oy verin lütfen ❤️ ona göre bölüm yazıyorum 👉🏻👈🏻
•
"Taehyung abin...abinde bir tuhaflık seziyor musun?"
"Ne gibi anne?"
"Bilmiyorum. Sadece...her neyse eminim bir şey yoktur. Anne olduğumdan evhamlı davranıyorum sanırım."
Annesi güldü. Taehyung'ı rahatlatmak için gülmeye çalışsada gerginliğini on kilometre öteden hisseden Taehyung da çaktırmadı ve onun gibi gülümsedi.Annesini öptü, masada ki kitabını eline aldı ve hızla çıktı. Dersine yetişmek için olabildiğince çabuk olmaya çalışıyordu. Son sınıftı ve sorunsuz bir şekilde liseyi tamamlamak istiyordu. Kestirme yola girerken sağı solu kontrol etti.
Pek tekin olmayan bu yolda sabah sabah bir şey olmayacağını düşünüp kendini rahatlatıyordu. Ne kadar erkek de olsa çok da cesur sayılmazdı. Tüm tehlikeleri kendinden uzak tutmaya çalışırdı.
Sokağı yarılamıştı ki eski püskü bir evden gelen tanıdık sesle duraksadı. Abisinin sesini ayırt edebilecek kadar aynı evde yaşamıştı. Yani doğduğundan beri.
Hemen eve doğru yaklaşt, her ne kadar bu sokaktan hemen çıkıp gitmek istiyor olsada.
"Siktir. Bayılıyorum."
Abisinin zevk alır sesini duyunca onun tehlikede olduğu fikri kafasından uçup gitmişti ama yinede burada ne işi vardı?Yıkılmış, muhtemelen eskiden pencere olan yerden geçti. Adım sesiyle iki kafa birden Taehyung'a doğru dönerken Tae birisi daha olduğunu zaten abisi konuşunca tahmin etmişti.
"Senin burada ne işin var?"
Abisi sinirle Taehyung'a tüm sokağı inletecek şekilde bağırmıştı. İyi ki sokak terk edilmişti diye geçirdi içinden.Taehyung cevap verecekti ki yerde gördüğü iğne, toz, küçük cam şişelerle şok oldu. Artık istesede konuşamaz haldeydi. Abisi...cidden uyuşturucu kullanıyor olamazdı değil mi? Olamazdı tabii ki o tıp okuyor kesin bunun bir açıklaması vardır.
Hayır gerizekalı Taehyung onların uyuşturucu olduğunu anlamayacak kadar aptal olamazsın dedi kendi kendine. Abisinin gözlerine baktı. Daha az önce zevk alır gibi konuşmasının sebebi yine kullanmış olmasıydı. Gözleri bayık bakıyor, sağ eli biraz da olsa titriyordu.
Annesi ne görmüştü de veya ne hissetmişti de telaşlanmıştı. Anneler gerçekten bir sorun olduğunu her zaman anlayabiliyordu. Kendisi nasıl hiç şüphelenmemişti?
"Sana diyorum. Bundan kimseye bahsetmeyeceksin."
"Annem-
"Aptal mısın sen? Susacaksın diyorum."
Taehyung zaten zarzor konuşacaktı ki onda da lafını kesmişti.Sonunda diğer çocuğa da bakmayı akıl edebilmiş ve ona çevirmişti bakışlarını.
"Sen...sen mi yaptın bunu?"
Titrek sesiyle sordu. Abimi sen mi zehirledin diye bağırmak istiyordu aslında."Hayır."
Çocuk umrunda değilmiş gibi sadece tek kelime edip susmuştu. Taehyung ne hissetmesi ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu.Acele ettiği dersi çoktan başlamıştı. Zaten bu andan sonra Taehyung okulunun son bir ayında bir daha okula gidemedi.
•
Çok sevdiği abisini iğrenç, eski püskü, terk edilmiş bir evin içinde uyuşturucu kullanırken basması üzerinden bir ay geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vengeful wolf • kth
Fanfic••• Hayatımda bir şeylerin ters gittiğini anlamam sadece bir kaç dakika sürmüştü. Ne kadar çabalarsam çabalayayım sonunda asla eskisi gibi olamayacağını kabul etmem ise bir kaç saniye sürmüştü. •••