ma imping atat de tare in el,incat il bag pana in adancul gatului.
-Futu-i!injura si se retrage usor,dupa se impinge singur si gemem amandoi cand capul umflat ii trece dincolo de cerul gurii mele.
Cresc ritmul,iar el incepe sa se adâncească la fiecare împingere mai tare si mai adanc,iar placerea ce o citesc in ochii lui,simt cum o accentuează pe a mea si imi inabus un geamăt cand simt excitatia cum mi se prelinge printre labii.
-Inimioara...rostește dupa cateva minute cu respiratia grea si ii vad muschii cum incep sa i se tensioneze. Am sa termin daca nu ne oprim,continua si ii simt capul cum incepe sa se umfle mai mult la mine in gura.
„Sa ne oprim? Doamne...dar doar n-am înnebunit,nu?"
Ii prind fesele in palme cand vrea sa se retragă si imi bag unghiile in pielea lui.
-Micuto...zice cu glas ragusit.
Deschid gura mai tare si ii vad ochii cum incep sa strălucească de placere cand ma infing in el ca sa ii dau de înțeles ca nu suntem nebuni si ca nu ne oprim acum.
Nu durează decat cateva clipe pana cand orgasmul il cuprinde si jeturile usor sarate imi inunda gatul cu o forță violenta. In urma plăcerii,un geamăt animalic i se desprinde de pe buze,iar dupa ce ii inghit si ultima picătură de sperma,imi scot unghiile din fesele lui si se retrage usor din gura mea.
Ma ajuta sa ma ridic de jos,apoi imi cuprinde obrajii in palme si ma priveste fascinat.
-Te iubesc,spun si in următoarea secunda imi inhata gura,apoi limba lui se strecoară printre buzele mele si o atinge pe a mea intr-un mod pasional si foarte umed.
Ma saruta pana cand ma lasa fără suflare in vreme ce ne atingem si ne mangaiem peste tot,dupa imi suge incet buza de jos inainte sa rupa de tot sarutul. Ma impinge cu grija pana in dreptul patului,iar cand ating marginea saltelei,chicotesc.
-Ma lași pe mine de data asta sa stau deasupra?intreb si ridica usor dintr-o spranceana.
-Vrei asta?intreaba si incuviintez din cap. Hmmm...continua pe un ton meditativ.
-Haideeee...zic,iar ca sa plusez putin nota in favoarea mea,ii prind intre degete penisul ce e pe jumatate erect si incep sa-l frec.
-Micuto...geme gutural. De ce vrei asta? Nu ti-ai dat seama cât de mult imi place mie sa-ti ofer placere?
-Ba da...dar vreau de data asta sa stau eu deasupra,insist si imi strang mai tare degetele in jurul sau,iar mișcările imi devin mai rapide.
Il simt cum se întărește și devine ca de piatra in cateva secunde,iar ca sa plusez si mai mult,ii eliberez penisul si ii i-au testiculele in palma.
-Bine...cedează cand incep sa ma joc cu ele,apoi un geamăt ii reverbereaza in gat.
Zambesc.
Se pune pe saltea cand imi iau mana de pe el si se lipeste cu spatele de tăblia patului,iar atunci cand il încalec,palmele lui se lipesc imediat de fesele mele. Ma prind cu mâinile de tăblia tapitata si ma misc in asa fel încât capul lat sa ajungă intre labiile mele,dupa ma imping,iar el ma strange mai tare de fund cand alunec in jos pe toata lungimea sa.
-Sa fiu a dracu cat e de bine...geme cuvintele in timp ce simt cum ma despica pe interior.
Ma opresc pentru cateva clipe cand ajung sa stau înfiptă in el pana la radacina,apoi cu mișcări lente si senzuale incep sa ma misc deasupra lui.
-Dumnezeule!striga pe un ton ragusit.
Ochii imi sclipesc de încântare cand il aud si unduirile imi devin mai lascive.
-Hmmm...gem lung cand imi prinde un sfarc intre buze si incepe sa-l suga.
Isi urca o mana pe spatele meu si imi trage pieptul mai aproape de chipul lui,iar eu cresc ritmul si in scurt timp ajung sa respir sacadat din cauza plăcerii.
-Futu-i!injura cand ma imping cu forța in el,iar la următoarea mea izbitura se încordează si isi ridica soldurile.
Ma pătrunde atat de adanc,iar eu ma izbesc cu atata putere in el,incat un tipat imi iese din gâtlej.
-Haide!imi cere si isi potrivește ritmul cu al meu.
Imi dau capul pe spate si inchid ochii in vreme ce trupurile ni se ciocnesc cu forta intre ele si inca un urlet se desprinde de pe buzele mele cand incepe sa ma muste cand de un san cand de celalalt.
Caldura o simt cum incepe sa mi se adune toata in pântec cu fiecare mișcare pe care o fac deasupra lui si ma opresc atunci cand explodează in mine,trimițând valuri fierbinți spre toate terminațiile mele nervoase. Tremur in mainile sale si ii gem numele atunci cand incepe sa se miște in mine chiar daca il strang ca intr-o menghina inauntrul meu.
-Ma omori micuto...scrasneste din dinți.
Zambesc extaziata cand il aud,iar dupa ce tremurul corpului mi se potoleste,ma prinde de solduri si ma mai pătrunde de cateva ori,dupa ma ridica de pe el si termina atat de violent,incat jeturile ii ajung pana in apropierea pieptului.
-Doamne,Dumnezeule,cat de bine a fost!exclam printre respiratii scurte și imi lipesc fruntea de a lui.
Ma saruta dulce pe vârful nasului si zambesc larg. Ochii ii stralucesc cand imi vede buzele curbate si ma topesc deasupra lui imediat ce iubirea ajunge sa ii arda cu putere in verdele albastrui.
-Te iubesc atat de mult...sopteste pe un ton incarcat.
-Te simt,raspund cu glas scazut si imi lipesc buzele de ale lui.
Il sarut cu toată dragostea ce i-o port,iar verdele albastrui incepe mai tare sa se aprinda.
-Si eu te simt,micuto...susura printre săruturi. Nu degeaba ești inima mea,nu?
Imi apas gura mai tare peste a lui si il sarut cu mai multa pasiune cand ii aud intrebarea,iar cand aproape rămânem fără aer,ma retrag incet si ma dau jos de pe el.
Ma mangaie usor pe un obraz si imi zambeste ca un inger in timp ce nu ma scapa o clipa din ochi.
-Vin imediat,bine?intreaba si incuvintez din cap,iar el se ridica in fund la marginea patului.
Isi culege boxerii de pe jos,apoi ii trage pe el,dupa scoate din dulap un prosop si iese din dormitor. Intorc capul si privesc cu zambetul pe buze cele 3 tablouri ce tronează pe perete.
„El in loc sa doarmă,a făcut poze? Dupa le-a scos si le-a pus în dormitorul lui? Doamne...ce dulce este!"
Imi mut ochii de pe pozele alb negru atunci cand revine în dormitor si imi face semn sa ma intinde pe spate. Ma supun si imi deschide picioarele,iar el incepe sa ma curețe. Trece ușor prosopul călduț printre labiile mele si il vad cum isi musca interiorul buzei de jos in vreme ce se uita tinta intre coapsele mele.
-Ce e?intreb si imi arunca o privire scurta.
-Ma gândeam ca as putea sa dorm în tine sau sa stau îngropat toata ziua in pasarica ta si tot nu mi-ai fi de ajuns.
Chicotesc.
-Imi place in tine mult inauntrul tău,inimioara,continua si arunca prosopul pe scaunul din fata biroului.
-De ce?vreau sa știu și ma ridic putin de pe saltea ca sa poată trage patura de sub mine.
-Fiindca nu folosesc prezervativ si te simt cat esti de moale și de fierbinte,raspunde in vreme ce i-a tricoul albastru de pe jos si imi face semn sa ma ridic in fund.
Ma supun si mi-l trage pe cap,dupa ma imbraca cu el,apoi aprinde televizorul si stinge lumina.
-Esti singura femeie cu care am făcut vreodată sex neprotejat,micuto,imi zice cand se baga in pat si ma ghemuiesc la pieptul lui.
Trage patura peste noi si imi pun mai bine capul pe bratul sau,apoi ii îmbrățișez talia cu o mana si inchid ochii.
-Doar sa ai grija sa-l scoți la timp,ii cer,iar spre final incep sa casc.
-Am sa o fac,dar ești constienta ca tot exista riscul sa ramai însărcinată,nu?intreaba in timp ce schimba canalele la televizor și incepe sa se joace cu o șuviță de-a mea de par.
-Stiu. Dar ai zis ca nu te sperie o posibila sarcina.
-Pe mine nu ma sperie inimioara. Dar nu vreau sa facem un copil daca nu ești pregatita.
„Nici eu,dar dacă o fi sa fie,am sa ma adaptez din mers. Oricum copilul ar ieși din iubire și cu siguranta l-am creste cu multa dragoste. Insa...deocamdată mai avem atâtea de făcut. Mai ales eu...încă sunt un haosnpe interior. Plus ca relația noastră e abia la început."
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romantik1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...