✧2✧

0 0 0
                                    

𓄂Yuhanna𓆃

Tavayı tutarak onu tutan kişi hareket etmemesi için kendime çektim. Yeşil gözleriyle bana bakan bir kız beklemiyordum açıkcası..

𓄂Judas𓆃

O gardiyan değildi, fakat giyimli kuşamlı birisiydi, belli ki saraydan birisiydi.. Parlayan gri gözleriyle bana bakıyordu..

_____________________________________

Yuhanna: Sen kimsin?

Judas: *geri çekilerek* Ben.. odaları karıştırdım

*Yuhanna kollarını birbirine geçirerek Judas'ı izlemeye devam eder*

X: Sessiz olun kraliyet üyeleri uyanabilir. Bu beceriksizliğinizi öğrenirlerse ne olur biliyor musunuz? O kızı bulmadan buradan gitmek yok.

_____________________________________

Yuhanna ile aynı anda sesin geldiği tarafa kapı tarafına baktık. Gözledimi kapatıp başımı hafif yere eğdim, Yuhanna bana bakınca ben de yavaşçaona baktım.

_____________________________________

Yuhanna: Odaları mı karıştırdın yoksa kaçacağın yeri mi?

Judas: Galiba her ikisi. Bana yardım edebilir misiniz, belli ki saygın birisisiniz. Olara burada olduğumu söylemeyin.

Yuhanna: Ceza çekmekten bu kadar korkuyorsan neden kaçtın?

Judas: Bu ricam korktuğum için değil, bu lanet yerden kurtulmak için. Kaçma sebebim de buradan kurtulmak için.

Yuhanna: Lanet yer mi, sence burası o kadar kötü mü?

Judas: Kendin söyledin kaçana ceza var, insan kendi istemediği bir şeyi yapmıyor ya da itiraz edemiyor, yapmak zorunda yapmıyorsa ceza çekiyor, yasak yiyor, ben az önce zindandaydım. Peki neden? Bir şey yapmadığım halde benim oradaki işim neydi? Bu sana adalet gibi geliyor mu, burası lanet bir yer.

X: Belki şu taraftadır, gelin oraya da bakalım, sessiz olun.

_____________________________________

Adamların ayak sesleri git gide daha yaklaşıyordu. Yuhanna uzun uzun bana bakıyordu. Gözlerini yere devirerek köşeden döndü, adamların önüne çıktı.

_____________________________________

X: Prensim *eğilerek*

Judas: *sessizce* Prens mi? *eğilip Yuhanna'ya bakar*

Yuhanna: Ne işiniz var burada?

W: Prensim biz şey..

X: Bekçi, bekçilerimizden birisi kayıp da onu arıyoruz prensim.

W: Evet.

Yuhanna: Her neredeyse gelir, sonuç olarak buradan çıkış yok bunu herkes biliyor. Geri gidin, herkes uyuyor.

X: Emredersiniz prensim.

W: Emredersiniz prensim.

𓄂Yuhanna𓆃

Gardiyan ve arkadasındaki bir kaç kişilik bekçi grubu mutfaktan çıkınca geri döndüm. Fakat kız burada değildi, mutfağın arka kapısı açıktı, ben konuşurken gizlice kaçmıştı. Neden bilmiyordum belki dediklerine ben de hak verdiğim içindir, onu yakalamalarını istemiyordum. En azından birimiz buradan kurtulmak için elinden geleni yapabiliyor. Belki kurtulabilir.

✧Sonraki Gün✧

Gözlerime gelen güneş ışığıyla birlikte gözlerimi açmıştım. Etrafa bakıp yatağımın tavanını izlemeye başladım. Aklım dün gördüğüm kızda kalmıştı, kaçabilmiş miydi acaba buradan?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𓄂𝐊𝐫𝐚𝐥𝐢𝐲𝐞𝐭𓆃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin