(Biz duştayken kapıyı açtıklarında çıplak benedimizi gördüklerinde tepkileri ne olur?
_________________________________________
GOJO SATORU
★ Senin duşta olduğunu kesinlikle biliyordu ve bile bile içeri girdi.
★ Kapıyı açtığında duş başlığında kendini temizlerken içeri girdiğini anlamamıştın.
★ Vücudun o kadar güzel ve azdırıcıydı ki kendini hemen senin üzerine atak istedi.
★ Kapının kapanma sesi ile anlık telaş yaptın ve arkanı döndüğünde baygın bir şekilde sana bakan o suçluyu gördün.
"Satoru!?"
Dedin bağırarak bir yandan da elin ile uzuvlarını kapatmaya çalıştın"Efendim canım!"
Dediğinde sakin bir ses tonu ile söyledi
" ÇIKSANA DIŞARI!!"
Diye bağırdım ama o kıkırdayıp sana doğru yürüdün. TANRIM ŞU AN YANAKLARIN KAN KAYNIYORDU."Hadi ama Y/N bu kadar güzel bir görüntüyü nasıl terk etmemi bekliyorsun.
Tek kişi girdiğin banyoya iki kişi çıkmıştınız Sanırım üç gün boyunca izinli olacaksın :)))
Nanami Kento
★ Bu adam gerçekten de banyo da olduğunu biliyordu.
★ Ama bir konuda yardım için sana seslendi acil bir durum olacak ki seni sen duştayken sormak zorunda kaldı.
★ Bir kaç defa sana seslendi ama sen cevap vermeyince içeride olmadığını ve her zaman ki gibi sorumsuz olup suyu açık bıraktığını düşündü.
★ Son kez sana seslendi ama yine cevap gelmeyince kapıyı açtı. Ve karşılaştığı manzara ile şok oldu.
★ Senin çıplak bedenine gördüğü anda ve onun ile birbirinize baktığınızda çığlık attin.
"Ben çok üzgünüm afedersin"
Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı ama çıkarken nadir, hatta çok nadir bir şekilde Nanami kızardı ama sen bunu asla görmedin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JJK! HEADCANON, ONESHOT, QUOTES , TEPKİ
RomantikJujutsu Kaisen Fem. Reader olacak çoğunluk ile smut içerir. İyi okumalar.