1.Bölüm

1.2K 33 11
                                    

Akşam düğün olacak ve benim yengem den ayakkabi almam gerekiyor. Çok üşengeç olduğum için almaya gitmedim ve son saatlere bıraktım. Şimdi bu yağmura kim gidicek yengemlere. Seda da benimle almaya gelmiyo zaten, şimdi hiç gidesim yok.

Akşam annemin kuzeni Ulaş abinin düğünü var ve erkek tarafı olduğum için biraz daha özenmem lazım.
Ben erkek tarafı olmayı severim. Kız tarafı olmayada hayır demem ama. Bizim düğünlerde güzel olur. Yerimizde durmadığımız için bütün saç baş bozulur.

Seda' lardan çıktıktan sonra anneannem lere döndüğümde Meriç abide oradaydı. Onu en son Trabzon'da yaylada görmüştüm. Biz dönmeden bi kaç gün önce o da geri askere gitmişti.bu seferde asker izninde Sakarya'ya geldi.

Meriç abi babamın kuzeni ve birkac yildir paralı askerliğe gidiyor. 23 yaşında falan heralde. Bende pek bilmiyorum.

Yanına gidip sarıldım.

"Hosgeldin Meriç abi" Sarılmama karşılık verdi ve oda bana sarıldı.

"Hoşbulduk Alev" sesini çok beğeniyorum.

Geri çekildim ve telefonumdan yengeme yazdım.

Ben
Nazla yenge evdemisin

Nazla yengem
Evet canım evdeyim

Ben
Birazdan gelirim almaya ayakkabıyı

Nazla yengem
Tamam canım

Nazla yengeme yazdıktan sonra odaya geçip telefonu şarja taktım ve biraz telefonda oyalandım.
Annem "kızım Meriç abin yengenlere
Geçip gelicekmiş onunla git istersen" dedi. Bende hemen Meriç abinin arabasına bindim.

"Meriç abi bende seninle geleyim, yengemden bişey almam lazım"dedim.
"Sormana gerek yok gelebilirsin"dedi.

Arabada giderken arabanın Bluetooth una bağlandı ve Karadenizli olduğumuz için kemençe açtı.

Ben Trabzonlu bir ailenin kızıyım. Adım Alev yıldırım.
Üç kardeşiz ve ortanca benim. 20 yaşındayım, bir abim ve kardeşim var. Babam cerrah, annem ev hanımı. Yazları tatil için Trabzon'da yaylaya gideriz ve 3 hafta falan orda kalırız. Ordan ya Balıkesir'e yada Antalya'ya gideriz.yazlarım dolu geçer. Trabzon'da Meriç abinin kardeşi Aysima ablayla çok iyi anlaşırız.

Meriç abinin açtığı şarkıdan biraz sıkılmıştım. Her dakika efkarlı şarkılar dinlenirmi ya aşk acısı falanmı çekiyo acaba.

"Bende bir şarkı açabilirmiyim?"

Ben tam bir Hadise ve Taylor swift hayranıyım. Belki Taylor dinlemek istemez o yüzden Hadise açıcam.

"Açabilirsin"

Telefonunu bana uzattı ve aldım. Hemen hadisa aşk kaç beden giyer açtım.

"Sendemi hadise dinliyorsun?"

Sonunda ilk kez o konu acti.

"Evet, sen seviyormusun?"

"Evet, Çok severim"

Ortak bir yönümüzün olmasi nedense beni mutlu etti.

Şarkının en sevdiğim kısmı geldiğinde gözümü kapattım ve şarkıyı dinledim

Söyle hadi durmaaaa
Aşk kaç beden giyer

Gözlerimi Meriç abiye cevirdigimde gözleri bendeydi. Bır ande göz göze gelince biraz utandım ve hemen gözlerimi çevirdim. Şarkıyı sesli bir şekilde söylemişti.

"Söyle hadi durma
Aşk kaç beden giyer"

Utanarak ona döndüm. İlk defa gözleri o kadar güzel gözükmüştü gözüme.

Devam edecek...

Bu benim ilk kitabım ve çok heyecanlıyım
Umarım beğenirsiniz ve memnun kalırsınız öpüldünüz

SON ÇAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin