Karakterler

12 2 0
                                    

Bryn Aven: Ana karakter, iz sürücü, 19 yaşında, sarı saçlı, mavi gözlü. Kabilesinden dışlanmış bir melez (Babası Kanin, annesi Skojare ırkından).

Konstantin Black: Kraliçenin özel muhafızı (8.sayfada hikayeye giriyor)

Linus Berling: Bryn'ın takip ettiği değiştirilmiş çocuk (16.sayfada hikayeye giriyor)

Ridley Drseden: Çapkın, Rektor( Rektor: İz sürücülerden, yerleştirmeleri organize etmekten ve değiştirilmiş çocukların peşinden kimlerin gideceğini belirlemekten sorumludur.) (18.sayfada hikayeye giriyor)

Ember Holmes: Brynın en iyi arkadaşı. Trylle ırkından. Lezbiyen, 17 yaşında (47.sayfada hikayeye giriyor.)

Tilde Mollar: Bryn'nın çocukluk aradaşı, safkan bir kanin (68.sayfada hikayeye giriyor)

Iver Aven: Bryn'ın babası. Kanin ırkından. Eskiden bir markisti ama şuan Krallık şansölyesi, siyah saçlı (7.sayfada hikayeye giriyor)

Runa Aven: Brynn'ın annesi. Skojare ırkından. Eskiden bir marksinnaydı ama şuan bir öğretmen. (75.sayfada hikayeye giriyor)

Bent Stum: Konstantin'in suç ortağı (23.Sayfada hikayeye giriyor.)

Evert Henrik Strinne: Doldastam'ın kralı, 38 yaşında (6.Sayfa, 54.sayfada hikayeye giriyor)

Mina Viktoria Strinne: Doldastam'ın kraliçesi (6.Sayfa, 54.sayfada hikayeye giriyor)

Eva Berling: Linus'un annesi, marksinna (düşes) (32.sayfa)

Dylan Berling: Kral Evert'ın kuzeni. Linus'un babası, markis (dük) (32.sayfa)

Bloom: Gümüş gri kürkü olan genç bir küheylan. Bryn fırsat buldukça ona biner. (46.sayfa)

Edmund: Bryn'ın amcası, Iver'ın kardeşi (80.sayfa)

Astrid Eckwell: Marksinna. Gıcık bir kişiliği var. (95.sayfada hikayeye giriyor.)

Vita: Kraliçenin tavşanı. (100.sayfa)

Viktor Dålig: Kaçak (103.sayfa)

Simon Bohlin: Bryn'ın eski sevgilisi (106.sayfa)

Annali Holmes: Ember'ın annesi (115.sayfa)

Finn: Ember'ın ağabeyi, Trylle sarayında muhafız. (115.sayfa)

Liam: Finn'in oğlu (115.sayfa)

Kasper Abbot: Tilda'nın sevgilisi. Düşük rütbeli Högdragen üyesi (116.sayfa)

Mia: Finn'in eşi (116.sayfa)

Hanna: Finn'in kızı (118.sayfa)

Juni Sköld: Ridley'nin çıktığı kız (121.sayfa)

Kral Loki: Trylle kralı (138.sayfa)

Kraliçe Wendy: Trylle kraliçesi (138.sayfa)

Kral Mikko: Skojare kralı (138.sayfa)

Kraliçe Linnea: Skojare kraliçesi (138.sayfa)

Prens Kennet: Kral Mikko'nun erkek kardeşi (138.sayfa)

Kraliçe Sara: Vittra kraliçesi (138.sayfa)

Elliot Strinne: Evert'ın kuzeni (143.sayfa)

Charlotte Salin: Ember'ın sorumluluğundaki değiştirilmiş çocuk, kraliyet ailesinden (185.sayfa)

Emma Lisa Costar: Değiştirilmiş çocuk, Linus'un kuzeni (199.sayfa)

Elsa Costar: Marksinna, Dylan Berling'in kız kardeşi, Linusun teyzesi (199,200.sayfa)

Guy Costar : Elsa'nın kocası (199.sayfa)

Benjamin ve Margaret Jonas: Emma'nın konak ailesi (199.sayfa)

Lisbet Ahlstrom: Marksinna, Kraliçe Linnea'nın büyük annesi, Skojareli (282.sayfa)

Bain Ottesen: Tryle Şansölyesi (290.sayfa)

Tove Kroner: Markis, Trylle Kraliçesinin danışmanı (290.sayfa)

Buz Ateşi Okuma RehberiWhere stories live. Discover now