Agir ağa yaptıysa vardır bir bildiği.
Eve geçtiğimizde hemen dul alıp uyumuştum.
Sabah kalktığımda ağabeylerim kahvaltı hazırlamış beni bekliyorlardı. Masanın bir ucuna Harun ağabeyim diğer ucuna ise Hamza ağabeyim oturmuştu bende gidip hemen yerime oturunca yemeğe başlamıştık. Hamza ağabeyim,"Bu evlilik mevzusuda ne Dilde,bizim niye haberimiz yok?"
"Bilmiyorum ağabey."
"Ne demek bilmiyorum Dilde adam evleneceğiz dedi ve sende tamam dedin!?"
"Ağabey bağırma."
"Sende bağırtma beni Dilde şimdi adam akıllı anlat ne oluyor?"
"Ben lavaboya gittiğim sıra Ağır ağada geldi..
FLASBACK_
Lavaboda işimi gördükten sonra salona doğru gidiyordum ki biri önümü kesti.
Kafamı kaldırıp kim olduğuna baktığım zaman Agir ağa olduğunu fark ettim.
"Ağam bir sıkıntımı var?"
"Hayır Dilde kız sadece seni özledim."diyerek dibime kadar girmişti.
"Ama ağa-"
"Dilde kız -dedi ve ve saçlarımı kokladı- her gün bu kokuyla uyanmayı o kadar çok isterim ki."
"Ağam geri çekilir misiniz?"
"Bende, rahatsız mı oldun?"
"Rahatsızlık değilde..ağam biri görürse yanlış anlaşılır."
"Yani rahatsız olmadın?"
"Ağam lütfen geri çekilin." Gözlerimin içine biraz daha bakarak geri çekildi.
"Tamam Dilde kız bu seferde senin dediğin gibi olsun."
"Sağolun ağam." Diyip yanından geçerken kokumdan tutup tekrar karşısına aldı.
"İçerde dediklerin doğru muydu? Yani şimdi bile evlilik düşünmüyor musun?"
"Okuyorum ağam ben."
"Okumazsan evlenir misin benimle?"
"Bilmiyorum ağam."
"Hem okuyup hem evlilik yapamaz mısın Dilde kız?"
"Yok yapamam ağam."
"Neden?"
"Olmaz ağam bu sene bitti diyelim daha iki senem var. Okulu okudum diyelim destek çıktınız ya sonra ağam?"
"Tabi ki destek çıkacağız Dilde. Sonrasını da niye şimdi dert ediyorsun Dilde bırak zaman göstersin."
"Ağam ben size istediğiniz gibi bir gelin olamam. Ben bir kere çocuk bakama-"
"Tek sorun çocuk mu? Tamam halledilir sen istemediğin sürece kimse sana bir şey demez. Söz veriyorum."
"Ağam.."
"Ağam ne Dilde seni istiyorum. En azından nişanlanalım düğünü istediğin zaman yaparız o sıkıntı değil."
"Bilmiyorum ağam. Düşünmeme izin verin."
"Peki Dilde kız senin istediğin gibi olsun. Düşün istediğin gibi."
"Sağolun ağam." Diyip gitmiştim.
FLASBACK SON_
"..böyle işte ağabey şimdi verilmemişti bu karar birden bire çıktı ortaya bende ne olduğunu anlamadım ama Ağir ağa yapmışsa vardır bir bildiği."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük gelin
Teen Fiction--------- ••••••••••••••••••••••• ~~~~~~~~~~~~~~ Seviyordu genç ağa. Ne olursa olsun sevmeye devam edecekti. Dilde sadece 17 yaşında liseli bir kızdı. Ama ona uzun zamandır aşık olan Antep ağasından habersiz. "Binlerce kez beter olsun gece, senin ış...