Коли Іван зрозумів, що він зробив, він майже не відчував нічого. І сам день, який був вівторком, не приніс йому ніяких змін. Навіть те, що йому нарешті вдалося здійснити свою дитячу мрію, яку він колись прочитав у книзі Герберта Уеллса «Машина часу», не допомогло йому відчути справжнє щастя. Бо, прибувши у далеке майбутнє, де бракувало власне… життя та майбутнього, Іван відчував лише голод та одинокість, і його дивовижні мрії виявилися гірким розчаруванням. Тут не було літаючих машин, дивного одягу, дивовижних гаджетів, лише камені та зелень.
Тепер, коли Іван здійснив свою мрію, для нього здавалося, що немає більше сенсу життя. Хоча він не міг повернутися назад у минуле, де його чекав великий холодильник з різною їжею, він вже підсвідомо відмовився від цієї ідеї. І це не через те, що це було неможливо з точки зору науки, а через те, що він досяг своєї цілі. Тепер він гордо міг назвати себе першим мандрівником в часі та просторі.
Хоча не було кому похвалитися цим досягненням, і історія про те, як він прагнув створити машину часу, подібну до тієї, яку він бачив у фільмі «Назад у майбутнє». Його батько був проти того, щоб він використовував його «Ланос» для цього. А щодо того, чому його машина часу нагадувала космічний скафандр, це взагалі інша історія.
Раптово серед цих безсумнівно важливих роздумів втручається дивний звук, схожий на той, що видавала його унікальна машина часу. Іван починає уважно прислуховуватися, намагаючись визначити його джерело, і здавалося, що це виходило від великої каменюки, розташованої близько в 20 метрах від нього. Як будь-яка нормальна людина, він вирішує перевірити, що там відбувається. Здивований він бачить чоловіка, дуже схожого на себе, який знімає свій шолом і направляється в бік будівлі з написом «Мандрівник», і його щелепа майже опускається на землю.
Іван вирішив здійснити крок до цього незвичайного закладу, адже це була єдина цікава річ в цьому нудному світі. Переступивши поріг бару, він відразу помітив бармена, який, як дві краплі води, був схожий на нього. Однак оглянувшись, Іван помітив, що всі люди в цьому закладі були дуже схожі між собою. Це здивувало його і трохи лякало.
Не впевнений у тому, що тут відбувається, Іван підійшов до барної стійки і сказав:
— Добрий день, пане?
Бармен відповів з усмішкою:
— Добрий.
— Що тут відбувається? Чому всі ці люди схожі на мене?
— А, ти новенький? Скільки тобі років?
— Тридцять? А це тут до чого?
— Ну, Іване, дивись...
І бармен розповів Івану про те, що всі в цьому барі - це мандрівники між світами, і машина часу насправді є "МАНДРА", що дозволяє пересуватися між різними світами, а не в часі. І всі ці люди не лише схожі на Івана, але і є Іванами з інших світів. На них лежить завдання відкрити нові світи і досліджувати їх. З цього моменту вони називають себе "Мандрівниками".