" počkej já to nechápu ten tvůj šéf tě prodal nějakému chlapovi"
Jakub neposlouchal? Asi ne.
" ne jen tak ledajakému chlapovi je to tiran a vrah, a ona to jakož začínající mafián to nezvládne. Mají s ním problém i nejlepší z nejlepších. "
Myslím si že vika to vysvětlila až moc dobře.
" Ségra nemusíš mě podceňovat"
Dominik seděl u stolu a popíjel si svoje kafe. Vypadalo to jakoby neměl skoro žádné obavy.
V tom se mi podíval do očí. Jeho oči nebyli plné klidu jako obvykle byli plné obav a strachu." hele abych pravdu řekl nechci aby se stala z tebe mrtvola takže co budeme dělat. "
Nik mě překvapil tyhle slova jsem od něho nečekala.
" Enzo vymýšlí plán ale zatím ho napadlo tě koupit zase zpátky. "
" Viko myslím si...."
Yzo se hodlal něco asi moc důležitého říct ale já to ani radši nechci slyšet.
" zabijeme ho "
" Kate co blázníš on tě zabije první a já už o svou sestru znovu přijít nechci"
" kat, vika má pravdu! "
"Fajn, když myslíte"
Chápu že se o mě bojí ale myslím si až přehnaně moc. Jestli mě má zabít tak ať. Tenhle život je vážně na mě moc.
Y: takže jak
V: Katherine ty se z tohohle bytu ani nehneš a já s Enzem se pokusíme něco vymysletJá jsem protočila očima. Myslím si že ona moc dobře ví že ji neposlechnu.
V: kluci pohlídáte ji?
Y,N: určitěVika mě obejmula a pošeptala mi do ucha
V: prosím neudělej žádnou blbost.
K: nebojVika se mě pustila a odešla z bytu. Nik za ní zamkl. A přišel zpátky do kuchyně.
Y: takže co budeme dělat?
K: koukat na netflix
Y,N: okej
K: chcete čaj nebo něco k jídlu?
Y,N: zatím ne
K: okkO 8 hodiny později
Kluci usli, konečně. Vstala jsem opatrně z gauče a šla do svého pokoje. Vím že dneska někdo zemře a já jen mužů doufat že ne já.
Je přesně 20:00 takže je vynikající čas opustit tenhle byt a vzít věci do svých rukou. New York září barvami z obřích billboardu. Je to nádherné město ale zároveň ne.Pomalu jsme si šla po ulici abych splynula z davem. Nikdy nemůžu vědět že mě někdo nesleduje. Kolem mě projde chlápek nedívá se kam jde absolutně. Vrazil do mě jakoby nic. Díval se na mě takovým dost vyděšených pohledem. Ale jediné co z něj vyleze je " omlouvám se slečno"
Já kývnu. Doufám že pochopil že je to v pohodě.N: Katherine !!!!
Y: stůj!!!!Ne ne oni ne. Otočím se jestli je neuvidím. Samozřejmě ano vždyť nik má 2 metry toho nejde přehlédnout. Začnu se rychle prodírat davem lidí s nadějí že jim uteču. Nechci aby mě vzali splátky do bytu a nebo ještě hůř šli se mnou. Mám je oba rada, Vážně nechci aby se jim něco stalo.
Pohled Dominika
N: Kurva KATHERINE
Y: tu už nenajdem
N: ne Jakube my ji musíme najít
Y: Dominiku smiř se s tím je pozdě ona se rozhodla ho jít zabít a ji je jedno jestli zemře sním a nebo jen ona sama.Jakub mi teda moc nepomohl. Ket nesmí zemřít. Je na to moc mladá. Rozhlédnu se ještě jednou jestli ji nezahlédnu ale nemyslím si v tom davu lidí ji uvidím.
Katherine pohled
Prodírám se lidmi a snažím se co nejrychleji dostat z Times Square. Zatím se mi to daří. Zaběhnu do první ulice kolem které projdu. Tady touhle uličkou se dá dostat k zadnímu vchodu do baru. Teda aspoň myslím. Párkrát jsem zabočila do prava pak párkrát do leva. Ty uličky se začali zmenšovat jedna po druhé byli užší a temnější. Tak tadyma se asi do baru nedostanu. Zastavila jsem se uprostřed uličky ve které jsem momentálně stála. Rozhlížela jsem se kolem sebe jestli si neuvědomím kde jsem. Ha bingo. Kousek ode mě je žebřík na střechu odtamtud budu mít rozhodně větší rozhled. Vylezla jsem na ni odtud je nádherný výhled na NY.
" Jak nevíš kde je ?!!"
" prostě nevím"
Křik z uličky nešel přeslechnou. Pomalu jsem přišla k okraji střechy a lehla si na břicho aby mě nešlo vidět.
" zaplatil jsem ti snad málo?!!"
" Jakeu přívedu ti jí, jen mi dej čas, slibuji"
" Jerry, Jerry ty tvoje lži"
Až teď mi došlo že je to ten Jerry který mě prodal. Teda moc námahy to nedalo. Našla jsem je snadno.
" Jakeu co....... Co děláš!!"
*Výstřel*
Jerry padl k zemi jakoby nic. Teď mi ho bylo i líto. Nahmatala jsem rychle svou zbraň a zamířila na toho muže který stál u Jerryho těla.
" Jerry neměl jsi být tak blbý kdybys mě poslech tak jsi naživu"
Sklonil se k němu a vytáhl mu z kapsy peněženku a začala se v ní hrabat. Vytáhl mi moc dobře známou věc. Klíč od mého bytu.
Okej kate teď nebo nikdy. Zmáčkla jsem spoušť
Náboj letěl vzduchem a já jenom doufala že se strefí.