Reggel kb olyan 7 körül kinyitottam a szemeim. Bill még békésen aludt és nem akartam felébrezteni ezért lementem reggelit csinálni. Éppen amikor vágtam a gyümölcsöket kettő meleg kezet éreztem a derekamon.Tudtam hogy Bill volt az de azért hátra fordultam megnézni.
Szia picur.-Mondta Bill reggeli hangján-
Picur? Hmmm... Ez tetszik. -Mondtam kaján mosolyal az arcomon-
Tudom. Mit jót csinálsz? -Kérdezte Bill-
Reggelit. -Mondtam mosolyogva-
Hhmm.Szóval ennek éreztem a finom illatát. -Mondta Bill még mindig a reggeli hangjával-
Biztos. De tessék leülni mert 5 perc múlva kész a reggeli.
Oké anyuci.
Erre mindketten elkezdtünk röhögni utána reggeliztünk.
Amúgy ma lesz egy buli kb 13 körül. -Mondta Bill miközben a tányérját vitte ki a mosogatóhoz.
Akkor még van 3 óránk készülődni. Szerintem én elkezdek.
Ezután mondat után felfelé vettem az irányt amikor össze találkoztam a gerle párral.
Jó reggelt. Nocsak hogy felkeltetek. Hogy aludtatok?
Hát nem olyan jól. -Válaszolt Tom kuncogva-
Szóval tudjátok?-Kérdeztem tőlük amire ők csak bólogattak.
Ahogy megvolt ez a beszélgetés mentem tovább a fürdőbe.
Fogat mostam, lezuhanyoztam, megmostam a hajam és tettem fel egy egyszerű kis sminket.
Ezt a szettet vettem fel.
Lementem mire már fél 13-mat mutatott az óra. Már Bill is készen volt úgyhogy elindultunk.
Mire oda értünk elég sokan voltak. Már ittunk egy kicsit de még nem ott tartottunk hogy berúgtunk volna. Bill kijelentette hogy elmegy WC-re ezért én egy kanapén megvártam.Amikor már egy fél perce vártam Billt megláttam Markot aki miatt vágdostam magam és oda jött hozzám.
Mark:Fanny, bocsáss meg nekem és had mondjam el neked h-hogy... szerelmes vagyok beléd.
Ezzel a lendülettel elkezdett felém közeledni és megcsókolt. Én húzódtam el tőle de Bill pont akkor jött ki a mosdóból.
Bill:MI A FASZ FANNY??!!???
Én:Várj Bill, megmagyarázom!
Bill:Ezen mit? Látom ezt az ufó fejű embert jobban szereted mint engem.Ezután a mondat után elkezdett a bejárat felé indulni és én futottam utána mögöttem meg Mark.
Sikerült megállítani és megpróbáltam neki megmagyarázni.
Én:Bill, ez nem az aminek látszik.
Bill csak szúrós szemekkel nézett rám majd oda húzta Dorát magához és megcsókolta.
Mark elakarta mondani hogy ő csókolt meg és én nem akartam de amikor a mondandója végére ért Dora és Bill már csókolóztak. Én majdnem a földre rogytam látva ezt.
Ahogy Bill meghallotta hogy mit mondott Mark,el lökte Dorát és meglátta ahogy sírok. Felakart segíteni de én ellöktem és kifutottam.Bill:Várj Fanny, bocsás meg!!
Én csak futottam és elővettem a pengém amit vészhelyzetekre rakok el. Egyre nagyobb vágásokat ejtettem magamon és már erőm se volt. Már csukódtak le a szemeim amikor kiabálást hallottam.
Sziasztok. Ez sem lett hosszú és várni kellett erre a részre de ez izgalmasabb lett mint a többi. Szerintetek Bill és Fanny útjaik elválnak vagy tovább élik együtt életüket? A következő részben kiderül. Legyen szép napod/estéd.❤
YOU ARE READING
beleszerettem-@Kaulitzxxx_-
RomanceEgy 17 éves lányról szól, Fanny Silverman-ről amikor is beleszeret egy 18 éves német sztárba, Bill Kaulitzba és minden megváltozik.