Medya:ErayUykumdan hemen uyanmıştım.
Uyandığımda ise kendi koğuşumda,yatağımdaydım etrafa baktım pencereden sadece ay ışığı vuruyordu.Çardakta uyuya kalmıştım.Koğuşta herkes uyuyordu boğazım kurumuştu yatağımdan kaltım dolabıma adımladım hemen üst raftaki su şişesini aldım kapağını açıp içmeye devam ettim. Sonra komuntanımın sözleri kulaklarımda yankılandı.
Gözlerimi kocaman açtım "bu bir rüya dimi kötü bir rüya"dedim başımı sallayıp kendi kendime. Hem on günde nasıl aşık olabilirdi bir insan suyu bir kenara bırakıp üzerime bir kaç kıyafet girip dışarı çıktım gece gece uykum kaçmıştı.
Hem biraz spor yapsam iyi olurdu hem komutanı düşünmek istemiyordum ne kadar rüya olmasını dilesemde biliyordum ki rüya değildi. Komutanın her sözleri bir bıcak misali beni korkutmaya yetmişti.
Koridorda biraz yürürüp bahçeye çıktım etraf karanlıktı ama sokak lambaları çokça vardı burada çok oyalanmayıp önce ısınma hareketleri yapmaya başladım. Sonrada üç tur koca bahçeyi koşmaya başladım.
Ben koştukça komutanın konuşması zihnime geliyordu engel olamıyordum.
Çift cinsiyetli olduğumdan beri insanlardan uzak durmaya çalışıyordum. İyide idare etmiştim tâki geçen güne kadar."Ben sana aşık oldum Eray"başımı iki yana sallayıp düşünmemeye çalıştım ve koşmaya devam ettim. Turu tamamladıktan sonra şınav pozisyonuna geçtim. Elli ye kadar.
Onuda tamamladıktan sonra terlemiştim zaten havalar sıcak olduğu için üstümdeki poları çıkardım siyah sporcu atletiyle kaldım sonra işime geri dönüp Ellide mekik çektim.
İşe yarıyordu düşüncelerimden arınıyorumdum ama üzerimde bir gölge hissettim ben yere yatıp dinlenirken gelmişti gözlerimi açıp gelene baktım karşımdaki kişi Ferman komutandı.
Hemen ayağa kalktım selam verip hazır ola geçtim"rahat asker"dedi onun sözleriyle derin bir nefes aldım Komutan benim gözlerimin içine bakıyordu ama ben ısrarla ondan başka her yere bakıyordum. Hayır ne var bende yani.
Rahat bir pozisyona geçtim Ferman komutan boğazını temizleyip konuştu"bugün için teşekkür ederim Eray. Kumsal ilk defa böyle ağlamadan uyudu"dedi ama ben onu dinlemek falan istemiyordum hemen bulunduğum yerden kaçmak istiyordum.
"Öylemi? Çok iyi küçük prensese yardımcı olabildiğime sevindim"dedim en sonunda yüzüne bakarak"senin burada gece gece ne işin var ne için yatağında değilsin?"diye sordu Ferman komutan.
"Uykum kaçtı komutanım bende biraz anteraman yapayım dedim"dürüst olmayı seçerek gerçi uykumun kimin yüzünden kaçtığı malum ama bunu ona söylemeyecektim. Yani çartakta duyduklarımı.
Hiç bir şey olamamış gibi yapacaktım evet böylesi daha iyi ve güvenliydi. Komutan dürüstçe cevabımdan sonra beni onaylayı"şimdi koğuşuna geri dön ve uyu bir dahada seni ayakta görmeyeceğim"dedi sert bir sesle.
"Emredersiniz komutanım"deyip selam verip içeri girdim hemen koğuşa girip üstümdeki terli kıyafeti çıkardım ve daha rahat bir şeyler giydim ve öyle yattım.
Üzerime ince yorganı çektikten sonra daha fazla düşünmeyi istemediğim için hemen uyudum.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Birinin beni dürtmesiyle hemen uyanmıştım hemen uyandım ve dürten kişiye baktım bu Kaandı bu koğuştan tanıştığım nadir iyi olanlardı diğerleri hep bel altı konuşurlardı. Yani boş yaparlardı. Bir insanın hayatı cinsellikten ibaret olmaması lazımdı.
Ama insanlar benim düşündüğüm asksine daha çok dile getirirlerdi. Mesela bu geçtiğimiz pazar çarşı izni vardı ben ise gidecek yerim olmadığı için bilmediğim yerleri keştvetmeye çıkmıştım.
Yolda ve ara sokaklarda dolaşırken bizim koğuştan bir kaç kişiyi bara giderken görmüştüm sorun bara gitmeleri değildi. Gay bara gitmeleriydi.
Ama gel gelelimki burada kızlardan konuşuyorlar yani söyledikleriyle yaptıkları tutmuyordu. İki gün öncesi ise gece tuvalet ihtiyacımı gidermek için kalkmıştım.
Ne oldu dersiniz iki bir tane nefes sesi, inleme sesleri "ah Hazar çok iyi" demesi sessiz bir şekilde ama ben onları duymam ne kadar da absürt bir durum olurduki.
Benim için olmuştu teni tene çarpan ses benim kulaklarımda çınlamıştı. Yani koğuşta iki tane gül gibi gay arkadaşlarımız vardı.
Biri Hazar, biri Tufan ikisinin bakışları tuhaftı onlar aşıkmıydı yoksa birbirlerinin ihtiyaçlarını karşılayan arkadaş'mı? Bunu çok merak etmiştim.
Sonra dün bombayı benim kucağıma bırakan bir Ferman komutan vardı ne ara bana aşık olduğunu bilmiyordum. İnsana hayat gerçekten süprizler sunabiliyordu.
"Eray benim sigaram bitmiş bana verebilir misin?"diye sordu bende uykulu bir şekilde kafa salladım yastığımın altındaki sigara paketinden bir dal çıkarıp verdim"eyvallah bro" elimden alıp gitti.
O gittikten sonra telefonumu çıkarıp saatime baktım sabah sekizdi saat bugün serbesttik komutanların toplantısı vardı akşama kadar.
Toplantı hakkında pek bir şey bilmiyordum ama terörle ilgili olduğunu tahmin edebiliyordum ama Ferman. Komutan bizim başımızda olacaktı açıkçası neden onun toplantıya katılmadığını bilmiyordum.
Acemi birliğine telefon serbesti yataktan kalkıp hemen yönün dolaba adımlayıp kapağını açıp üniformamı giymeye başladım işim bitince şapkamı kafama takıp dışarı çıktım biraz hava alsam iyi olacaktı.
Avluya çıktığımda derin bir nefes alıp verdim ciğerlerimin temiz havayla dolduğunu hissettiğimde gevşeyip yüzümde bir gülümseme oluştu. Sonra kahve rengi gözlerimi avluda dolaştırdım.
Gözlerim Ferman komutan ve nöbet yerinde bir kadınla gülümseyerek konuştuğunu gördüğüm anda benim gülümsemem soldu.
Acaba ne konuşuyorlardı çok merak etmiştim tek yapmam gereken onlara çok fark ettirmeden yaklaşmaktı amacım.Dış kapının yanında duran fırçaya küreği elime aldım temizlik ayağına yaklaşıp kulak vermekti tek yapmam gereken oydu.
Hemen harekete geçtim yavaş yavaş onlara doğru yürümeye başladım bu arada elim yaptığım işteydi.
Her yürüdüğüm anda sesler biraz daha net geliyordu"geçen gün çok iyiydi bence bir kez daha tekrar etmeliyiz"dedi kadın'geçen gün?' dedim içimden.
"Geçen gün geçti bence olayı o otel odasında"bırakalım dedi Ferman komutan bende duyduklarım la kaskatı kesilmiştim.
"Hadi amaa bence o gece çok ateşliydi"dedi kadında bende elindekileri düşürdüm yere büyük bir gürültüyle düştü ikisinin bakışları beni buldu.
Ferman komutanın gözleri kocaman oldu bende ona tam bir hayal kırıklığı ile bakmaya başladım. Sonra ona çok bakmayarak arkamı dönüp hızlı adımlarla gitmeye başladım.
Ferman komutan bana sesleniyordu ama ben onu duymuyordum duymak istemiyordum sonra elini omuzuma koydu ve benle kendisini duvara yapıştırdır.
"Bırak beni!"diye bağırdım ama Ferman komutan benim sözlerimi umursamayıp daha çok baskı kurdu üzerimde.
Ferman komutan gözlerimin içine bakıp sordu"ne kadarını duydun?"diye sinirle onu itip" gecenizin ne kadarda ateşli olduğunu bilecek kadar duydum"dedim sinirle.
Ferman komutanın dudakları kıvrıldı sonra güldü" sence sana aşık olduktan sonra ve bunu sana itiraf ettikten sonra başkalarıyla olurmuyum sanıyorsun"dedi oyuncu ama ciddi bir sesle.
" Ne ama sen"diyecektim ki "çok safsın"deyip bana doğru gelip beni yine duvara yaslayıp kendisine doğru çekip dudaklarıma yapıştı.
Üzgünüm çok geçikti ama ben artık çalışan bir bireyim ve sadece haftada bir atabilirim.
Neye umarım güzel olmuştur sizi seviyorum 1000 kelime size armağan olsun ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Sırrı[BXB]
Teen Fictionhayatta kimsesi olmayan genç askere çağrılırsa ve askerde komutanıyla tek gecelik ilişki yaşarsa sonucu ne olur? Askerin birden fazla sırrı vardır kimsenin bilmediği bir sır "Tek gecelik tek gecelik benim ol bu gece" homofobikler girmesin lütfen...