"Ve, bu da son tablom: İyileşme. Bu gece bana ve hikayeme eşlik ettiğiniz için hepinize teşekkür ederim. İkramlara geçebilirsiniz. Gecenin tadını çıkarın lütfen." Sıcak bir gülümsemeyle tablolarımın tanıtımını sonlandırdım. Küçük yaşlarımdan beri hayalini kurduğum yere gelmiştim. Kendi sergimi açmıştım. Birçok arkadaşım, ailem ve sergimi görmek için gelmiş olan ziyaretçilerim buradaydı. En mutlu olmam gereken anlardan birini yaşıyordum.
Eserlerini severek takip ettiğim birçok sanatçı da sergimi açılışında ziyarete gelmişti ve bu benim için oldukça gurur vericiydi. Onlardan duyduğum övgüleri büyük bir sevinçle karşılıyordum. Bu, 20 yaşındaki Taehyung'un belki de tahmin bile edemeyeceği bir duyguydu.
Etrafa bir kez daha göz gezdirdim, herkes geçirdiği vakitten hoşnut gibi görünüyordu. Sergim için şık ancak mütevazı bir mekan seçmiştim. Kahverengi tonlar ağırlıklı iç ve ahşap dış dizanıyla vintage bir havaya sahipti. Loş ışık tablolarımın yansıttığı hüznü ön plana çıkartıyordu. Çalan sessiz, slow şarkıyla şiddetli yağmurun sesi eşlik ediyordu. Pencereye yaklaştım, dışarıyı seyrederken şarabımdan bir yudum aldım. Sağanak bir yağmur vardı, adım bile atılmayacak gibiydi. Her şeyiyle tam anlamıyla 'o' geceyi andırıyordu.
Yavaş ve sakin adımlarla sergimin en başına ilerledim, ilk tabloma. Yüzümdeki buruk gülümsemeyle uzun bir süre inceledim eserimi. İnceledim, inceledim, inceledim. Ve 13 yıl öncesine; her şeyin başladığı, onunla tanıştığım geceye geri döndüm.
✩
herkese selammm!! yepyeni bir ficle geldim🙆🏻♀️ bu fic için çok heyecanlıyım çünkü üzerinde uzun süre düşünmeden ani bir ilhamla yazmaya başladığım bir fic ve benim çok hoşuma gidiyor. her türden okurun sevebileceğini düşünüyorum?? yalnızca prologue bölümü düzyazı ve gerisi texting arkadaşlar korkmayın!! 🥳 bu bölümde çok şey anlaşılmadı elbette farkındayım ama bu sadece ön izlenimdi, olaylar bir sonraki bölümde başlıyor. herkese iyi okumalar!! 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
illicit affairs | taekook
Fanfiction"yaşlarımız daha yakın olsa belki iyi olurdu" dedin ve bu ölmek istememe sebep oldu. - texting! (+ düzyazı)