U svijetu vladaju emocije, no kako bi to izgledalo bez njih ?
U Londonu je padala kiša ljudi su kao ludi trčali pod krovove. Ali nakon nekoliko minuta kiša je prestala. Tišina je bila prevladavala sve. Odjednom sve je postalo sivo; ljudi, životinje, biljke,... kao da je sve propalo. Ljudi su postali bezdušni, bilo ih je briga za sve. Ljubav, sreća, ljutnja, svaka emocija je nestala. To se širilo posvuda preko svakog kontinenta i oceana. Tada je nastao svijet bez emocija. Nitko se nije ni trudio vratit šarenilo i sreću osim jedne cure imena Amber. Ona je pokušavala saznati što se dešava i kako da vrati normalan život.
Nakon puno dana truda uspjela je. Saznala je da mora vratiti ljubav jer ona sve pokreće. Naišla je na njenu simpatiju i pomislila je da će joj on pomoći. Pitala ga je želi li joj pomoći u vezi projekta za grupu znalaca, pristao je. Sutradan je sve krenulo. Čekala ga je u prelijepom parku, krenula je sa pitanjima što on voli jesti, osjećati... Ali odgovor bi bio ne znam. Smišljala je plan kako ga pridobiti. Shvatila je kako. Došla je u njegovu kuću kako bi radili projekt. Prije nego je ušla u kuću zagrlila ga je, a on se malo nasmijao kao da je nešto osjetio. Tako su oni pričali danima, i danima i sve je napredovalo. Ona je učinila pravi korak poljubila ga toliko da su oboje počeli dobivati boju. Prisjetio se što se dogodilo sa svijetom, i zahvalio joj se na svemu. Njih dvoje su kao par u javnosti širili ljubav i uspjelo im je, ljudi su se počeli grliti i ljubiti na sve strane. Djeca su ponovno bila sretna. Cijeli svijet je ponovno dobio život. Zli ljudi koji su uništili emocije su postali sivi i očajni. Sakrili su se od javnosti za sva vremena iako se ostala zla sada događaju zbog njih. Više ne napadaju izravno nego polako, samo je pitanje trenutka ponovnog propadanja svijeta.~Kraj~