Aha sıçtık

335 21 12
                                    

Yine klasik bir okul günüydü ne kadar kalkmak istemesem de elinde sonunda kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giyip kahvaltı yapmak için mutfağa gittim."Oğlum hadi ben çıkıyorum kahvaltını yaptıktan sonra masayı topla öyle çık" "Tamam anne hayırlı işlerr."Annem evden çıktıktan 5 dakika sonra bende çıktım.

20 dakika yürüyüşten sonra okula varmıştım. Hemen sınıfıma doğru ilermeye başladım kapının kapalı olduğunu görünce geç kaldığımı anlamıştım. Kapıyı çalıp içeri girdim "Hocam geç kaldığım için özür dilerim" "Geç Jisung bir daha olmasın".

Yerime geçip kitaplarımı çıkardım.

"Kanka gelmiycen diye ödüm bokuma karıştı"

"Felix kanka devamsızlığım bitti gelmeyip napcam amık malı"

"Ağlaa benim devamsızlığım hala var senin yoktur ki" yemin ediyorum HAKİKİ SÜZME KAŞAR

"Felix sekter git"

"Üff ağlama hemen beee"

"NE KONUŞUYOSUNUZ ÇOCUĞUM ORDA BIDIR BIDIR BU BİLGİLER BANA LAZIM DEĞİL SİZE LAZIM SINAVLARDA GÖRCEM BEN SİZİ" hoca gördü boku yedik aq ya.

"Hocam Felix konuşuyo ben sus diyom dinlemiyo işte"

"Hocam valla iftira"

"TAMAM SUSUN DEVAM EDELİM"

Hoca bişiler anlatıyo da dinlemiyom zaten çok uykum geldi normalde uyumucaktım gözlerimi dinlendircektim de uyumuşum işte. Kafamı gelen kalem ile o güzel uykumdan uyanmıştım rüyamda Satürnle lahmacun yiyoduk amk.

"YA HANGİ OROSPU ÇOCUĞU ATTI BUN-"

En son anladım ki kalemi hoca atmış.

"Ne dedin evladım söyle duyamadım"

"Yok hocam bişi demedim"

"Ben sana kaç defa dedim benim dersimde uyunmuycak diye HAN JİSUNG!" ya unutmuşuk ne bağrıyon vız vız

"Hocam özür dilerim"

"Özrünüz kabul edilmedi beyefendi doğru müdüre"

"Hocam valla bir daha olmuycak"

"MÜDÜRE DEDİM JİSUNG" ya üf kadın tamam bi daha yapmıycaz anlamıyon mu müdürle ne uğraştırıyosun.

Öyle de böyle müdüre gitmiştim.

"Oğlum neden derslerde uyuyorsun sen bak bu kaçıncı oldu"

"Hocam dün cenazemiz vardı gerçekten ağlamaktan gözüme uyku girmedi"

"Çocuğum neden daha önce söylemedin tamam başınız sağolsun" inandı salak

Müdürün odasında çıktığım gibi karşımda gülen Felix Jeongin Seungmin gördüm.

"Jisung senin bulduğun yalanı sikim müdürde salak inandı" Seungmin'in dediği seyle bende gülmeye başladım.

"SINIFA SON GELEN GAYY"

"Zaten gay değil miyiz aq"

"Hee doğruuu"dedi Jeongin

"Salak yemin ediyorum"

Zil çalmıştı herkes yerlerine oturmuştu hocanın gelmesini bekliyoduk.Başkan orda sınıfı susturmaya çalışırken başkan yardımcısı çiğköfte yiyodu aq.

Hoca gelmeyince dersin boş olduğunu anladık.

"YA BAKIN SUSUN AMK MÜDÜR GELCEK BOKU YİCEZ"dedi sınıf başkanı Tzuyu.

Şom ağızlı kız tam cümlesini bitirdiğinde müdür geldi.

"BUNE GÜRÜLTÜ BÖYLE DERSİNİZ BOŞ MU SİZİN"

"Evet Hocam ingilizce hocamız gelmemiş"

"Hocanız kim sizin"

"Eunji hoca"

"Tamam herkes kitap okusun bişiler yapsın yeterki ses çıkmasın sen konuşanları bi kağıda yaz bana getir"

"Tamam hocam"

Hoca sınıftan çıktığı gibi başkan bağırmaya başladı.

"ALIN İYİ BOK YEDİNİZ GÖTÜNÜZ ÜZERİNDE DURAMADINIZ Kİ"

Ben ve Felix gülme krizine girdik bizi görenler de gülmeye başladı.

Sonunda okul bitti bugün çok kaosluydu amk ya

"Kanka eve gidince gruba yaz"dedi Jeongin

"Tamam kanka yazarım"

Kulaklığımı takıp evin yolunu tuttum bilerek yolu uzattım çünkü canım istedi 🤭Hall Of Fame dinleye dinleye eve gitmeye başladım.Bir yerden bağırış çığlık sesleri geliyodu ama nerden geldiğini tam anlamamaıştım biraz daha ilerleyince sesin nerden geldiğini anlamıştım.

"YARDIM EDİN!"

"KAPA ÇENENİ"

Mafya gibi bi adam ve 20li yaşlarda birisi bağırışıyolardı.Çok korkmuştum ama bir yandan da olan biteni izliyodum adam beni görmüş olmalı ki üzerime doğru gelmeye başladı.Bende kaçmaya başladım adam da peşimden geliyodu

"Aha valla sıçtık"dedim kendi kendime.













AYY SELAMMMM 💩💩


BU İLK FİCİM O YÜZDEN BOK GİBİ OLDU AMK


HADİ ALLAH'A EMANET BEN KAÇAR






Mayfa / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin