ʚ1ɞ

7 0 2
                                    

Artık stajer bir cerrahtım yeni çalışacağım hastaneye doğru yolla koyuldum. Diğer stajerlerin ve doktorların iyi olması ümidiyle çıkmıştım. Yolla hastaneye vardığımda kapıdan girdim ve cerrahi bölümünün yerini sordum bölüme gelir gelmez ilk işim tabiki bölümün başı olan cerrah ile konuşmak olucaktı. Kapıyı iki defa tıkladıtım ve gir sesinin gelmesiyle içeri girdim gözlüklü siyah saçlı beyaz gömlek ve onun üstüne siyah kazak giymiş biri vardı. Elif selam verdim "merhaba efendim ben park Jimin yeni stajer cerrahım " beni biraz süzdü gözlüğü çıkarıp masaya koydu."Ben min Yoongi cerrahi bölümün başıyım daha fazla bilgiye ihtiyacın yok o yüzden çıkabilirsin "sert bir ses tonu vardı. Hiç sevmedim odadan çıktıktan sonra stajerlerin odasına gittim. Koltukta oturmuş yemek yiyen stajer ayağa kalktı."sen yeni stajer olmalısın hoşgeldin ben jin tanıştığıma memnun oldum"
Gayet sevcen birine benziyordu. "Selam bende jeon Jungkook hoşgeldin" ardından kitap okuyan adam kalktı. "Hoşgeldin ben jhope sen kısaca hobi diyebilirsin" gülümseyip hepsine selam verdim"merhaba ben park jimin tanıştığıma memnun oldum"jin hemen yanıma gelip sarıldı. Gerçekten sevmiştim bu çocuğu tam o sırada içeriye yoongi girmesi ile herkes derin bir ciddiyete bürünmüştü. "Eğer tanışmanız bittisiyse size vereceğim vakaları araştırın"
Herkese tek tek dosya vermişti sıra bana gelince hiçbir şey vermemişti. "Efendim bana neden dosya vermediniz"
Sinirli bir şekilde bana döndü. "Henüz yeni gelmiş çaylak bir stajere vaka mı veriyim yani"
Şaşırmıştım"çaylak mı 6 yıl okudum ve menzun oldum nasıl çaylak oluyorum "yüzündeki o ciddiyet gerçekten korkutucuydu
" Bana cevap verme park jimin ve söz dinle yoksa serüveninin başlamadan biter"susmakla yetindim o an keşke karşı çıkabilseydim. Yoongi odan çıkar çıkmaz koltuklardan birine oturmuştum.ardından hobi yanıma gelip konuşmaya başladı
"Jimin yoongi bey biraz sinirli biridir aynı zamanda işinde çok titizdir o yüzden onunla kavga etme iyiliğin için söylüyorum. "
Başım ile onu onaylamıştım.hepsi tek tek vakaları ile ilgilenmeye gitmişti. Saatler asla geçmiyordu. Sonunda gece saat biri göstermişti. Neden bugün geç çıkıtğımı soracak olursanız yoongi bey öyle istedi çünkü tam odadan çıkıcaktımki odaya iri yarı biri girmişti. "Selam ben kim minji sana ufak bir hoşgeldin hediyesi vermek istiyorum"oldukça garip biriydi yavaş yavaş bana yaklaşıyordu." Ah hadi ama korkuyormusun emin ol çok seviceksin"o an anlamıştım ne yapacağını oda aynı babam gibiydi gözümden ufak bir yaş akmıştı korkuyordum itmeye çalışsamda itemiyordum ufak bir çığılık attım çığlık atmam ile beraber suratıma yumruk yemem bir olmuştu.elleri tamda bacağıma giderken biri adamı yere sermişti.
Bense kafamı dizlerimin arasına gönmüş ağlıyordum. Sonra saçımda bir el hissetim kafamı kaldırdığımda yoonginin olamasını beklemiyordum. Hala ağlıyordum babam hapse girince herşey biter sanmıştım."Park jimin fazla sulugözsün kendine gel artık"tabi bunu demesi sinirimi bozmuştu hemen gözyaşımı silip çantamı alıp hemen çıktım. Utanmıştım ağladığım için

🌟

[Cerrahi doktorları]

JHope
Jimin gelmiş hoşgelmiş

Jungkook
Yoongi beyin mesai yazması ayırı bir saçma amk hem dosyada vermedi tüm gün boş boş oturdu

Jimin
Yok abi şu hayatta gördüğüm en kendini beğenmiş insan

Jhope
Deme öyle zamanla alışırsın

Hyunjin
Selam jimin ben bugün izindeydim o yüzden tanışamdık ben hyunjin

Jimin
Bende jimin tanıştığıma memnun oldum

Bay Kibirli /Yoonmin/Texting/düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin