POV: MAIA
Weszliśmy do jego sypialni. Była dosyć duża. Ściany miały biało-szary kolor, sufit był w tym samym kolorze, co ściany, a podłoga była w ładnym odcieniu brązu. Przy ścianie stało ogromne, dwuosobowe łóżko, a nad nim widniało wielkie okno. Bardzo uroczy wystrój. Spodobał mi się ten pokój. Był skromny, lecz przytulny. W kącie był malutki stolik i fotel, w który można usiąść, żeby poczytać książkę. Obok stała ogromna, biała szafa. Duży telewizor wisiał na ścianie naprzeciwko łóżka. Podziwiałam całe pomieszczenie, ale Janek mi przerwał, łapiąc mnie w talii i przeniósł mnie na łóżko. Jakie one było miękkie i wygodne...
- Wiesz, że nie mam w czym spać? - powiedziałam nagle.
- Wiem, dlatego dam Ci moje ciuchy. - odparł chłopak bez zastanowienia, po czym wstał z łóżka i podszedł do szafy. Długo przed nią stał i zastanawiał się co mi dać. W końcu wyciągnął z niej wielki czarny T-shirt.
- To jest na mnie jakieś pięć rozmiarów za duże. - powiedziałam śmiejąc się cicho.
- Kurwa... Nie mam nic mniejszego. - powiedział. - Trudno, trzymaj i się przebieraj.
Nie narzekałam. Bluzka pachniała nim.Poszłam do łazienki się przebrać. Ten T-shirt był serio jakieś pięć rozmiarów za duży. Może nawet i sześć. To w ogóle możliwe? Nieważne. Sięgał mi do połowy łydek. Był dłuższy niż większość moich sukienek. Po kilku minutach wróciłam do sypialni.
- Ale uroczo w nim wyglądasz. - powiedział Jasiek zaraz po tym jak zauważył mnie w drzwiach i odłożył telefon na szafkę nocną. - Wyglądasz w moich ciuchach lepiej niż ja sam. Gdzie tu jest sprawiedliwość?! - zażartował Jasiek.
- Dziękuję, Janek. Jestem zmęczona. Rozumiem, że mam spać na podłodze? - znów miałam ochotę się z nim droczyć.
- Możemy spać na podłodze, jak chcesz. Ale łóżko jest sto razy wygodniejsze. - powiedział, po czym podszedł do mnie i podniósł moją małą sylwetkę, po czym przeniósł mnie na ogromne, miękkie łóżko.---
Hiii!!!
Krótki rozdział praktycznie o niczym ZNOWUU...
Anyway i tak mam nadzieję, że wam się spodoba, jest całkiem cute 🤭🫶🏼
Love yaaaaaa 💜
CZYTASZ
🫀 𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 - 𝓙𝓪𝓷𝓷 𝓯𝓯 🫀
FanficMaia to dwudziestoletnia dziewczyna, która nie ma łatwego życia z jej rodziną. Pewnego razu rodzice robią Mai niespodziankę i... Zabierają ją na preselekcje, na których występuje Jann - jej idol. Łapie z nim bardzo dobry kontakt i... Zachęcam do pr...