054**: Spor salonunda seni bekliyorum (18.06)? (18.08)
Yeni hat mı aldın???054**: Önemli
Rahatsız edici olduğunun farkında mısın
054**: Lütfen
Çoktan eşyalarımı çantama yerleştirmiş evime dönmek için hazırlanmıştım. Gelen bu mesajla kalbim anlam veremediğim kadar hızlanırken ona ne kadar güveneceğim hakkında tereddüt ediyordum. Bana matematik kursuna kalmamam gerektiğini söylemişti ama kursa kalıp dersi sorunsuz bir şekilde bitirmiştim ve ilginç olan Sevil'in de kursa kalmış olmasıydı, bir kez bile göz teması kurmadan gitmişti. Camdan babasının arabasına binip gidişini seyretmiştim.
Telefonuma bir kez daha baktım
054**: Önemli diyorum kızım önemli(18.11)
Bu sen değilsin
Benimle bu şekilde konuşmazsın054**: Yardım etmek için yazmıştım
054**: Bilmen gereken şeyler var
Buradan söyle
054**: Yüzyüze konuşmamız gerek
Merakıma yenik düşüyordum, gidip karşısına çıkmam için iyi bir an olabilirdi gerçekten bana yine yardım edebilirdi. Hızlı adımlarla spor salonuna yöneldim, koridorları aşıp nihayet geldiğime yeniden telefonuma baktım.
054**: Spor aletlerinin olduğu odaya gel (18.13)
054**: Güven bana (18.14)
Söylediği odaya yönelirken bedenimi garip bir his kaplamıştı "Güven bana mı?" dedim kendime, daha öncesinde güvenme dediğini hatırlıyordum. Yaptığım şeyin ne kadar tehlikeli olabileceğini düşündüm ve sonra aklıma gelen ilk şeyi yapıp engellediğim numaranın engelini kaldırdım.
Engeli kaldırdınız.
Geldim (18.14)
054*: Anlamadım (18.16)
Spor salonuna gelmem gerektiğini söylememiş miydin
Geldim işte
054*: Ben öyle bir şey söylemedim Ela
054*: Hemen çık oradanBaşımı kaldırdığım an spor aletlerinin olduğu odanın karşına gelmiş olduğumu fark ettim nefesim kesilmişti, soluma döndüğümde bana doğru gelen iri cüsseli bir çocukla karşılaştım. Onu tanımıyordum olduğum yere mıhlanmıştım. Ben daha tek kelime edemeden beni omuzlarımdan kavrayıp odaya ittirdi. Yere düşerken telefonum da benden uzağa fırlamıştı.
Çantamın üzerine düştüğüm için aslında canım çok acımıyordu, benden uzakta parçalara ayrılmış telefonuma baktıktan sonra karşımdaki iri cüsseli çocuk üzerime kapıyı kapattı ve kilitledi.
Gerçekten de beni buraya kilitleyip gitmişti, bir telefonum ya da beni duyacak kimse yoktu. Bu küçük odada yapayalnızdım.
...
Hikâye hakkındaki düşünceleriniz nelerr ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almuten
Short Story+ Beni takip mi ediyorsun Sana neden güveneyim - Güvenme, sadece dediğimi yap.