Evet arkadaşlar sürekli yamani neden öldürdün diyenlere dayanamadim. Kitabın başından beri oldurecektim ama o kadar ısrar ettiniz ki yaşasın diye dayanamadım. İyi okumalar oylarınızı unutmayın canlarım
_____________________________________Yağmur gözlerini hastane odasında açtığında başında müthiş bir ağrı vardı. Gözleri yanıyor ve midesi bulaniyordu.
Nerde olduğunu anlayamayan yağmur etrafa bakindiginda hastane odasında olmayı beklemiyordu.
Birden yaşanan her şey gözünün önüne geldi.
Yaman diyerek yattığı yataktan aşağı indi ve kolunda ki serumu çıkardı. Kapıya doğru iki adım atmıştı ki tekrar olduğu yere bayılmıştı.
Kapının dışında bekleyen korumalar sese koşup içeri bakmış yağmurun yerde olduğunu gördüklerinde hemen doktora haber vermişler ve yağmuru yatağa geri almışlardı.
Kadir ağa ve Ayşe hanım çocuklarının başına gelenleri duyunca soluğu hastanede almışlardı.
Hastaneden içeri girer girmez direk acile yönelen ikili çocuklarının durumunu öğrenmek için Yaman'ın adamlarinin yanina vardılar.
Yaman'ın adamalarindan aziz dedi ki
-yaman ağam çok kan kaybetti. Yağmur ağam olmasa yaşayamazdı. Orda kalp masajı yapmasaydi belkide ölebilecegini söyledi doktorlar. Ellerinden geleni yapıyorlar ameliyata aldılar.
Kadir ağa
-Tüm aşiretler ağalarına haber salın oğluma kan lazımdır yamana kanı uyan kim varsa gelsin. Dedi.
Kadir ağa oğlu için çok endiselenmisti. Ama en azından yaşıyor demişti.
Ayşe hanım bir yandan ağlıyor bir yandan da dövünüyordu. Oğlu ameliyattaydi . Gelini ne haldeydi gelini demisken aklına gelmişti. O nerdeydi?
Ağlamayı bırakıp Aziz'e Yağmuru sordu. Yağmurun müşahede odasında olduğunu öğrenince adımlarını oraya yönlendirmiş odaya girince gelininin solgun yüzünü görünce tekrar ağlamaya başlamıştı.
Gelini torunu ne durumdaydı. Korumalara doktoru çağırmalarını söyledi.
Biraz sonra doktor içeri girdiğinde bebeğinde yağmurun da durumunun iyi olduğunu sadece stresten kaynaklı bir sıkıntı olduğunu söylemiş ve Ayşe hanımın içine bir nebze olsun ferahlık vermişti. Gelini de torunu da iyiydi bir de oğlunun sağ salim ameliyattan çıktığını gorseydi.
Ayşe hanım düşüncelere dalmışken yağmur gozlerini araladı. Ayşe hanım yağmurun uyandığını görünce hemen yanına gitti. Bir anne sıcaklığıyla yağmurun saçlarını okşayıp :
- Kızım iyi misin? Dedi.
Yağmur sadece :
-anne yaman öldü... Diyebildi gerisini getiremedi hıçkırıklara boğuldu.
Ayşe hanım o anda gelininin Yaman'ın öldüğünü sandığını anladı.
-yok kızım ne ölmesi vurulmuş evet ama ameliyata almışlar senin yaptığın kalp masajı sayesinde doktorlar müdahale edebilmisler
-yok anne yalan söylüyorsun be...ben gördüm. Üstüne... üstüne.. siyah çadır örttüler. Gördüm. Ağlamalarının arasında yağmur bunu diyebilmisti.
Ayşe hanım gelinin ne kadar da yamani sevmedigini söylese de onun için ne kadar üzüldüğünü anlamıştı. Daha fazla üzülmesine ve bebeği strese sokmasin diye tekrar konuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedeli Berdel(Tamamlandı)
Ficțiune adolescențiHazırlan hemşire hanım gelin oluyorsun dedi sert ve gür sesiyle Kadir ağa. Peki hemşire yağmur kabul edecek miydi ? Hiç suçu yokken sırf birilerine yardim etti diye tanımadığı birine eş olacak miydi? O rahat ve huzurlu yaşamını bırakıp Yaman ağanın...