ÜZGÜNÜM ARKADAŞLAR AMA BU BÖLÜM KISA OLACAK.AMA DİĞER BÖLÜMÜ TATİLDE FIRSAT OLDUKÇA YAZACAĞIM."ÇOK İSTEK ÜZERİNE"YAZDIM.İYİ OKUMALAR
multi=ekin ve mert
Gökçe ve aras ile kantine indik.orada ekinlerle karşılaştık.baya işi pişirmişler bunlar.(yanlış anlamak yokkkk...dicem ama bazıları bunu demeden önce anlamamış olacak ve bunu deyince anlayarak oooffff diyecekler.puhahaha kötülük)baya sarmaş dolaş oturuyolar kantinde.
Yanlarına gittik ve oturduk.bazıları kantinden birşeyler aldılar ve ortaklaşa yiyoruz şu an.her zamanki gibi.ayyy anılar ne depreşti ne depreşti.ne günlerdi bee.evet kantinin ilk 2 dakikası iyiydi.sonraaaa...ne mi oldu?anlatayım.
Şu an ekin ve mert sarmaş dolaş,kıkır kikir.arasla gökçe ise herzaman ki gibi gülüşe gülüşe.falan filan anlayın işte iki çift arasında ben tek asalak olarak oturuyorum.
kalkıp gitsem nereye ve kimle.offf.yemin ederim ayarladığım gibi bozmak istiyom lan şumları.ne götten bi gün yaa.derken dadadaaammm.içeri kaan girer.buraya gelmedi.allahım şükürler olsun.tam bir oh çekiyodum ki benim jöle beyinli arkadaşım seslenir.
"Aaa.kaan gelsene buraya."
Şu ekinin beyni yerindeki jöleyi kim yaptı acaba.bare daha iyi yapsaymış.
Beni ekinin beynindeki jöleyi yeme düşüncelerinden ayıran şey yanıma çekilen sandalyenin sesi oldu.ya yinemi ya.bu çocuk niye hep benim yanıma oturuyo ya.bu gidip aslısı ile takılsın,onun yanına otursun.sonurta sonurta ayrıca da kızgın kızgın kaana ve ekine bakıyordum.sonra arkadan cırtlak bi ses
"KAAANNN!!"
Diye bağırdı.kaan da hemen karşılık verdi.
"Canım gel bak tanıştırayım seni arkadaşlarımla."
Deyince tabi bendeki devreler attı.kim dokunursa çarpıcam.işi baya ilerletmiş bunlar.yelloz geldi ve hemen kaanın yanına sandalye çekti ve ona sarıldı.te allahım ya.gidin başka yerde sevişin.bu nedir ya.
"Arkadaşlar tanıştırayım-"
Gökçe kaanın lafını keserek